Artikelen

VDL 5 jaar langer hoofdsponsor FC Eindhoven

Het Eindhovense bedrijf VDL blijft nog vijf jaar hoofdsponsor van FC Eindhoven. Dat maakte de club vrijdag bekend.

Philips langer founder Rijksmuseum

Philips heeft de samenwerking met het Rijksmuseum voor een aanvullende periode van vijf jaar vernieuwd.

TVM in Dakar Rally

Transportverzekeraar TVM neemt volgend jaar met een eigen team deel aan de Dakar Rally.

Ajax en Hublot samen

Ajax en Hublot hebben een nieuwe, 3-jarige sponsorovereenkomst afgesloten.

Vattenfall tekent contract met NOC*NSF

Vattenfall, het Europese energiebedrijf waar Nuon onderdeel van is, wordt partner van NOC*NSF.

Corendon co-sponsor bij Team Op=Op Voordeelshop

De schaatsploeg onder leiding van Renate Groenewold en Peter Kolder, Team Op = Op Voordeelshop, heeft in Corendon een co-sponsor gevonden.

LG sponsort Ziggo Dome

LG Electronics Benelux gaat een samenwerking aan met de Ziggo Dome, de in aanbouw zijnde concertlocatie nabij de Amsterdam ArenA.

Skil stop met wielrensponsoring

Skil beëindigt na dit jaar na zes jaar het hoofdsponsorschap van de professionele Skil-Shimano wielerploeg.

Spekenbrink heeft vervanger voor Skil

Een nog niet nader te noemen Europese multinational vervangt vanaf volgend jaar Skil als hoofdsponsor van de wielerploeg Skil-Shimano.

Benedictus manager sponsoring bij ING

Tjitske Benedictus gaat per 1 oktober Marijke Smallegange opvolgen als Manager Sponsoring, Events & Brand Activation bij ING Retail.

TCS naamgever Amsterdam Marathon

Tata Consultancy Services (TCS) heeft zich voor een periode van vijf jaar als hoofd- en titelsponsor verbonden aan de Amsterdam Marathon.

NIVEA for Men verlengt Eredivisie-sponsoring

Ook de komende drie jaar is NIVEA for Men Official Partner van de Eredivisie.

KLM langer hoofdsponsor KLM Open

KLM blijft tot en met 2015 hoofdsponsor van het KLM Open.

Toto en KNVB vernieuwen samenwerking

Vanaf het nieuwe voetbalseizoen gaan Toto en de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) een vernieuwde samenwerking aan waarmee Toto hoofdsponsor wordt van het Nederlandse amateurvoetbal.

VriendenLoterij blijft maatschappelijk partner Eredivisie

De VriendenLoterij, al 6 jaar partner van de Eredivisie, is ook de komende drie jaar maatschappelijk partner van de Eredivisie. Doelstelling is de jeugdopleidingen van de Eredivisie clubs extra te stimuleren.