Artikelen

Ajax maakt overeenkomst met Unibet definitief

Ajax heeft een meerjarige overeenkomst getekend met Unibet, aanbieder van online sportweddenschappen. Unibet is per direct onderdeel van de partnergroep van Ajax. Unibet al al enige tijd geleden een voorcontract met Ajax getekend. De overeenkomst loopt tot medio 2026.

KPMG Meijburg & Co hoofdpartner tentoonstellingen Eye Filmmuseum

KPMG Meijburg & Co is per 1 juni 2022 drie jaar hoofdpartner van de tentoonstellingen van Eye Filmmuseum. Meijburg & Co en Eye gaan zich inzetten voor de realisering van spraakmakende tentoonstellingen en het bevorderen van cultureel talent.

HEMA brengt limited edition Tour-shirt

In samenwerking met AGU brengt HEMA als partner van Team Jumbo-Visma een limited edition wielrenshirt uit. Daarnaast zijn er allerlei andere fietsaccessoires en -kleding in een speciale HEMA-Tour collectie.

BEAT Cycling lanceert BEAT the Waste project

BEAT Cycling spreekt zijn commitment uit voor duurzaamheid in het wielrennen via het BEAT the Waste project dat vandaag is gelanceerd. Ter gelegenheid van de start van het project maken de renners van BEAT een duurzaamheidstatement tijdens de wegwedstrijd van het NK Wielrennen op vrijdag 24 juni via een speciaal ontworpen tenue.

Albert Heijn en KNVB organiseren schoolvoetbalfinale

Op vrijdag 17 juni kwamen er 300 jongens en meisjes uit heel Nederland naar de KNVB Campus in Zeist voor de finales van het KNVB Schoolvoetbaltoernooi. Albert Heijn zorgde als partner van de KNVB en supporter van voetballend Nederland tijdens alle wedstrijden voor vers fruit als tussendoortje in de rust.

Goudse Verzekeringen terug als hoofdsponsor Sparta

De oudste club in het Nederlandse betaalde voetbal heeft een nieuwe hoofdsponsor: De Goudse verzekeringen. De ondernemersverzekeraar heeft zich voor drie seizoenen, tot en met de zomer van 2025, aan Sparta verbonden.

Groene Karavaan bij La Vuelta Holanda mogelijk gemaakt door Essent

De traditionele reclamekaravaan die grote wielerrondes voorafgaat, krijgt deze zomer tijdens de Nederlandse etappes van La Vuelta een uniek karakter. De Groene Karavaan, met energie van Essent, is een duurzaam alternatief voor de traditionele karavaan.

Bingoal nieuw stadionpartner ADO Den Haag

Bingoal is met ingang van het nieuwe seizoen de nieuwe naamgever van de thuisbasis van ADO Den Haag. Joeri Impens (Directeur Bingoal) en Edwin Reijntjes (CEO ADO Den Haag) hebben deze week de handtekeningen gezet onder een driejarige verbintenis. Het van oorsprong Belgische bedrijf is de opvolger van Cars Jeans als naamgever. De letters van het 'Bingoal Stadion' zullen vanaf medio augustus zichtbaar zijn.

Cavallaro Napoli nieuwe mouwsponsor AZ Alkmaar

AZ Alkmaar kan opnieuw een verlenging en uitbreiding van een partnership melden. Cavallaro Napoli zijn overeengekomen de jarenlange samenwerking te continueren en uit te breiden naar de positie op de mouw van het shirt. Daarnaast zullen zowel de spelers als het personeel van de club gekleed worden door Cavallaro Napoli. De hernieuwde samenwerking geldt voor een periode van drie jaar.

D&S komend seizoen co-sponsor bij Sparta

Sparta Rotterdam en D&S Groep hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract voor het seizoen 2022-2023. De huidige hoofdsponsor van de Kasteelclub zal komend seizoen na vier jaar niet meer als hoofdsponsor, maar als co-sponsor op het wedstrijdshirt zichtbaar zijn.

Van Lanschot Kempen stapt in EY Entrepreneur Of The Year verkiezing

Vermogensbeheerder Van Lanschot Kempen en accountants- en adviesorganisatie EY Nederland gaan samenwerken in de organisatie van de jaarlijkse EY Entrepreneur Of The Year verkiezing. Op 16 juni tekenden Van Lanschot Kempen en EY de samenwerking voor het EY Entrepreneur Of The Year-programma.

FC Utrecht sluit meerjarig partnership met Compass Group

FC Utrecht heeft een meerjarig partnership afgesloten met het wereldwijd opererende Compass Group. Het bedrijf, dat onder meer verrassende hospitality-oplossingen biedt op het gebied van food en services voor verschillende segmenten, is met ingang van komend seizoen voor vijf jaar aan de Utrechtse FC verbonden als Official Food Partner en treedt bovendien toe tot Innovatieplatform.

BetCity hoofdsponsor Fortuna Sittard

BetCity wordt de nieuwe hoofdsponsor van Fortuna Sittard. In februari van dit jaar werd al een samenwerking wereldkundig gemaakt, waarbij de Nederlandse aanbieder van onder andere sportweddenschappen een plek kreeg op de mouw van het tenue. Met ingang van het seizoen 2022/2023 wordt de samenwerking uitgebreid en maakt BetCity een transfer naar de voorkant van het tenue. Beide partijen zijn een samenwerking voor drie seizoenen overeengekomen.

Nationale-Nederlanden ondersteunt Nederlands-Soedanese zangeres Gaidaa

Op vrijdag 8 juli treedt de 23-jarige Nederlands-Soedanese zangeres Gaidaa op tijdens NN North Sea Jazz. Nationale-Nederlanden steunt de zangeres in haar weg naar wereldfaam, en onthult een groot kunstwerk en foto-expositie over haar in Rotterdam.

ING, KNVB en maatschappelijke partners slaan handen ineen zodat ieder kind kan voetballen

Als hoofdsponsor van het Nederlands voetbal zet ING zich ervoor in dat ieder kind moet kunnen voetballen. Omdat daar vaak een financiƫle reden voor is gaat ING samen met de KNVB, SchuldenlabNL, de VoorzieningenWijzer en de NSR (Nederlandse Schuldhulproute) zorgen dat dit jaar zoveel mogelijk Nederlandse amateurverenigingen een financieel contactpersoon krijgen.