Artikelen

Reggeborgh brengt schoolkinderen naar de ijsbaan

Om het schoolschaatsen voor meer kinderen mogelijk te maken, laten de KNSB en de Reggeborgh Groep komende winter een speciale bus rijden. De IJSTIJD! Schoolschaatsbus is bestemd voor basisscholen in Overijssel die op meer dan 10 kilometer afstand van een ijsbaan liggen. De bus gaat schoolklassen vervoeren naar de ijsbanen in Deventer (De Scheg) en Enschede (Twente).

Non-spot groeit met 2,2%

De non-spotbestedingen groeiden in de eerste drie kwartalen van 2019 met 2,2% naar €59 miljoen. De spotbestedingen groeiden in die periode met 1,3% en kwamen uit op € 508 miljoen. Dat blijkt uit onderzoek van Screenforce. Voor beide categorieën geldt dat het grootste deel van deze groei komt uit de online video platforms van de Screenforce zenders.

We Fashion en Linda presenteren Citroenstraat 10

Vandaag start de nieuwe LINDA.original Citroenstraat 10 in samenwerking met We Fashion. Na Bitterzoet, De Mobiel Van, Bobbi gaat Dieper, De Vlucht en Buurvrouw & Buurvrouw, is dit een nieuwe grote LINDA.original serie.

KNWU sluit nieuw partnership af met Fast Forward Wheels

De KNWU gaat een samenwerking aan met het Nederlandse Fast Forward Wheels. De uit Zwolle afkomstige wielerfabrikant gaat de Nederlandse baanselectie en de para-cycling baanselectie voorzien van wielen. De vijfjarige overeenkomst gaat in per januari 2020 met als doel om de beste en snelste wielen te produceren voor de Olympische Spelen van Parijs in 2024.

Jubileumseizoen ‘The voice of Holland’ van start met nieuwe partners

Vanaf vrijdag 8 november barst het tiende seizoen van ‘The voice of Holland’ los met een aantal nieuwe partners. Opvallendste partner is waarschijnlijk T-Mobile in plaats van Vodafone.

Trachitol sponsort nationale shorttrackselectie

Trachitol, het bekende merk zuigtabletten, is de komende drie jaar sponsor van de nationale shorttrackselectie. Vandaag zijn de handtekeningen onder het contract gezet. ‘Snel, sneller, snelst’ is het motto van deze samenwerking, die duurt tot en met de Winterspelen van Beijing 2022.

Ajax opent eigen kantoor in China

Ajax heeft naast een kantoor in de VS ook een eigen kantoor geopend in Guangzhou, China. Vanuit hier gaat Ajax zijn activiteiten in de regio Azië-Pacific leiden. Het kantoor is gevestigd op het complex van partnerclub Guangzhou R&F FC.

Jack’s Casino titelsponsor World Series of Darts Finals Amsterdam

Jack’s Casino heeft zich voor minimaal drie jaar verbonden aan de World Series of Darts Finals. Het amusementsbedrijf is hiermee titelsponsor van de prestigieuze dartwedstrijd die plaatsvindt in AFAS Live te Amsterdam.

Sander Haas maakt overstap naar Pure Energie

Sander Haas neemt na 11 jaar afscheid van Asito om per 1 december bij Pure Energie aan de slag te gaan als corporate communicatiemanager.

Heineken langer sponsor van ADE

HEINEKEN Nederland en het Amsterdam Dance Event hebben hun samenwerking met tenminste vijf jaar verlengd tot en met 2023. Desperados blijft net zoals dit jaar ook de komende jaren main partner van het evenement. Nieuw aan het partnership is de toevoeging van Heineken 0.0. De vernieuwde samenwerking werd officieel bekrachtigd in aanloop naar het Amsterdam Dance Event 2019.

“Puma opvolger van Umbro bij PSV”

Puma lijkt komend seizoen de opvolger te worden van Umbro als kledingsponsor van PSV. Dat melden verschillende bronnen rondom de club.

Holland Heineken House wordt onderdeel Team NL Tokyo Center

Richting de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo breiden NOC*NSF en Heineken hun samenwerking uit. Het TeamNL Tokyo Center, powered by Heineken 0.0, ziet volgend jaar het licht en moet samen met het Holland Heineken House hét kloppende hart gaan vormen voor de Nederlandse sporters, begeleiding, fans, familie en vrienden. Maar is er ook plaats voor de partners van de Nederlandse sport en TeamNL, en andere Nederlandse internationale handelspartners.

Ajax contracteert Bleacher Report als mediapartner in de US

Ajax en Bleacher Report hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend. De Amerikaanse mediapartij, met eigenaar Turner Media, is één van de marktleiders in de Amerikaanse sportmedia.

Esprit wordt UEFA Women’s Football Partner

Modemerk Esprit wordt official partner van UEFA Women’s Football. Het modemerk treedt in de voetsporen van Nike en Visa die al eerder partner zijn geworden van het vrouwenvoetbal van UEFA.

Vitesse haalt negatief resultaat van 16 miljoen

Vitesse heeft over 2018-19 een negatief resultaat behaald van zestien miljoen euro, terwijl een seizoen eerder nog een winst van 9 miljoen liet zien. De netto-omzet bedroeg 17,85 miljoen, 5 miljoen minder dan een seizoen eerder. Dat blijkt uit het jaarverslag dat de club heeft gepubliceerd.