Artikelen

ESNS en See Tickets gaan samenwerken

Eurosonic Noorderslag en See Tickets zijn een langlopende samenwerking aangegaan. ​​De komende vier jaar verzorgt See Tickets de ticketing voor zowel het festival als de conferentie van ESNS. Het partnership start bij de komende editie, die plaatsvindt van 19 – 22 januari 2022.

Team Gullit start FIFA22 seizoen met shirtsponsor Samsung

Samsung heeft zich officieel verbonden aan Team Gullit. Samsung wordt de eerste shirtsponsor van Ruud Gullit’s FIFA-academie en zet hiermee bewust de stap richting esports. Het nieuwe shirt van Team Gullit is vanaf 21 oktober officieel beschikbaar in FIFA 22.

BeFrank en Stichting De Noordzee starten samenwerking

Online pensioenuitvoerder BeFrank en Stichting De Noordzee starten een samenwerking om Nederlanders aan te zetten tot een duurzame levensstijl en zo de Noordzeekust plasticvrij te krijgen. BeFrank doneert een bedrag dat is vrijgekomen uit het vervallen van ‘hele kleine pensioenen’ en zet communicatie en bewustwordingsacties in.

Sponsorreport Jaarcongres 23 november

Op dinsdag 23 november organiseert Sponsorreport zijn jaarcongres. Dit keer gelukkig weer live and kicking in Ahoy Rotterdam. Als keynotes zullen onder andere spreken Dennis Karpes, oprichter van JustDiggit, Marijn Luchtman, Global Head of Sponsorships and Commercial Brand Partnerships JustEatTakeaway.com, Gerben van Walt Meijer, Hoofd Marketing Samsung Benelux en Jolanda Jansen, algemeen directeur van Ahoy.

Team DSM en Volvo verlengen samenwerking

Team DSM en Volvo Cars Nederland verlengen hun partnership.

VDK Groep tot medio 2024 hoofdsponsor PEC Zwolle

VDK Groep en PEC Zwolle hebben op de businessclubavond bekendgemaakt dat het partnership als hoofdsponsor met 2,5 jaar wordt verlengd. De hoofdsponsor staat nu tot medio 2024 op de voorkant van het wedstrijdshirt van de hoofdselectie, PEC Zwolle Vrouwen en alle jeugdteams.

Sponsorinkomsten FC Twente gedaald met € 1 miljoen

De sponsorinkomsten van FC Twente zijn over het seizoen 2020-2021 gedaald met € 1 miljoen. De totale commerciële omzet van de club daalde ten opzichte van vorig seizoen met ongeveer 55% naar € 13,2 miljoen. De omzet daalde met circa € 7,3 miljoen, van € 25,6 miljoen naar € 18,3 miljoen. Dat blijkt uit het jaarverslag van de club.

FC Emmen presenteert McDonald’s als shirtsponsor

Vanaf de thuiswedstrijd tegen Excelsior aanstaande zaterdag zal de ‘Golden Arch’ van McDonald’s op de rug van het FC Emmen-shirt prijken, onder het rugnummer.

Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op

Voetbalpassie, het digitale spaarprogramma van Albert Heijn en de KNVB, heeft afgelopen drie weken 1,6 miljoen euro opgeleverd voor amateurclubs. De campagne zal op meerdere momenten worden herhaald.

Mizuno verbindt zich langer aan de Groet uit Schoorl Run

Mizuno heeft zich drie jaar langer als hoofdsponsor verbonden aan de 10 kilometer van de Groet uit Schoorl Run.

TP Vision nieuwe partner Beeld en Geluid

TP Vision, licentiehouder van de merken Philips TV & Sound, heeft zich voor de komende drie jaar als partner verbonden aan Beeld en Geluid.

McDonald’s en CPNB zetten Kinderboekenweek-samenwerking voort

De Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) en McDonald’s Nederland bundelen opnieuw hun krachten om lezen en voorlezen te stimuleren.

Plaza Padel en Bud durven groots te dromen

Plaza Padel en Bud slaan de handen ineen. Het nieuwe bedrijf met meerdere padelcentra in Nederland en het toonaangevende biermerk gaan een partnership aan voor vijf jaar. Samen willen ze de padelbeleving van de spelers op een creatieve manier naar een nog hoger niveau tillen. Eric Lankers (Plaza Padel) en Rik Blokland (Bud) laten de gezamenlijke ambities zien.

Menno Geelen en Ruud de Langen over de SponsorRingen

Het is weer mogelijk om cases in te zenden voor de SponsorRingen. De 22e jaargang heeft met Menno Geelen (Commercieel Directeur van Ajax) een nieuwe voorzitter van de hoofdjury. Ruud de Langen (Chief Growth Officer van dentsu Nederland) is aangetreden als bestuurslid. Hoe kijken zij terug op afgelopen jaar en wat gaat er dit jaar veranderen in de jurering van de SponsorRingen?

Tweede Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day

Hyundai en het Van Gogh Museum organiseren voor de tweede keer de Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day waarbij ouderen in verbinding worden gebracht met het werk en leven van Van Gogh. In deze editie op 1 oktober, die samenvalt met de Nationale Ouderendag, worden bewoners van Brabantse zorginstellingen verrast met een workshop schilderen waarin het werk De aardappeleters centraal staat.