Artikelen

Nedmag redt Abiant Lycurgus

Het voortbestaan van volleybalclub Lycurgus lijkt voorlopig veiliggesteld. De club heeft zoutwinningsbedrijf Nedmag als nieuwe sponsor gevonden die de club dit seizoen financieel zal bijstaan. Of Nedmag zich langer aan de club wil verbinden, is nog niet zeker. Daar gaan Lycurgus en het bedrijf komende week over praten.

Sparr Finance hoofdsponsor af bij Fortuna Sittard

De naam Sparr Finance staat niet meer op de shirts van de spelers van Fortuna Sittard. Sinds vorige week zondag dragen de spelers shirts met daarop de letters DLM (Dé Lease Maatschappij). DLM is tot het einde van het seizoen hoofdsponsor van Fortuna Sittard.

Alfa Laval hoofdsponsor van Stevensloop 2019

Alfa Laval verbindt zich voor vier jaar aan de Nijmeegse Stevensloop, dit jaar als hoofdsponsor en bij de edities in 2020, 2021 en 2022 als titelsponsor. In deze drie jaren vindt tevens het NK halve marathon plaats tijdens de Stevensloop. Als nieuwe titelsponsor biedt Alfa Laval de Nijmeegse stadsloop de gelegenheid om het NK halve marathon maximaal in te zetten om meer mensen in beweging te krijgen.

UEFA start biddingproces voor sponsorpakketten EURO 2020

UEFA is het biddingproces gestart voor de Nationale Sponsorpakketten voor UEFA EURO 2020. Voor potentiële partners zijn er sponsormogelijkheden in zes categorieën: banken, verzekeringen, telecomdiensten, human resources en recruitment, spoorwegen en vliegtuigmaatschappijen.

Nike official teamwear supplier Vitesse

Nike en Vitesse hebben een vierjarig contract ondertekend. Daarmee wordt Nike official teamwear supplier van Vitesse. Vanaf seizoen 2019|2020 gaat Vitesse spelen in wedstrijdtenues van Nike.

Yanmar verlengt stadioncontract met Almere City FC

YANMAR Europe verlengt het stadioncontract met Almere City FC voor drie jaar na een succesvolle, eerste periode die begon in 2015. Ook de komende jaren draagt het stadion van de enige betaald voetbalorganisatie uit Flevoland daarom de naam YANMAR Stadion.

Augmented Reality App wekt schilderij van Rembrandt tot leven

Op de historische plek van de Waag in hartje Amsterdam hebben het Mauritshuis en Nationale-Nederlanden één van Rembrandts beroemdste schilderijen virtueel tot leven gebracht.

Naturalis en Albert Heijn zetten insecten in de schijnwerpers

Vanaf maandag 18 maart zetten Naturalis Biodiversity Center en supermarktketen Albert Heijn samen insecten in de schijnwerpers.

Nederlandse Loterij en Fonds Gehandicaptensport verlengen samenwerking

Tijdens de succesvolle werelduurrecordpoging van handbiker Jetze Plat hebben Nederlandse Loterij en Fonds Gehandicaptensport de samenwerking verlengd tot en met 2020.

Interpolis stopt bij Willem II

Interpolis stopt na 20 jaar als partner van Willem II .

Nike focust op vrouwenvoetbal

Nike heeft zijn aanwezigheid in het vrouwenvoetbal verder uitgebreid. Tegelijk met de presentatie van de tenues van 14 deelnemende landen aan het komende WK Voetbal in Frankrijk, wordt Nike de komende drie jaar presenting partner van UEFA voor de vrouwentoernooien.

KLM stapt groot in running

KLM is supporter van running en heeft zijn betrokkenheid met de loopsport verder uitgebreid.

KLM en Eye gaan samenwerken

KLM start een nauwe samenwerking met Eye Filmmuseum in Amsterdam. Samen wordt een grote collectie beeldmateriaal over de vroege luchtvaart gerestaureerd en gedigitaliseerd, om aan boord en in de KLM Crown Lounge op Schiphol te worden vertoond.

Calvé ondersteunt Oranjevrouwen op weg naar WK

De commercial van Calvé Pindakaas met Lieke Martens krijgt een vervolg in de vorm van een samenwerking tussen Calvé en de KNVB.

Bas van de Goor Foundation en Thinc ahead werken samen

Bas van de Goor (directeur Bas van de Goor Foundation) en Niels Cannegieter (directeur Thinc ahead) gaan een samenwerking aan waarbij Thinc ahead de projectleiding van het Nationale Diabetes Challenge Festival voor 2019 verzorgt.