Artikelen

Rabobank start YouTube-kanaal Opscheppers voor kinderen

Kinderen via YouTube inspireren om gezonder en bewuster te eten. Op het YouTube-kanaal Opscheppers gaan verschillende YouTubers, onder wie Kalvijn, op avontuur om uitleg te geven over groente en fruit. Het kanaal is door Cinemates ontwikkeld in opdracht van Rabobank.

TivoliVredenburg schenkt Bud als eerste Nederlandse concertzaal

Vanaf vrijdag 20 september stroomt Bud, het grootste biermerk ter wereld, van de tap in TivoliVredenburg. Die avond kunnen bezoekers van o.a. Jungle By Night, Justin Jesso of Footprints By Night dit nieuwe bier verkrijgen. Budweiser is onlangs geïntroduceerd in Nederland onder de naam Bud. TivoliVredenburg is de eerste Nederlandse concertzaal waar Bud verkrijgbaar is.

Lowlands omarmt La Terraza by Nespresso

Een van de opvallendste en mooiste bouwwerken op Lowlands dit jaar was La Terraza by Nespresso. Roderik de Maar, Marketing Communication Manager bij Nespresso, vertelt hoe de succesvolle activatie tot stand is gekomen.

Formule 1 op het Sponsorreport congres

Na 35 Jaar komt de Formule 1 weer terug naar het legendarische circuit van Zandvoort. Hoe is het gelukt dit ambitieuze evenement weer naar Nederland te krijgen en wat komt er bij de exploitatie, sponsoring en organisatie kijken?

Vestas kiest ATPI Sports Events als activatiepartner

Wereldwijd marktleider in duurzame energie-oplossingen Vestas heeft ATPI Sports Events gekozen als wereldwijd activatiepartner bij de sponsoring van het Mercedes-Benz EQ Formula E Team naar de verschillende doelgroepen.

Ajax en BBIN tekenen officieel regionaal partnership

Ajax en BBIN hebben bekendgemaakt dat zij een regionaal partnership hebben getekend voor de seizoenen 2019/2020 en 2020/2021. BBIN wordt de exclusieve officiële iGaming Software Partner van Ajax in Groot-China.

Greenchoice en Justdiggit vergroenen in Afrika

Greenchoice en Justdiggit gaan samenwerken om de natuur in Tanzania en Kenia te herstellen en zo samen een positieve impact te maken op het klimaat.

Nyck de Vries en Vestas bij Mercedes-Benz Formula E Team

De Nederlandse coureur Nyck de Vries rijdt volgend seizoen voor het Mercedes-Benz EQ Formula E Team dat bovendien Vestas als hoofdsponsor heeft vastgelegd.

Ocean Race in 2022 terug in Den Haag

De Ocean Race (voorheen Volvo Ocean Race) zal in 2022 opnieuw Den Haag aandoen.

Euro Hockey League lanceert nieuwe merk identiteit

De Euro Hockey League (EHL) heeft aan de vooravond van het nieuwe seizoen een volledige rebranding doorgevoerd. Een nieuw competitieformat en vooral de introductie van de EHL Women markeert een nieuwe fase in de evolutie van de EHL. Een rebranding was daarom een logische stap.

André Fläckel: “Ben moedig en duik in esports!”

André Fläckel is directeur eSports bij Lagardère Sports. In zijn keynote op het Sponsorreport Jaarcongres benadrukt hij de mogelijkheden die eSports bieden om je sponsoring ‘om te denken’ en nieuwe doelgroepen te binden.

Ernst Kalbfleisch start eigen bureau

Ernst Kalbfleisch is onlangs zijn eigen adviesbureau gestart onder de naam Ernst Kalbfleisch Projecten.

James Mercer toegevoegd aan het Sponsorreport congres

James Mercer, commercieel directeur van het Envision Virgin Racing-team, is toegevoegd aan het panel over Formula E.

Volvo opnieuw Car Supplier KLM Open

Volvo Car Nederland verbindt zich aan de 100e editie van het KLM Open, het oudste internationale golftoernooi van Nederland. Daarmee is Volvo voor het derde jaar op rij verbonden aan het prestigieuze European Tour-toernooi op Nederlandse bodem.

Ajax start samenwerking met MyHeritage

Ajax en MyHeritage hebben een overeenkomst getekend. MyHeritage is marktleider op het gebied van het ontdekken, vastleggen en delen van familiegeschiedenis en is in korte tijd uitgegroeid tot een wereldconcern met 100 miljoen gebruikers.