Artikelen

IKO Insulations en X²O Badkamers verlengen contracten tot 2030

Hoofdsponsoren IKO Insulations en X²O Badkamers hebben allebei een contract getekend tot 2030 met het schaatsteam van de gebroeders Ten Hove. Daarmee is de toekomst van het team, waar onder andere Joy Beune en Bart Swings voor uit komen, in ieder geval tot en met de Olympische Spelen van 2030 verzekerd.

PSV, Philips en Sanquin bekroond met prestigieuze ESA award

PSV heeft in samenwerking met Philips en Sanquin erkenning gekregen op internationaal niveau. Met de indrukwekkende ‘Bloedverwanten’-campagne sleepten ze brons in de wacht in de categorie 'Best of Europe'. Het was het tweede jaar dat een winnende case van de SponsorRingen door het bestuur van de SponsorRingen werd afgevaardigd voor de ESA Awards. De campagne is ontwikkeld door Golazo Brands.

CUPRA gaat partnerships aan met de drie grootste padelaanbieders van Nederland

CUPRA is een nieuw partnership aangegaan met de drie grootste padelaanbieders van Nederland. Deze week tekenden Peakz Padel, Plaza Padel en The Padellers in de CUPRA Garage Amsterdam een overeenkomst met CUPRA waarmee CUPRA zijn betrokkenheid bij de Nederlandse padelsport verder uitbreidt. De samenwerking biedt nieuwe én bestaande CUPRA-rijders tevens de mogelijkheid om padel de komende drie jaar maximaal te beleven.

BPD en Krajicek Foundation versterken leefbaarheid met sportieve ontmoetingsplekken

BPD | Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) en de Krajicek Foundation slaan de handen ineen om sportieve ontmoetingsplekken in aandachtswijken te versterken. Met een meerjarig maatschappelijk partnership zetten beide organisaties zich in voor meer gelijke kansen voor kinderen en jongeren en een verbetering van de leefbaarheid in deze wijken.

Vissers Legal en Myth Esports bundelen krachten voor professionalisering esports

De Nederlandse esportssector krijgt een nieuwe impuls met de samenwerking tussen Vissers Legal en Myth Esports. Beide partijen willen bijdragen aan de verdere professionalisering van de branche en een stevigere juridische en zakelijke infrastructuur neerzetten.

NBB en Sneakerjagers gaan partnership aan

De Nederlandse Basketball Bond (NBB) breidt zijn portfolio aan partnerships uit met een samenwerking met Sneakerjagers, dé zoekmachine voor sneakerfreaks die op zoek zijn naar nieuwe schoenen. Het partnership zal zich richten op het creëren en delen van gezamenlijke content, en het op een laagdrempelige manier beschikbaar maken van Sneakerjagers’ sneaker-expertise (en sneakers, natuurlijk) aan de basketbalgemeenschap van Nederland.

Padelster Steffie Weterings en EasyToys slaan handen ineen

EasyToys heeft een nieuwe, krachtige match gevonden: tweevoudig Nederlands kampioen padel Steffie Weterings. De Westlandse, die samen met haar dubbelpartner Marcella Koek haar titel verdedigt tijdens het NK Padel van 19 tot en met 23 maart in Eindhoven, zal tijdens dit toernooi voor het eerst in actie komen met EasyToys op haar shirt.

Cycle Capital kiest voor innovatie met CIOVITA als kledingsponsor

De Amsterdamse wielerclub Cycle Capital slaat de handen ineen met het Zuid-Afrikaanse fietskledingmerk CIOVITA. Vanaf dit jaar levert CIOVITA de officiële wielerkleding voor de dames- en paracyclingteams. De samenwerking is voor de komende drie seizoenen.

Marktlink Event Supporter Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix

Met deze nieuwe overeenkomst wordt de bestaande samenwerking uitgebreid. Met een eigen 'Marktlink House', boven op de Arie Luyendyk-bocht is de langdurige betrokkenheid van Marktlink bij De Dutch Grand Prix nu ook beter zichtbaar voor het grote publiek. Met deze nieuwe overeenkomst voegt Marktlink zich bij Heineken, PON, VDK, Volker Wessels en Radio 538 als belangrijkste partners.

Vinke Vision sluit zich aan bij GoodFellows

Vinke Vision sluit zich als vijfde partner aan bij bureaunetwerk GoodFellows, een netwerk van zelfstandige ondernemingen, gericht op live ervaringen en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten. Eventbureau Vinke Vision is gespecialiseerd in de realisatie van publieksevenementen, waar complexe mobiliteit, logistiek en veiligheid om hoogwaardige expertise vragen.

Heineken voor tien jaar Officieel Partner van Ajax

Bierbrouwer Heineken wordt per 1 juli 2025 Officieel Partner van AFC Ajax. Da’s logisch; want beiden zitten al ruim een eeuw in de haarvaten van de stad Amsterdam. Heineken wordt door de samenwerking ook officieel schenkpartner van zowel alcoholhoudend als alcoholvrij bier. Naast het schenken van bier richt Heineken zich samen met Ajax op de verbetering van de fanbeleving en het bevorderen van duurzaamheid zoals afvalreductie en het energiezuiniger maken van de tap- en koelsystemen. In en om het stadion, zoals op de LED-boarding, zal Heineken vooral zichtbaar zijn met de promotie van Heineken 0.0. In de Johan Cruijff Arena wordt al sinds 2017 Heineken geschonken en gedronken. Nu is er óók een verbintenis tussen de voetbalclub en de brouwer uit de hoofdstad.

TBWA\NEBOKO eerste hoofdsponsor van Prazeres United

TBWA\NEBOKO verbindt zich als eerste hoofdsponsor aan Prazeres United, een voetbalclub voor kinderen in de favela’s van Rio de Janeiro. De samenwerking ontstond na een inspirerende presentatie van oprichter Willem Mulders tijdens Culture Café, TBWA’s eigen podium waar elk kwartaal een andere cultuur centraal staat. Met steun van TBWA\NEBOKO helpt Prazeres United inmiddels 100 kinderen met dagelijkse trainingen en lunch.

VriendenLoterij en Ajax verlengen en intensiveren partnership

Ajax en de VriendenLoterij hebben de langlopende samenwerking uitgebreid en verlengd. De VriendenLoterij wordt tot minimaal juni 2030 Official Partner van Ajax. De kern van het partnership is en blijft de steun die de VriendenLoterij en haar deelnemers geven aan de maatschappelijke aspecten van het jeugdvoetbal en andere maatschappelijke activiteiten van de club.

A-Z official periodepartner Keuken Kampioen Divisie

Met trots maakt de Keuken Kampioen Divisie haar eerste periodepartnership met A-Z Barbecue Service wereldkundig. A-Z Barbecue Service is gedurende de vierde periode & Keuken Kampioen Play-Offs de official periodepartner van de Keuken Kampioen Divisie. Beide partijen hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend tot het einde van het huidige seizoen.

AFAS versterkt duurzame missie met partnerschap Impact Fair

AFAS Software kondigt aan dat zij enabler is geworden van de Impact Fair. Het softwarebedrijf hecht veel waarde aan Corporate Social Responsibility (CSR) en zet zich in om een positieve impact te creëren op de wereld. Met het partnership met de Impact Fair wil AFAS weer een stap in de goede richting zetten om een betere wereld te realiseren.