Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Rabobank en Nevobo verlengen partnership
Ook in 2023 werken Rabobank en de Nevobo intensief samen. Beide partijen verlengden recent hun partnership.
Sport
23 maart 2023
ESNS gaat meerjarig partnerschap aan met Faber
ESNS (Eurosonic Noorderslag), Europa's grootste showcase festival voor opkomende Europese artiesten, heeft een meerjarige samenwerking met Faber aangekondigd. Faber is al jaren dé AV-leverancier van ESNS, en de twee partijen bestendigen nu hun relatie in een meerjarige samenwerking.
Entertainment
23 maart 2023
Verbod sponsoring kansspelaanbieders half jaar later
Het verbod op sponsoring door online kansspelaanbieders schuift met een half jaar op naar 1 juli 2024 voor evenementen en televisieprogramma's en naar 1 juli 2025 voor sportorganisaties.
Kansspelen
23 maart 2023
Lidl wordt official partner UEFA EURO 2024
UEFA en supermarktketen Lidl hebben een meerjarige partnerovereenkomst getekend waarmee Lidl de official partner van UEFA EURO 2024 is geworden, inclusief de kwalificatiewedstrijden in aanloop naar het toernooi.
Sport
21 maart 2023
Cannondale official bike partner KNVB
Cannondale, onderdeel van Pon.Bike, is per 21 maart 2023 ‘official bike partner’ van de KNVB. Tijdens interlandweken fietsen de spelers en stafleden van het Nederlands elftal, de OranjeLeeuwinnen en alle vertegenwoordigende jeugdteams op Cannondale mountainbikes als zij verblijven op de KNVB Campus in Zeist.
Sport
21 maart 2023
Runner’s World verlengt samenwerking met Le Champion
Runner’s World van uitgeverij Hearst Netherlands is in 2023 en 2024 wederom mediasponsor van alle hardloopevenementen van Sportorganisatie Le Champion. Runner’s World en Le Champion benadrukken met deze samenwerking het geloof in, en het belang van (buiten) bewegen en sporten. Beide merken geloven dat hardlopen en sporten in het algemeen een positieve bijdrage levert aan het mentale en fysieke welzijn van mensen.
Sport
Media
21 maart 2023
World Padel Tour strijkt neer in AFAS Live
Na een succesvolle eerste editie in 2022 keert de World Padel Tour (WPT) aanstaande oktober terug in Amsterdam. Toernooidirecteur John van Lottum maakte op 20 maart bekend dat het WPT Amsterdam Open dit najaar plaatsvindt in AFAS Live. Afgelopen jaar was het toernooi met 20.000 bezoekers in de Centrale Markthal reeds het grootste op de internationale kalender.
Event
20 maart 2023
RTL Boulevard en McDonald’s in actie voor Ronald McDonald Huizen
Van 20 tot en met 24 maart komen RTL Boulevard en McDonald’s in actie voor de Ronald McDonald Huizen. Tijdens deze campagneweek wordt elke avond aandacht gevraagd voor families, van wie een kind is opgenomen in het ziekenhuis. Doel van deze actieweek is samen 6.000 overnachtingen voor families in de Ronald McDonald Huizen mogelijk maken.
Maatschappij
Media
20 maart 2023
Leveranciers sponsorden raceteam Frits van Eerd met bijna 4 miljoen
Leveranciers van Jumbo betaalden vorig jaar 3,8 miljoen sponsorgeld aan het raceteam van voormalig topman Frits van Eerd. Dat schrijft het FD, dat het jaarverslag dat Jumbo onlangs heeft gedeponeerd heeft onderzocht.
Onderzoek
20 maart 2023
DGTL vergroot focus op inclusiviteit in partnership met ABN AMRO
Elektronisch muziekfestival DGTL toont al jaren een grote maatschappelijke betrokkenheid. Dit uit zich naar buiten toe vooral in een focus op duurzaamheid en circulariteit. De maatschappelijke betrokkenheid wordt de komende jaren verdiept via onder meer een nieuwe samenwerking met ABN AMRO die loopt tot 2025.
Entertainment
16 maart 2023
Lidl voor onbepaalde tijd partner Voedselbanken
Tijdens de tienjarige jubileum viering van Lidl en Voedselbanken Nederland maakte Lidl bekend de samenwerking voor een ongelimiteerd aantal jaren voort te zetten. Daarnaast gaat Lidl haar jaarlijkse groente en fruit donatie aan Voedselbanken Nederland ophogen naar 600.000 kg.
Maatschappij
16 maart 2023
Non-spot bestedingen opnieuw gestegen
In 2022 zijn de bestedingen in de TV-reclamemarkt opnieuw gestegen. Na een sterk herstel van de TV-reclamemarkt in 2021, zorgt 2022 voor een nieuw record in de gezamenlijke bestedingen. Deze komen in 2022 uit op € 977 miljoen, voor spot en non-spot. Dat is een groei van 8% ten opzichte van 2021.
Onderzoek
Media
16 maart 2023
Vermeer ook te zien in verpleeghuizen en seniorencomplexen
Het Rijksmuseum brengt samen met Philips levensechte replica's van Vermeers schilderijen naar verpleeghuizen en seniorencomplexen door heel Nederland. Vandaag was de aftrap bij Zorgcirkel Novawhere in Purmerend. Met dit initiatief kunnen mensen die niet in de gelegenheid zijn zelf naar het museum te gaan, toch kennismaken met Vermeer. Verpleeghuizen en seniorencomplexen die hierin interesse hebben, kunnen zich aanmelden via de website van het Rijksmuseum.
Activaties
Kunst & cultuur
15 maart 2023
Poppodium Effenaar en ASML gaan samenwerken
Poppodium Effenaar en technologiebedrijf ASML worden partners en zetten in op cultuur voor iedereen. Idee is dat een bruisend cultureel leven een regio leuker, gezelliger en meer betrokken maakt. Maar dan moet cultuur wel toegankelijk zijn en blijven voor iedereen. Met dat mantra slaan poppodium Effenaar en technologiebedrijf ASML de handen ineen.
Entertainment
15 maart 2023
Ziggo Sport haakt in op verkiezingsstrijd met campagne voor ‘de Partij van het Jaar’
Terwijl de verkiezingsstrijd in Nederland in volle gang is, werkt de voetbalwereld toe naar de La Liga-topper tussen FC Barcelona en Real Madrid op zondagavond. "El Clásico is de grootste wedstrijd van het jaar", zegt Ziggo Sport-commentator Sierd de Vos. ‘’Om mensen af te laten stemmen, voeren we daarom landelijk campagne voor de Partij van het Jaar. Een dikke knipoog naar de Provinciale Statenverkiezingen."
Activaties
Media
14 maart 2023
Vorige
1
...
81
82
83
...
370
Volgende