Artikelen

Aftrap BetCity Breedtesport-campagne succesvol

Op woensdag 9 november vond de aftrap van de Breedtesport-campagne van BetCity.nl plaats op de Nationale Sport Vakbeurs 2022. Het is een groot succes gebleken. In totaal is er reeds 2,5 kilometer aan sponsorborden aangevraagd door meer dan 300 amateurclubs.

Rotterdam Ahoy verlengt contract met DB Schenker BeNeLux

Rotterdam Ahoy heeft zijn contract met wereldwijd logistiek dienstverlener DB Schenker als officiële expediteur voor beurzen en tentoonstellingen verlengd. Het contract is ondertekend op 2 december 2022.

DSW verlengt contract met Bruggenloop Rotterdam

Directeur van DSW Zorgverzekeraar Jako Papac en Mario Kadiks, CEO van Golazo Nederland en organisator van de DSW Bruggenloop Rotterdam, verlengden onlangs de samenwerking met drie jaar tot en met 2025.

Caroline ter Braak - de Vries versterkt True Ideas

True Ideas, als merkenbureau gespecialiseerd in creativiteit die de wereld beter maakt, verwelkomt Caroline ter Braak - de Vries per 1 december als business director.

Geringe animo voor Oranje inhaakacties

De animo om mee te doen aan een Oranje inhaakactie is gering. Dat concludeert marktonderzoekbureau Motivaction. Maar 6% van de Nederlanders heeft tot op heden meegedaan aan een inhaker.

Bud geeft Nederland Bud-voorraad bij WK winst

Het land dat het WK wint, krijgt de voorraad Bud pilsener uit Qatar die daar geschonken zou worden in stadions. Deze aankondiging deed het biermerk eerder nadat het land het drinken van bier in en rondom stadions 48 uur voor aanvang van het WK had verboden.

Daikin lanceert kerstcampagne “slapen in Thialf”

Daikin, hoofdsponsor van schaatsend Nederland, lanceert in aanloop naar de feestdagen en het Daikin NK Allround & Sprint op 27 en 28 december haar kerstcampagne. Schaatsfans maken via Daikin kans op een unieke schaatsbeleving door tijdens het toernooi te overnachten in Thialf. In de video is er opnieuw een glansrol voor schaatsiconen Erben Wennemars, Rintje Ritsma en Antoinette Rijpma - de Jong.

Ice Power gaat krachtig partnership aan met JBN

Judo Bond Nederland en Ice Power slaan de handen ineen om zo veel mogelijk budosporters en -liefhebbers kennis te laten maken met de verzorgende producten van Ice Power. De komende jaren zal Ice Power in samenwerking met JBN proactief bij diverse evenementen aanwezig zijn en diverse acties uitvoeren om de budosporter en fans te helpen bij het voorkomen van spierpijn en blessures.

KNLTB en Zilveren Kruis presenteren nieuw gezondheidscollectief

De KNLTB en Zilveren Kruis gaan samenwerken op het gebied van gezondheid. Tennissers en padellers kunnen meedoen aan een gezondheidscollectief van de bond. Naast het leveren van een passende zorgverzekering is het collectief ook gericht op een gezonde leefstijl met sporten en bewegen te stimuleren.

Havenbedrijf Rotterdam opnieuw hoofdsponsor Harbour Run

Havenbedrijf Rotterdam is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van de Harbour Run, de ‘obstacle run’ op en om de haventerminals van RDM Rotterdam, Heijplaat.

Matter herdefinieert contentmarketing met nieuwe positionering

Content- en marketingbureau Matter herdefinieert contentmarketing met een nieuwe positionering. Bij de content- en marketing bureaugroep van MPG, SOCIAL.INC, Gicom en MPG komen storytelling, strategie, creativiteit, technologie en data samen.

EY wordt partner van Plaza Padel

EY heeft zich voor de komende jaren verbonden als partner van Plaza Padel.

Mysteryland gaat bijna volledig op groen

Mysteryland zet in haar aankomende jubileumjaar een flinke stap voorwaarts om ook in de toekomst een toonaangevend en bovenal duurzaam festival te blijven. Zo gaat de editie van 2023 bijna volledig op vaste, lokaal opgewekte, groene stroom draaien, wat neerkomt op een fikse CO2 - reductie.

Solheim Cup zet ambities Nederlandse Golf Federatie kracht bij

De Nederlandse Golf Federatie (NGF) heeft in haar strategisch plan 2021+ stevige doelstellingen geformuleerd op het gebied van instroom van jonge, vrouwelijke golfers. Een voor de NGF ongeëvenaarde marketingcampagne, een nieuw partnershipmodel en de komst, voor het eerst, van de Solheim Cup naar Nederland in 2026 moeten de ambities kracht bij zetten. “Als we er niet in slagen jongere golfers aan te trekken, dan loopt de golfsport het risico een sterfhuis te worden”, zegt Gordon Machielsen, Sales & Events Directeur bij de NGF.

Feyenoord en RET verlengen strategisch partnership

Feyenoord en RET hebben hun onderlinge overeenkomst verlengd tot medio 2025. Daardoor is Feyenoord ook de komende drie jaar verzekerd van een speciaal samenwerkingsverband met het openbaar vervoersbedrijf van Rotterdam.