Artikelen

Heineken Dutch GP in 2022 live bij de NOS

De Heineken Dutch GP in Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te zien. Dit is onderdeel van de overeenkomst die de NOS heeft gesloten met rechtenhouder Nordic Entertainment Group (NENT).

Esso kleurt tankstations oranje als steun aan Red Bull Racing

Ter ere van één van de meest competitieve seizoenen in de Formule 1 ooit, kleurt Esso een aantal rode luifels in België en Nederland naar oranje. De technology partner van Red Bull Racing Honda voor 2022 steunt het team en coureur Max Verstappen in de aanloop naar de laatste race van het seizoen, waar zij dit wereldkampioenschap verwikkeld zijn in een verhitte strijd om zowel de constructeurstitel als de coureurstitel.

Plaza Padel is “ready to serve you” met Segafredo

Segafredo is de tweede official amigo van Plaza Padel en schenkt daarmee de komende 5 jaar hun warme dranken in alle vestigingen van Plaza Padel. Hiermee voegt Segafredo naast wielrennen, voetbal en basketbal ook padel toe aan het sportportfolio. Vanwege het sportieve karakter en de mediterrane uitstraling van het merk was de match snel gemaakt.

GoodHabitz nieuwe rugsponsor PSV

GoodHabitz is met ingang van het seizoen 2022-2023 rugsponsor van PSV. De marktleider in Europa op het gebied van online trainen heeft daarvoor een contract voor drie seizoenen getekend. GoodHabitz staat vanaf komende zomer op de achterzijde van de PSV-tenues van PSV 1, Jong PSV en de jeugdelftallen van de club.

DPG Media en Stichting CPNB sluiten meerjarig partnership

DPG Media en Stichting CPNB sluiten een meerjarig partnership om het leesplezier onder kinderen te vergroten. DPG Media wordt strategisch partner van de Kinderboekenweek en bundelt samen met hoofdsponsor NS de krachten om de Kinderboekenweek nog meer impact te laten maken. Daarnaast zal DPG Media partner worden van de Kinderjury, al sinds 1988 de grootste lezersprijs voor kinderboeken.

Zilveren Kruis zet schouders onder nijntje Beweegdiploma

De Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) en Zilveren Kruis hebben elkaar gevonden in een meerjarige samenwerking. De zorgverzekeraar haakt aan op de strategie van de sportbond om ‘een leven lang bewegen’ te promoten.

Nationale-Nederlanden verbindt zich aan najaarstentoonstellingen

Nationale-Nederlanden verbindt zich dit najaar aan twee grote tentoonstellingen in de Kunsthal Rotterdam en het Kunstmuseum in Den Haag.

Korfbal League CV en Eyecons bekrachtigen samenwerking

Ook de komende vijf jaar zijn alle Korfbal Leagueduels live te zien via het online korfbalplatform Eyecons. Vorige week hebben de Korfbal League CV en Eyecons de reeds lopende samenwerking officieel bekrachtigd.

EasyToys hoofdsponsor OKT curling

Zondag 5 december gaat voor de eerste keer in Nederland het olympisch kwalificatietoernooi (OKT) curling van start. Negentien landen strijden in drie categorieën voor een plek op de Olympische Winterspelen, februari volgend jaar in Beijing, China. EasyToys, de grootste erotische webwinkel van de Benelux, is hoofdsponsor van het evenement en verandert de voor curling zo belangrijke ‘hoglines’ in hun typisch roze tintje.

65 Jaar Eredivisie

De Eredivisie is dit seizoen jarig en lanceert op 29 november ‘Ontdek de Eredivisie’. Een ode aan 65 jaar Eredivisie in samenwerking met de clubs, ESPN, hoofdsponsor KPN en SANTOS Magazine. Via Eredivisie.nl/ontdek, een documentaireserie en een voetbalreisgids, kunnen liefhebbers op zoek naar de Eredivisie en de historie van hun favoriete club(s). In alle voetbalsteden van Nederland.

Steven Sedee neemt afscheid van ING

Na bijna 9 jaar neemt Steven Sedee afscheid van ING.

Flitsbezorger Flink nieuwe Official Partner Ajax

De snelst groeiende boodschappen-bezorgservice Flink en AFC Ajax hebben een meerjarige overeenkomst getekend. Flink is per direct onderdeel van de partnergroep van Ajax. Flink heeft de Official Partner-status en maakt zich daarnaast kenbaar als Official Grocery Delivery Partner en Official Meal Delivery Partner.

Samenwerking Mirthe Akkerman en Adrenna Arbeidsrechtadvocaten

Mirthe Akkerman en Adrenna Arbeidsrechtsadvocaten zijn een samenwerking voor 3 jaar aangegaan. Mirthe Akkerman is een van Nederlands grootste zeiltalenten en zeilt in de Laser Radiaal klasse.

Evenementensector vreest coronabeperkingen in 2022

De evenementensector verwacht ook in 2022 nog het hele jaar met beperkingen te maken te hebben als gevolg van diverse corona maatregelen. Dat blijkt uit een recente quickscan binnen de totale branche waarvan onderzoeksbureau Respons vandaag de resultaten publiceert.

Impact maken centraal tijdens Sponsorreport Jaarcongres

Een ‘mutual benefit partnership’, oftewel een samenwerking met wederzijdse voordelen. Het is de term die het meest beklijft tijdens het Sponsorreport Jaarcongres in Rotterdam Ahoy en ook de term die meteen duidelijk maakt welke veranderingen er in de sponsor- en marketingwereld plaatsvinden. Impact maken met partnerships is belangrijker dan ooit.