Artikelen

Team Brunel biedt uniek platform voor business

Na de succesvolle campagne tijdens de vorige editie, resulterend in een tweede plaats, is Team Brunel ook nu weer van de partij als op 22 oktober de Volvo Ocean Race 2017-18 in Alicante van start gaat. Het is de vierde keer dat Brunel sponsor is van een team in de grootste zeilrace rond de wereld. "Onze partners;zijn letterlijk onderdeel van het team."

Max Verstappen geeft startsein voor Jumbo''s Formule 1-tour

Max Verstappen gaf maandagavond bij de Jumbo-winkel in Hilversum het startsein voor Jumbo’s Formule 1-tour. Jumbo riep fans op om via social media een selfie van de geparkeerde racewagen te delen met #HalloMax, om zo kans te maken op een reis naar de Grand Prix in Abu Dhabi.

Kia nieuwe Official Partner van UEFA Europa League

Kia is de nieuwe Official Partner van de UEFA Europa League. De samenwerking is vandaag officieel beklonken. Het driejarige sponsorschap gaat in vanaf seizoen 2018/2019 en loopt tot en met de UEFA Europa League-finale in 2021.

ABN AMRO Cultuurfonds opgericht

ABN AMRO wil ook de kleinere culturele instellingen ondersteunen. Daarom is sinds 25 augustus 2017 het ABN AMRO Cultuurfonds in het leven geroepen. De presentatie was op de Uitmarkt in Amsterdam.

Voetbalverhalen centraal in nieuwe UEFA Respect-campagne

Vandaag werd de nieuwe Respect-campagne van UEFA gelanceerd. Peter Klomp is bij UEFA als Directeur Corporate Communications verantwoordelijk voor deze #EqualGame-campagne. Hij gaat in op de achtergronden van de campagne en waarom daarin voetbalverhalen over diversiteit en uitsluiting centraal staan.

Crowdfundingplatform voor cultuurtalenten

Dat crowdfunding voor sporttalenten werkt, heeft Talentboek.nl inmiddels wel bewezen. Meer dan zeven ton is opgehaald voor de ambities van de toekomstige sporttoppers. Dat crowdfunding voor talenten uit de kunst en cultuur ook gaat werken, kan Talentboek nu laten zien. Dankzij ABN AMRO heeft initiatiefneemster Yvonne van Gennip een crowdfunding-website voor talentvolle zangers en muzikanten kunnen ontwikkelen.

Albert Heijn en NOC*NSF organiseren AH Sportfestijn

In het weekend van 9 en 10 september organiseren Albert Heijn en NOC*NSF het eerste AH Sportfestijn in het Haagse Zuiderpark. Naast een grote diversiteit in sportactiviteiten valt er veel te ontdekken op het gebied van gezond eten.

Ook Mascha van Werven van KNSB naar Vitesse

Per 1 september neemt Mascha van Werven, Manager Marketing, Communicatie en Media, afscheid van de KNSB. Mascha blijft actief in de sporten maakt de overstap naar Vitesse in Arnhem als Head of Marketing. Onlangs maakte Commercieel Directeur Olivier Smit dezelfde overstap.

Topmarketeer Afdhel Aziz naar Nederland

Op 12 september spreekt de Amerikaanse topmarketeer en inspirator Afdhel Aziz in Rotterdam. Aziz is een van de grootste experts op het gebied van brand purpose. Hij is de co-auteur van de bijbel op dit gebied Good is the New Cool: Market Like You Give a Damn.

IKO Insulations hoofdsponsor nieuwe schaatsploeg

IKO Insulations is de nieuwe hoofdsponsor van het schaatsteam dat onder leiding staat van de trainers Erwin en Martin ten Hove. Het internationale bedrijf in isolatiematerialen, dakbedekking en waterdichting verbindt zich voor meerdere jaren aan het team waar ook Marije Joling onderdeel van uitmaakt.

Martin Glas hoofdsponsor FC Oss

Martin Glas is de nieuwe hoofdsponsor van FC Oss. Het Eindhovense glasbedrijf geeft met de nieuwe éénjarige overeenkomst een vervolg op de shirtsponsoring van het afgelopen seizoen. Zij staan vanaf maart van dit jaar al op de borst van de voetballers van FC Oss.

Maradona traint Nederlands amateurteam

Ter voorbereiding op KampioensKoorts 2018, een campagne van Keuken Kampioen en FOX Sports, maken Nederlandse amateurvoetballers kans op een unieke clinic met Diego Maradona.

ERIMA kledingsponsor KNBB Sectie Pool

Het gerenommeerde sportmerk ERIMA is de komende drie jaar de exclusieve kledingpartner van de verschillende topsportprogramma’s binnen de KNBB Sectie Pool.

Terugkeer van de wasmachine op Lowlands

Miele maakt het op Lowlands met de Miele PowerWash mogelijk om je kleding af te geven en gewassen retour te krijgen. En je zelf ook helemaal te verfrissen.

What’s Happening met Rabobank op Lowlands

Rabobank is dit jaar samen met Kunstbende voor het eerst partner van Lowlands als onderdeel van de nieuwe sponsorstrategie van de bank. Sponsorstrateeg Tom van Kuyk kijkt vooruit naar een spannend en talentvol festivalweekend. Relevantie laten zien is daarbij het allerbelangrijkste.