Artikelen

AD nieuwe mediapartner KNVB

AD wordt de nieuwe mediapartner van de KNVB en het Nederlands Elftal. De KNVB en de Persgroep Nederland, uitgever van het AD, sluiten daarvoor een meerjarige overeenkomst.

Reorganisatie sponsorteam Rabobank

De inkrimping van het personeelsbestand van Rabobank die in december 2015 is aangekondigd en de wijzigingen in de sponsorstrategie heeft gevolgen voor de organisatie van het sponsorteam van de bank.

Gazelle de beste Olympische campagne

Het aantal Olympische campagnes was rondom Rio aanzienlijk minder dan tijdens Londen 2012. Gazelle, FrieslandCampina en Samsung scoorden de meest gewaardeerde Olympische campagnes. Dit blijkt uit de Olympische Barometer, een online onderzoek van marktonderzoekbureau Trendbox in samenwerking met Activate&Co.

ING langer hoofdsponsor KNVB

ING heeft het lopende contract als hoofdsponsor van de KNVB opengebroken en verlengd tot en met 2022.

GroenLeven nieuwe hoofdsponsor sc Heerenveen

GroenLeven is de komende drie seizoenen hoofdsponsor van sc Heerenveen. GroenLeven is een bedrijf met Friese roots, dat gespecialiseerd is in het leveren van zonne-energie. Het bedrijf gaat een duurzame samenwerking aan met sc Heerenveen en prijkt vanaf vandaag op de shirts van de Friese club.

VriendenLoterij Official Partner PSV

VriendenLoterij is na tien jaar als maatschappelijk partner, vanaf dit seizoen official partner van PSV. Deelnemers van de VriendenLoterij maken bij elke thuiswedstrijd kans om de wedstrijd met vrienden te beleven vanuit de Vriendenbox.

SKODA official partner Vuelta

SKODA is sinds 2011 official partner van de Vuelta. Dit jaar is het automerk voor de tweede keer partner van de Groene Trui. De SKODA Superb fungeert als juryauto en in totaal worden ruim 70 volgauto’s geleverd.

Zilveren Kruis ondersteunt judotalenten via Talentboek

De judotalenten Jorien Visser, Romee den Hartog, Pleunie Cornelisse en Isabel Wiebers van Kenamju gelden als echte talenten in hun sport. En deze jonge, talentvolle sporters helpt Zilveren Kruis graag verder. Daarom reikte Dex Elmont, ambassadeur van Zilveren Kruis, een cheque t.w.v. 5.000 euro aan ze uit.

Krajicek Foundation en Nike sluiten 4-jarig partnership

Nike is de komende vier jaar partner van de Krajicek Foundation. Het grootste sportmerk van de wereld en de Krajicek Foundation starten de samenwerking om zoveel mogelijk kinderen in aandachtswijken onder begeleiding van Krajicek Scholarshippers te laten sporten.

KPN en Feyenoord breiden partnership uit

KPN en Feyenoord gaan een nieuwe overeenkomst aan, waarmee de ICT- en telecomaanbieder één van de grote partners van de stadionclub wordt.

Minder bedrijven haken in op Rio

Activate&co houdt evenals tijdens Londen 2012 en Sochi 2014 via de Olympische Actie Teller bij hoeveel Olympische campagnes er lopen in Nederland. De teller staat voor aanvang beduidend lager dan bij de Olympische Spelen van Londen (-25%!).

Albert Heijn wordt Partner van NOC*NSF'

Tijdens een bijeenkomst in het Olympisch stadion bekrachtigden Wouter Kolk, directeur Albert Heijn, en Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF, een 4-jarige samenwerking tussen beide partijen.

Rijksmuseum en KPN verlengen langjarige relatie

Rijksmuseum en KPN maken vandaag bekend dat zij hun partnership met 3 jaar verlengen. KPN steunt als ICT-provider het Rijksmuseum in zijn ambitie om hét vernieuwde, state-of-the-art culturele instituut te zijn in binnen- en buitenland.

Auping wordt ‘Sponsor van de Rust'

(Matrassenfabrikant Auping start deze zomer een publiekscampagne als ‘Sponsor van de Rust’.

CMS en KNHB verlengen samenwerking

CMS en KNHB hebben hun samenwerking opnieuw verlengd. CMS is sinds 1995 Official Sponsor van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).