Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
‘KPN Road to GOAT’
Koen Weijland (bondscoach E_Oranje) en Raoul de Graaf (FC Roelie, Bankzitters) presenteren een zesdelige YouTube serie ‘KPN Road to GOAT’.
esports & gaming
01 juni 2021
Droomparken en TUI lanceren ‘De Droomzomer’
Ook Droomparken, hoofdpartner van Feyenoord, staat aan de start van de mooie sportzomer in eigen land. Middels een nieuwe commercial lanceren Droomparken en TUI in samenwerking met Helden, in aanloop naar de wedstrijden van Oranje, ‘De Droomzomer’ op Droompark de Zanding.
Activaties
01 juni 2021
Ultimum en Almere City FC verlengen partnership tot 2024
Ultimum staat ook de komende seizoenen pal achter Almere City FC. De rugsponsor verlengt vandaag het contract met de betaald voetbalorganisatie met maar liefst drie seizoenen. De IT- en kennispartner van Almere City FC wil hierbij een signaal afgeven dat ze de club door dik en dun steunen in de ambitie om binnen afzienbare tijd door te stoten naar de Eredivisie.
Sport
01 juni 2021
De commerciële mogelijkheden voor Tokyo 2020
Bedrijven en grote merken spelen graag in op de (media-)aandacht die de Olympische Spelen genereren. Ook privésponsors van sporters hebben een wens om rondom de Spelen over hun samenwerking te communiceren. Om de financiering van topsportprogramma’s te waarborgen moet daarbij wel rekening gehouden worden met de geldende voorwaarden van ‘Rule 40’ van het IOC. NOC*NSF heeft een helpdesk ingericht voor vragen over de mogelijkheden.
Event
01 juni 2021
NS 20 jaar hoofdsponsor Boekenweek
Zaterdag 29 mei begint de (uitgestelde) Boekenweek. NS viert dit jaar zijn 20-jarige hoofdsponsoring van de CPNB. Om het sponsorschap te vieren geeft NS (trein)lezers van het Boekenweekgeschenk 2021 de Boekenweekgeschenken van de afgelopen 20 jaar cadeau, te lezen op de e-reader of te downloaden als pdf.
Maatschappij
29 mei 2021
Albert Heijn lanceert EK-campagne met Hollandicons
Alles voor Oranje! Daarmee start vandaag de EK-campagne van Albert Heijn. De supermarkt is partner van de KNVB en Oranje. Klanten sparen de komende weken Hollandicons: tattoos en stickers met verschillende EK-emoticons waarmee iedereen zichzelf, de fiets én het huis helemaal in Oranjesferen kan versieren.
Activaties
27 mei 2021
Energie Bedrijfsadviseur Limburg nieuwe hoofdsponsor Roda JC
Roda JC Kerkrade heeft met De Energie Bedrijfsadviseur Limburg een nieuwe hoofdsponsor. De club is een meerjarige samenwerking aangegaan. De Bedrijfsadviseur Limburg zal onder meer prominent zichtbaar zijn op de voorzijde van het wedstrijdshirt.
Sport
27 mei 2021
“Real Madrid meest waardevolle voetbalclub van Europa”
Real Madrid is van alle Europese topclubs het meeste geld waard. Hoewel de waarde van de club het afgelopen seizoen met 16% daalde, voert de Spaanse club met een bedrag van € 2,909 miljard nog altijd de Europese ranglijst aan van meest waardevolle clubs in Europa. Dit blijkt uit de jaarlijkse Football Clubs’ Valuation van KPMG’s Football Benchmark.
Onderzoek
27 mei 2021
Er zit toekomst in de Pure Energie Eredivisie Vrouwen
Afgelopen zondag werd FC Twente landskampioen van de Pure Energie Eredivisie Vrouwen. Met de naamgeving van de competitie door Pure Energie kreeg de professionalisering van het Nederlandse vrouwenvoetbal begin dit jaar een belangrijke impuls. De groene energieleverancier is het eerste bedrijf dat zich als naamgever verbindt aan de hoogste competitie van het Nederlandse vrouwenvoetbal. Brand Manager Mandy Wolthuis: “Wij kijken net als de Eredivisie Vrouwen erg naar de toekomst.”
Interview
26 mei 2021
Kleine meerderheid voor doorgaan Olympische Spelen
Deze zomer vinden in Tokio de uitgestelde Olympische en Paralympische Spelen plaats in Tokio. In Japan is er inmiddels veel weerstand tegen het doorgaan van de Olympische Spelen. Maar hoe denken Nederlanders over het sportevenement? Onderzoeksbureau Markteffect deed onderzoek.
26 mei 2021
Staatsloterij lanceert ‘Deze zomer kan het gebeuren’-campagne
KNVB-partner Staatsloterij heeft zijn EURO2020-campagne gelanceerd met als thema 'Deze zomer kan het gebeuren'. In de commercial zetten Marco van Basten en Wim Kieft al hun ervaring in om Denzel Dumfries en Davy Klaassen 100 procent op scherp te zetten voor het behalen van het ultieme doel: het winnen van het komende EK.
Activaties
26 mei 2021
La Vuelta start in 2022 in Nederland
Alle seinen staan op groen voor de start van de Spaanse Wielerronde ‘La Vuelta’ in 2022 in Nederland. Alle partners, te weten de ASO, het ministerie van VWS, de provincies Noord-Brabant en Utrecht, de steden Breda, ’s-Hertogenbosch en Utrecht en de private partners hebben de handen opnieuw ineengeslagen om dit evenement in Nederland mogelijk te maken.
Event
26 mei 2021
Amstel en SC Heerenveen proosten op verlenging
Amstel blijft de komende zes jaren verbonden aan sc Heerenveen. Het biermerk, dat vorig jaar zijn 150-jarig bestaan vierde, gaat bij de Friese eredivisionist door als businesspartner. De samenwerking houdt onder meer in dat Amstel ook na de zomer als pilsener wordt geschonken in het Abe Lenstra stadion.
Sport
25 mei 2021
Floral Street eerste parfumpartner Van Gogh Museum
Het duurzame Britse merk Floral Street is de eerste parfumpartner van het Van Gogh Museum.
Kunst & cultuur
25 mei 2021
Afscheidsconcert The Streamers uit De Kuip
Na hun daverende debuut optreden in Carré en de spectaculaire afsluiting van Koningsdag maken the Streamers zich op voor een derde livestreamconcert. Zaterdag 29 mei strijkt de tourbus voor een afscheidsconcert neer bij De Kuip in Rotterdam. ING is opnieuw hoofdsponsor.
Activaties
24 mei 2021
Vorige
1
...
138
139
140
...
368
Volgende