Artikelen

DSW nieuwe sponsor Roparun

Nadat eerder deze maand bekend werd dat DELA hoofdsponsor is geworden van Roparun, is de sponsor-estafetteloop ook een driejarig partnership aangegaan met DSW Zorgverzekeraar.

Easyjet stopt sponsoring schaatsploeg

Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft de samenwerking met de langebaanploeg van Jillert Anema beëindigd. Dat meldt schaatsen.nl. Het Britse bedrijf ondervindt nog altijd veel last van het coronavirus en voelt zich daardoor genoodzaakt te stoppen met de sponsoring.

NOC*NSF presenteert financieel gezond jaar

NOC*NSF heeft het jaar 2019 financieel gezond afgesloten en ziet de jaren 2020 en 2021, ondanks de door het coronavirus veroorzaakte onzekerheden, met vertrouwen tegemoet. De sponsorinkomsten groeiden in 2019 met 2,5 miljoen naar 18,4 miljoen euro.

KNVB en clubs Eredivisie Vrouwen tekenen commercieel convenant

De acht clubs uit de Eredivisie Vrouwen en de KNVB slaan de handen ineen om samen meer gezicht te kunnen geven aan de Eredivisie Vrouwen en de commerciële en maatschappelijke waarde van de competitie verder te vergroten.

Samenwerking LaLiga en Johan Cruyff Institute

LaLiga en Johan Cruyff Institute gaan samenwerken voor het opleiden van leidinggevenden in de internationale voetbalindustrie.

KNVB geeft uitbreiding shirtsponsormogelijkheden

Om clubs de mogelijkheid te bieden om het komende seizoen meer geld met shirtsponsoring te kunnen genereren heeft de KNVB tijdens de Algemene Vergadering Betaald Voetbal (AVBV) van donderdag 18 juni de mogelijkheden hiervoor verruimd.

HEPRO en GIJS Groningen nog twee jaar aan elkaar verbonden

HEPRO/GIJS Groningen is de komende twee seizoenen actief op het hoogste niveau in de nationale ijshockeycompetitie. De producent van kunststof kozijnen verlengde de sponsorovereenkomst en is tot medio 2022 de naamgever van de bespeler van Sportcentrum Kardinge.

N.E.C. en GX ook komende twee seizoenen aan elkaar verbonden

GX is ook de aankomende twee seizoenen tenuesponsor van N.E.C. Het Nijmeegse bedrijf is sinds 2017 zichtbaar op het tenue van N.E.C. De aankomende twee seizoenen zal het GX logo prijken op de wedstrijdbroek van de Nijmeegse formatie.

Energiedirect jaar langer rugsponsor PSV

Energiedirect.nl blijft langer aan PSV verbonden als rugsponsor.

MOJO en Vodafone lanceren streamingplatform Larger Than Live

In een zomer zonder concerten en festivals openen MOJO en Vodafone Larger Than Live: een virtuele concertzaal waarin bezoekers interactief contact met de optredende artiest hebben. Optredende artiesten zijn onder andere De Jeugd van Tegenwoordig en De Staat.

Dusseldorp BMW tot 2025 mobiliteitspartner van ADO Den Haag

ADO Den Haag heeft een meerjarig partnerschap gesloten met Dusseldorp BMW. Tot minimaal 2025 zal Dusseldorp BMW als mobiliteitspartner het wagenpark van de club van glans en sportiviteit voorzien.

CPNB #ikleesthuis-campagne groot succes

De campagne #ikleesthuis van de CPNB in samenwerking met een groot aantal partners is een doorslaand succes geworden.

BankGiro Loterij ZomerSessies vervangen ZomerConcerten

Het Concertgebouw presenteert dit jaar in plaats van de BankGiro ZomerConcerten de BankGiro Loterij ZomerSessies. Vanwege de grote belangstelling worden er extra BankGiro Loterij ZomerSessies georganiseerd: zestien concerten van één uur voor 100 bezoekers.

SEG en The Media Nanny gaan samen

De Sports Entertainment Group (SEG) en The Media Nanny bundelen hun krachten en gaan als één bedrijf verder. Door deze fusie zal binnen SEG, naast de bestaande takken Football, Cycling en Esports, een nieuwe divisie ontstaan: SEG Artists.

Acronis nieuwe sponsor Ajax-jeugd

Acronis is de nieuwe sponsor van de Ajax-jeugd. Ajax en Acronis hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend met een looptijd van ten minste drie jaar. Het techbedrijf is vanaf komend seizoen zichtbaar op het shirt van de Ajax-jeugd en gaat bovendien als ‘Official Cyber Protection Partner’ een inhoudelijke rol spelen op Sportpark de Toekomst.