Artikelen

Almere City FC met OneCasino als nieuwe shirtsponsor

Almere City FC debuteert in de eredivisie met OneCasino als nieuwe shirtsponsor.

Flink en Ajax verlengen partnership tot en met 2025

Ajax en boodschappen-bezorgservice Flink hebben hun partnership-overeenkomst verlengd. Flink blijft tot en met minimaal 2025 Official Grocery Delivery Partner en Official Meal Delivery Partner van Ajax. De acties voor seizoenkaarthouders, thuiskijkers en andere fans worden voortgezet.

Fastned ondersteunt BEAT Cycling Club om profwielrennen uitstootvrij te maken

Fastned, het Europese snellaadbedrijf, en wielerploeg BEAT gaan samenwerken om de omschakeling naar elektrisch rijden en verduurzaming van de wielersport te versnellen. De twee partijen slaan hun handen ineen om elektrisch rijden met volgauto’s in de professionele wielersport verder mogelijk te maken.

The Padellers official sponsor en padelpartner van Ajax

Ajax en The Padellers hebben een partnership gesloten. The Padellers is vanaf komend seizoen tot en met minimaal 2025 Official Sponsor en Official Padel Partner van Ajax.

Jorik Tilstra start eigen adviesbureau

Jorik Tilstra vertrekt per 1 juli bij TDE om als zelfstandig creatief verder te gaan met de belofte 'creatieve denkkracht voor wereldverbeteraars'.

Speelgoed van het Jaar partner komende Kinderboekenweek

Stichting CPNB en Speelgoed van het Jaar hebben een partnership getekend om samen te werken rondom de komende Kinderboekenweek.

Column: ChatGPT over de SponsorRing

Op 22 juni zitten we met zijn allen bij elkaar voor de SponsorRing uitreiking. We eren elkaar voor de best practices binnen ons vakgebied. Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN, vroeg OpenAI (ChatGPT) over de SponsorRing zijn column voor Sponsorreport te schrijven. Zie hieronder het resultaat.

Mysteryland zet volgende stap in verduurzaming samen met VARTA

Mysteryland maakt in haar 30e jubileumjaar opnieuw een grote stap op gebied van verduurzaming. Eerder kondigde het festival al aan deze zomer grotendeels over te gaan op groene, lokaal opgewekte energie en met de nieuwe samenwerking met VARTA gaan zij nog een stap verder. De activatie is ingericht en verzorgd door 10WAVES uit Amsterdam.

Scapino partner van Jack's Racing Day

Schoenen- en kledingketen Scapino en event-marketingbureau LDP International, beide kantoorhoudend in Motorstad Assen, slaan deze zomer de handen inéén. In de maand juli trakteert Scapino in de winkels op kaarten voor het grootste gecombineerde auto-, motor- en kartevenement van Europa. Daarnaast maken klanten van Scapino kans op het winnen van exclusieve arrangementen. JACK’S Racing Day vindt plaats van 11 tot en met 13 augustus op het TT Circuit Assen.

KNLTB partner van World Padel Tour Amsterdam Open

De KNLTB heeft zich voor 2023 en 2024 verbonden aan het World Padel Tour (WPT) Amsterdam Open en is daarmee mede-licentiehouder geworden van het enige Nederlandse én het grootste toernooi op de WPT-kalender. De bond neemt het sportief management van WPT Amsterdam Open op zich en promoot het evenement richting de aangesloten verenigingen en spelers. Van 11 tot en met 15 oktober vindt het toernooi plaats in AFAS Live.

Playground maakt Samsung onderdeel van de jongerencultuur deze festivalzomer

Om Samsung als love brand onder jongeren te positioneren ontwikkelde creative marketing agency Playground de festivalactivatie 'Flip the House', waarin de bezoeker centraal staat. Jongeren willen een persoonlijke ervaring en zijn opzoek naar een emotionele connectie, ook met de merken waar ze voor kiezen.

Jean Paul Decossaux versterkt Soufiane Touzani’s FC Straat als strategisch adviseur

FC Straat, het initiatief van presentator en creator Soufiane Touzani dat jongeren inspireert met spectaculair straatvoetbal op zijn populaire YouTube-kanaal TouzaniTV, heeft aangekondigd dat voormalig commercieel directeur van de KNVB, Jean Paul Decossaux, zich bij het team heeft aangesloten als strategisch adviseur.

D&S Groep blijft co-sponsor Sparta

D&S Groep blijft in het aankomende seizoen (2023-2024) als co-sponsor verbonden aan Sparta. Het logo van de oud-hoofdsponsor van Sparta zal door deze verlenging, voor het 6e seizoen op rij, op de wedstrijdtenues zichtbaar zijn van onder andere het eerste elftal, Jong Sparta, Sparta Vrouwen, de Jeugdopleiding en MSV Stichting de Betrokken Spartaan.

Cruyff Foundation en Lebara geven aftrap voor driejarig partnership

De Cruyff Foundation en Lebara gaan een driejarig partnership aan om samen de ontwikkeling en verbinding van kinderen door sport en spel te stimuleren.

Eredivisie Volleybal op eigen benen met BetCity als naamgevend partner

De Eredivisie Volleybal mannen is vanaf heden verenigd in de Coöperatie Eredivisie Volleybal Nederland (CEVN). Met ingang van seizoen 2023-24 staat de hoogste volleybalcompetitie juridisch los van de Nederlandse Volleybalbond, BetCity wordt naamgevend partner van de Eredivisie Volleybal tot de zomer van 2025.