Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Nedmag drie jaar hoofdsponsor Lycurgus
Zoutwinningsbedrijf Nedmag uit Veendam is de komende drie jaar hoofdsponsor van de Groningse volleybalclub Abiant Lycurgus.
Sport
02 mei 2019
Jumbo-Visma begint ook opleidings schaatsploeg
Schaatsploeg Team Jumbo-Visma zal komend seizoen met een tweede ploeg op het ijs staan.
Sport
01 mei 2019
Shanice van de Sanden goed uitgerust voor WK
Beddenfabrikant M line lanceert een nieuwe TV commercial met in de hoofdrol voetbalster Shanice van de Sanden.
Activaties
Sport
01 mei 2019
Live Sessie: "De Kracht van Klein"
Op 11 juni organiseert Sponsorreport tijdens het WK Handboogschieten in Den Bosch een Live sessie over de kracht van kleine sporten.
Event
01 mei 2019
KPN beëindigt KNSB hoofdsponsoring
De KNSB moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Na tien succesvolle jaren als hoofdsponsor zal KPN deze samenwerking in de zomer van 2020 beëindigen.
Sport
29 april 2019
Bedrijven moeten maatschappelijke doelen belangrijker maken
Twee op de drie Nederlanders vinden dat bedrijven maatschappelijke doelen net zo belangrijk zouden moeten maken als winst genereren.
Onderzoek
Maatschappij
29 april 2019
Almere City kiest Inaria als kledingpartner
Preau Sports – leverancier van het sportkledingmerk Inaria uit Canada – en voetbalclub Almere City FC- de jongste professionele voetbalclub in Nederland – hebben afgelopen vrijdag hun exclusieve partnership voor de komende twee jaar aangekondigd.
Sport
29 april 2019
Kia Motors werkt samen met K-Pop-supergroep BLACKPINK
Kia Motors is in 2019 de titelsponsor van de wereldtournee van de K-Pop-sensatie BLACKPINK. Door het partnerschap met de meidengroep wil Kia Motors een jongere doelgroep bereiken.
Entertainment
26 april 2019
Team Jumbo-Visma rolt ontwikkelingsplan uit
Team Jumbo-Visma start een initiatief dat meer jeugd aan het wielrennen moet krijgen én dat erop gericht is talent te ontwikkelen tot succesvol profwielrenner.
Activaties
Sport
26 april 2019
Nielsen publiceert Esports Playbook voor brands
Nielsen publiceerde het Nielsen Esports Playbook for Brands, een gids voor merken die actief willen worden als sponsor of adverteerder in esports.
Onderzoek
esports & gaming
26 april 2019
ICONIX energiedrank bij festivals van Apenkooi Events
ICONIX Energy Drink heeft een tweejarige partnership gesloten met festivalorganisator Apenkooi Events. De deal houdt in dat ICONIX als exclusieve energy drink geschonken wordt op festivals zoals DGTL, Amsterdam Open Air en By The Creek; enkele festivals van Apenkooi Events.
Entertainment
25 april 2019
ABN AMRO verlengt culturele sponsorcontracten
ABN AMRO heeft afgelopen week de sponsorcontracten met Nederlands Dans Theater en met Singer Laren verlengd. Met NDT is het contract verlengd tot en met 31 december 2020, met Singer Laren tot en met 31 december 2021.
Kunst & cultuur
23 april 2019
Tic Tac werkt samen met DJ Lost Frequencies
Tic Tac, onderdeel van Ferrero, lanceert een nieuwe campagne waarvoor zij een samenwerking zijn aangegaan met de Belgische DJ Lost Frequencies.
Activaties
Entertainment
23 april 2019
FC Utrecht met mantelzorgers op het shirt
De spelers van FC Utrecht spelen woensdag 24 april tegen Fortuna Sittard zonder het logo van de hoofdsponsor Zorg van de Zaak op de borst. In plaats van het logo prijkt voor een keer de naam van een mantelzorger op het shirt van elke speler.
Activaties
Sport
23 april 2019
Grolsch viert kampioenschap Twente met speciaal bierblik
Om het kampioenschap van FC Twente in de Keuken Kampioen Divisie te vieren heeft bierbrouwer Grolsch een speciaal FC Twente-bierblik op de markt gebracht.
Activaties
Sport
22 april 2019
Vorige
1
...
196
197
198
...
353
Volgende