Artikelen

TVM gaat samenwerking aan met Sven Kramer Academy

De Sven Kramer Academy en TVM verzekeringen zijn een samenwerkingsovereenkomst aangegaan voor de komende drie jaar. TVM wil op deze manier een wezenlijke bijdrage leveren aan het schoolschaatsen in Nederland. Daarnaast vindt TVM het belangrijk dat ook kinderen in de lagere sociaaleconomische wijken via de Sven Kramer Academy met sport in aanraking komen.

Annette Reijersen van Buuren gaat CPNB verlaten

Na bijna vier jaar waarin Annette Reijersen van Buuren als manager Merk, Marketing en Communicatie bij CPNB voor veel vernieuwing en professionalisering heeft gezorgd, heeft zij besloten de CPNB op termijn te verlaten.

De ‘unlimited’ mogelijkheden van Guus Dutrieux

Ducos directeur Guus Dutrieux verheugde zich aan het begin van dit jaar op twee mooie jubilea van zijn evenementen Parkpop en Rotterdam Unlimited/Zomercarnaval, totdat corona de feestelijkheden dwarsboomden. Met grote plannen en volop vernieuwingen, kijkt hij nu verwachtingsvol naar 2021. In het aanstaande kerstnummer van Sponsorreport een uitgebreid interview met Guus Dutrieux.

Hermitage Amsterdam kondigt bouwwedstrijd met LEGO aan

Vandaag geeft de Hermitage Amsterdam het startsein voor een grote bouwwedstrijd met LEGO. Geschikt voor de kerstvakantie in coronatijd, want deelnemers van alle leeftijden kunnen gewoon thuis aan de slag. Ook het inzenden gebeurt digitaal.

Nevobo neemt afscheid van ilionx en DELA

Eind 2020 komt er een einde aan de samenwerking tussen Nevobo en de sponsors ilionx (Nederlands vrouwenteam) en DELA (beachvolleybal).

Els Dijkhuizen nieuwe Marketing Directeur Heineken Nederland

Els Dijkhuizen is, per 1 januari 2021, de nieuwe Marketing Directeur bij Heineken Nederland en volgt hiermee David Lette op. In haar nieuwe rol is Dijkhuizen ook onderdeel van het managementteam van de Nederlandse tak van de brouwer.

Vriendjes van Frummel in de spotlight

Staatsloterij en de stichting Dierenasiels zijn een initiatief gestart om asielkatten uit heel Nederland in de spotlight te zetten. In de grote steden hangen posters met daarop katten die op zoek zijn naar een nieuw baasje. De actie is geïnitieerd door de Staatsloterij en komt voort uit hun nieuwe campagne waarin het zwarte katje Frummel juist voor geluk staat.

Nationale-Nederlanden steunt Klup Kerst Sing-a-long

De decembermaand ziet er dit jaar voor iedereen anders uit dan we gewend zijn. Een eenzame kerst ligt op de loer voor alleenstaanden en mensen met een klein sociaal netwerk. Om iedereen die om gezelschap verlegen zit toch een warm kerstgevoel te bezorgen organiseert Klup, partner van Nationale-Nederlanden, de ‘Klup Kerst Sing-a-long’. Het wordt het grootste, online muziekfestijn van Nederland.

Kiran Badloe en Sailun Tyre samen op weg naar goud

Sailun Tyre is voor de aanloop naar de Olympische Spelen in Tokyo een samenwerking aangegaan met Kiran Badloe, de tweevoudig wereldkampioen windsurfen.

VolkerWessels en Rijksmuseum sluiten partnership

VolkerWessels en het Rijksmuseum zijn een partnership voor tenminste drie jaar aangaan. VolkerWessels zal naast een jaarlijkse bijdrage ook graag haar expertise inzetten om de huisvesting van het museum te verduurzamen en hiermee bij te dragen aan het behoud en de toegankelijkheid van de collecties.

Fonds Gehandicaptensport krijgt komende 5 jaar steun van VriendenLoterij

In Nederland zijn er 1,7 miljoen mensen met een matige tot zware handicap. De sportparticipatie is 59%, dat betekent dat er gemiddeld 1 keer per week gesport wordt. De sportparticipatie van mensen met een handicap is slechts 34%, maar de behoefte om te sporten onder deze groep wordt steeds groter. Met de steun van de VriendenLoterij voor de komende 5 jaar, kan Fonds Gehandicaptensport nog beter in deze behoefte voorzien, juist in deze tijd.

Vertrouwen sponsorshipindustrie groeit sterk

De Europese sponsorshipindustrie laat in november het duidelijkste signaal tot dusver zien van een op handen zijnde herstel. Dat blijkt uit de nieuwste survey onder beslissers in sponsoring, uitgevoerd door de European Sponsorship Association.

Mercedes-Benz mobiliteitspartner Eurovisie Songfestival 2021

De komende maanden zal het team van het Eurovisie Songfestival 2021 voor de productie van het evenement gebruik maken van 15 elektrische en plug-in hybride auto’s van Mercedes-Benz.

Havenbedrijf Rotterdam hoofdsponsor World Police & Fire Games 2022

Het Havenbedrijf Rotterdam en de World Police & Fire Games 2022 slaan de handen ineen. Voor het Havenbedrijf Rotterdam is het hoofdsponsorschap een unieke manier om hun dank te uiten naar deze hulpverleners, die bijdragen aan een veilige haven.

Unox Nieuwjaarsduik uit blik

De Unox Nieuwjaarsduik op 1 januari kan niet doorgaan. Daarom heeft Unox als campagne de Unox Nieuwjaarsduik uit blik bedacht.