Congres: Sponsoring en marketing in het nieuwe normaal

Sponsorreport en SPORTNEXT organiseerden in juni een serie van drie korte, actuele, inspirerende en verbindende online middagcongressen. Op drie dagen werd je helemaal bijgepraat over de vragen die er momenteel leven in de sport, cultuur- en entertainmentsector op het gebied van sponsoring en marketing.

Onderwerpen die aan de orde komen zijn vragen over hoe je het beste in deze tijden kunt communiceren, wat de aard van je boodschap mag of moet zijn en hoe je fans & klanten het beste kunt bereiken, wat de best practices zijn en welke strategieën en modellen in het nieuwe normaal kunnen werken.

De sessies zijn van 14.00 - 16.30 uur en gaan in op de volgende thema's:
. woensdag 3 juni - communicatie en leiderschap in tijden van crisis
. vrijdag 5 juni - nieuwe strategieën en modellen
. dinsdag 9 juni - succesvolle praktijkvoorbeelden

We maken gebruik van een omgeving waarbij je online inspirerende presentaties krijgt van (inter)nationale keynotes en hen ook gericht vragen kunt stellen. Zo hebben de volgende experts hun bijdrage al toegezegd:

- Nederlandse Loterij - Arno de Jong
- ING - Tjitske Benedictus
- Team Jumbo-Visma - Richard Plugge
- Vrije Universiteit - Marjan Olfers
-. IEG - Terrence Burns / Peter Laatz
- CPNB - Annette Reijersen van Buuren
- De Issuemakers - Mayke van Keep
- Hill & Knowlton Strategies - Paul Kok
- Triple Double - Bob van Oosterhout
- Fonds Gehandicaptensport - Nike Boor
- Tour de Tietema - Bas Tietema
- bigplans - Marcel Beerthuizen
- AFAS - Martijn Delahaye

Is het gratis? Nee, dat kan gezien de online omgeving en het palet aan uitstekende sprekers niet. Kwaliteit heeft immers een prijs. Wat wel kan: deelnemen voor nog geen vijftig euro!
Dus schrijf direct in voor één, twee of alle sessies en blijf zo verbonden met je vakgenoten op het gebied van sponsoring & marketing.