Artikelen

Vibes of the Week #2

De Vibes van Sponsorreport-partner SportVibes.

TOTO naamgever KNVB Beker

TOTO, onderdeel van de Nederlandse Loterij, wordt de nieuwe naamgever van de KNVB Beker en verlengt het sponsorcontract tot en met 2022. De nieuwe naam wordt TOTO KNVB Beker.

Schaatsploeg Team LottoNL-Jumbo verlengt met Capital Advertising

Schaatsploeg Team LottoNL-Jumbo en Capital Advertising hebben deze week hun samenwerking met 1 jaar verlengd tot eind 2018. Beide partijen werken al een jaar samen op het gebied van Social Media. De resultaten zijn dermate positief dat het partnership wordt gecontinueerd.

Overnachten bij Ajax - Feyenoord

Op 21 januari wordt in de Amsterdam ArenA de 184e editie van de Klassieker gespeeld. Om de aftrap van de tweede helft van het seizoen in te luiden, maken Ziggo en Ajax het mogelijk om de nacht voorafgaand aan de Klassieker in een klein huisje in de ArenA te overnachten en Ajax - Feyenoord te kijken vanaf het balkon.

Van Lanschot Kempen nieuwe hoofdsponsor van Het Concertgebouw

Van Lanschot Kempen is de nieuwe hoofdsponsor van Het Koninklijk Concertgebouw. De oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland wil met deze - voor 5 jaar aangegane - samenwerking de verbinding met kunst en cultuur nog meer versterken.

Energiedirect.nl breidt sponsoring PSV uit

Energiedirect.nl breidt haar sponsorschap bij PSV voor het resterende seizoen uit. De hoofdsponsor vult vanaf 21 januari tijdens de wedstrijden tegen Heracles Almelo de plaats op de achterzijde van het PSV-shirt in met productnaam PSV Energie.

NBD Biblion en CPNB gaan nieuwe samenwerking aan

NBD Biblion en CPNB gaan in 2018 een nieuwe vorm van partnerschap aan. De focus van de financiële ondersteuning van NBD Biblion aan de CPNB is gericht op het optimaal bedienen en ontzorgen van de bibliotheken.

NFF presenteert in 2018 filmfestivaldagen door het jaar heen

Op zondag 21 januari presenteert het Nederlands Film Festival (NFF) in samenwerking met Pathé en BankGiro Loterij een speciale NFF-dag in zes steden door het hele land.

Fonds 21 en Rijksmuseum verlengen samenwerking

Fonds 21 heeft zich opnieuw voor vijf jaar verbonden aan De Teekenschool van het Rijksmuseum. Als hoofdbegunstiger blijft Fonds 21 het educatief centrum van het museum ondersteunen bij de ontwikkeling en organisatie van workshops, theatervoorstellingen en cursussen voor jong publiek.

Rookvrije Generatie op shirt Team Roompot

Gedurende het wielerseizoen 2018 stelt Nederlandse Loterij haar logopositie op de voor- en achterzijde van het officiële tenue van Team Roompot – Nederlandse Loterij ter beschikking aan de Rookvrije Generatie.

ARAG verlengt partnership met KNVB

Het partnership tussen ARAG en de KNVB-scheidsrechters is verlengd tot 1 juli 2020. Daarmee blijft ARAG zich inzetten voor meer FairPlay binnen het Nederlandse voetbal.

Sponsoruitgaven wereldwijd naar 65,8 miljard dollar

De uitgaven aan sponsoring zijn in 2017 wereldwijd met 4,3% gestegen naar 62,7 miljard dollar. In 2018 groeien de bestedingen door naar 65,8 miljard. Dat blijkt uit ESP’s 33e vooruitzicht op de wereldwijde ontwikkeling op de sponsoringmarkt.

GANDA sluit zich aan bij Make Some NOISE Group

Digitaal bureau GANDA heeft zich aangesloten bij de Make Some NOISE Group, de marketingadviesgroep waar ook sport- en entertainmentbedrijf CROWD deel van uitmaakt.

Switch: Reineke Boot

In een serie interviews vertellen mensen waarom ze in 2017 van baan zijn veranderd en wat de verwachtingen zijn voor 2018. Reineke Boot vertrok bij de Volvo Ocean Race op het moment van de start.

Vibes of the week #1

De Vibes van deze week van Sponsorreport-partner SportVibes.