Artikelen

Nedmag drie jaar hoofdsponsor Lycurgus

Zoutwinningsbedrijf Nedmag uit Veendam is de komende drie jaar hoofdsponsor van de Groningse volleybalclub Abiant Lycurgus.

Jumbo-Visma begint ook opleidings schaatsploeg

Schaatsploeg Team Jumbo-Visma zal komend seizoen met een tweede ploeg op het ijs staan.

Shanice van de Sanden goed uitgerust voor WK

Beddenfabrikant M line lanceert een nieuwe TV commercial met in de hoofdrol voetbalster Shanice van de Sanden.

Live Sessie: "De Kracht van Klein"

Op 11 juni organiseert Sponsorreport tijdens het WK Handboogschieten in Den Bosch een Live sessie over de kracht van kleine sporten.

KPN beëindigt KNSB hoofdsponsoring

De KNSB moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Na tien succesvolle jaren als hoofdsponsor zal KPN deze samenwerking in de zomer van 2020 beëindigen.

Bedrijven moeten maatschappelijke doelen belangrijker maken

Twee op de drie Nederlanders vinden dat bedrijven maatschappelijke doelen net zo belangrijk zouden moeten maken als winst genereren.

Almere City kiest Inaria als kledingpartner

Preau Sports – leverancier van het sportkledingmerk Inaria uit Canada – en voetbalclub Almere City FC- de jongste professionele voetbalclub in Nederland – hebben afgelopen vrijdag hun exclusieve partnership voor de komende twee jaar aangekondigd.

Kia Motors werkt samen met K-Pop-supergroep BLACKPINK

Kia Motors is in 2019 de titelsponsor van de wereldtournee van de K-Pop-sensatie BLACKPINK. Door het partnerschap met de meidengroep wil Kia Motors een jongere doelgroep bereiken.

Team Jumbo-Visma rolt ontwikkelingsplan uit

Team Jumbo-Visma start een initiatief dat meer jeugd aan het wielrennen moet krijgen én dat erop gericht is talent te ontwikkelen tot succesvol profwielrenner.

Nielsen publiceert Esports Playbook voor brands

Nielsen publiceerde het Nielsen Esports Playbook for Brands, een gids voor merken die actief willen worden als sponsor of adverteerder in esports.

ICONIX energiedrank bij festivals van Apenkooi Events

ICONIX Energy Drink heeft een tweejarige partnership gesloten met festivalorganisator Apenkooi Events. De deal houdt in dat ICONIX als exclusieve energy drink geschonken wordt op festivals zoals DGTL, Amsterdam Open Air en By The Creek; enkele festivals van Apenkooi Events.

ABN AMRO verlengt culturele sponsorcontracten

ABN AMRO heeft afgelopen week de sponsorcontracten met Nederlands Dans Theater en met Singer Laren verlengd. Met NDT is het contract verlengd tot en met 31 december 2020, met Singer Laren tot en met 31 december 2021.

Tic Tac werkt samen met DJ Lost Frequencies

Tic Tac, onderdeel van Ferrero, lanceert een nieuwe campagne waarvoor zij een samenwerking zijn aangegaan met de Belgische DJ Lost Frequencies.

FC Utrecht met mantelzorgers op het shirt

De spelers van FC Utrecht spelen woensdag 24 april tegen Fortuna Sittard zonder het logo van de hoofdsponsor Zorg van de Zaak op de borst. In plaats van het logo prijkt voor een keer de naam van een mantelzorger op het shirt van elke speler.

Grolsch viert kampioenschap Twente met speciaal bierblik

Om het kampioenschap van FC Twente in de Keuken Kampioen Divisie te vieren heeft bierbrouwer Grolsch een speciaal FC Twente-bierblik op de markt gebracht.