Artikelen

Augmented Reality App wekt schilderij van Rembrandt tot leven

Op de historische plek van de Waag in hartje Amsterdam hebben het Mauritshuis en Nationale-Nederlanden één van Rembrandts beroemdste schilderijen virtueel tot leven gebracht.

Naturalis en Albert Heijn zetten insecten in de schijnwerpers

Vanaf maandag 18 maart zetten Naturalis Biodiversity Center en supermarktketen Albert Heijn samen insecten in de schijnwerpers.

Nederlandse Loterij en Fonds Gehandicaptensport verlengen samenwerking

Tijdens de succesvolle werelduurrecordpoging van handbiker Jetze Plat hebben Nederlandse Loterij en Fonds Gehandicaptensport de samenwerking verlengd tot en met 2020.

Interpolis stopt bij Willem II

Interpolis stopt na 20 jaar als partner van Willem II .

Nike focust op vrouwenvoetbal

Nike heeft zijn aanwezigheid in het vrouwenvoetbal verder uitgebreid. Tegelijk met de presentatie van de tenues van 14 deelnemende landen aan het komende WK Voetbal in Frankrijk, wordt Nike de komende drie jaar presenting partner van UEFA voor de vrouwentoernooien.

KLM stapt groot in running

KLM is supporter van running en heeft zijn betrokkenheid met de loopsport verder uitgebreid.

KLM en Eye gaan samenwerken

KLM start een nauwe samenwerking met Eye Filmmuseum in Amsterdam. Samen wordt een grote collectie beeldmateriaal over de vroege luchtvaart gerestaureerd en gedigitaliseerd, om aan boord en in de KLM Crown Lounge op Schiphol te worden vertoond.

Calvé ondersteunt Oranjevrouwen op weg naar WK

De commercial van Calvé Pindakaas met Lieke Martens krijgt een vervolg in de vorm van een samenwerking tussen Calvé en de KNVB.

Bas van de Goor Foundation en Thinc ahead werken samen

Bas van de Goor (directeur Bas van de Goor Foundation) en Niels Cannegieter (directeur Thinc ahead) gaan een samenwerking aan waarbij Thinc ahead de projectleiding van het Nationale Diabetes Challenge Festival voor 2019 verzorgt.

ŠKODA verlengt sponsorcontract met Tour tot 2023

ŠKODA AUTO blijft voor langere tijd verbonden aan de Tour de France als officiële hoofdsponsor en autoleverancier.

Markteffect neemt branchegenoot DirectResearch over

Met ingang van 1 maart 2019 heeft marktonderzoekbureau Markteffect uit Eindhoven branchegenoot DirectResearch uit Amsterdam overgenomen.

Shanice van de Sanden in Team Visa

Visa heeft vandaag de samenstelling van Team Visa aangekondigd, met daarin onder andere Shanice van de Sanden.

isla Talent Stage in AFAS Live

AFAS Live en isla pastilles slaan de handen ineen om aanstormend Nederlands talent een podium te bieden. Na afloop van bijna elk concert op het hoofdpodium, openen de deuren van de isla® Talent Stage zich voor een artiest of band die de avond zal afsluiten.

Partnership Apenkooi en Bar-le-Duc

Vanaf komend festivalseizoen is Bar-le-Duc de vaste leverancier van flesjes water op de Nederlandse evenementen van Apenkooi Events.

Curlingbond zoekt nieuw talent in Canada

In de zoektocht naar nieuw talent verbreedt de Nederlandse Curling Bond (NCB) zijn blik naar Canada, het land waar curling een nationale sport is. Talentvolle en ambitieuze Nederlandse Canadezen met een dubbel paspoort worden middels een campagne opgeroepen zich te melden, zodat de potentie voor topsportdisciplines in kaart kan worden gebracht.