Artikelen

Fonds Gehandicaptensport introduceert De Grote Droomloterij

Omdat dit jaar veel events waar Fonds Gehandicaptensport als initiator, goed doel of partner aan verbonden was, zijn komen te vervallen organiseert het Fonds vanaf vandaag De Grote Droomloterij. Dat gebeurt in co-creatie met Lotify.nl en haar 1% FairShare® partners, Droomparken in het bijzonder.

SportStroom en KNHB gaan hockeyverenigingen verduurzamen

SportStroom en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) zijn een driejarige samenwerking aangegaan. Hiermee geven beide partijen invulling aan de gezamenlijke ambitie om alle hockeyverenigingen in Nederland te verduurzamen.

ISU en KNSB onderzoeken World Cups in Thialf

De ISU zoekt een alternatief voor de eerste vier World Cups langebaan, nu vanwege de actuele coronasituatie is besloten de reeds geplande wedstrijden af te gelasten. Samen met de KNSB en House of Sports bekijkt de ISU de mogelijkheid om een reeks World Cups in Nederland te organiseren, in november en december van dit jaar.

Worldstream eerste sponsor van team NXTGEN

Worldstream, een Nederlandse leverancier van beveiligde oplossingen voor IT-infrastructuren, heeft een sponsorovereenkomst gesloten met NXTGEN. Worldstream is daarmee de eerste grote sponsor van NXTGEN., het nieuwe schaatsteam van Jutta Leerdam en Koen Verweij.

De Alternatieve Vierdaagse: uniek wandelalternatief

‘Dit jaar ook geen Vierdaagse in Nijmegen’, kondigde premier Rutte op 21 april aan. Samen met House of Sports activeerde Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) daarom digitaal haar wandelcommunity. Met 'De Alternatieve Vierdaagse' werden ruim 20.000 wandelaars vier dagen lang in beweging gebracht. Samen liepen zij ruim 1,3 miljoen kilometer en registreerden dit via de nieuwe wandel.nl-app! Omdenken in tijden van het coronavirus.

Beter Bed in speelfilm Zwanger & Co

Lieke van Lexmond en Waldemar Torenstra spelen de hoofdrol in de nieuwe 'feel good'-film Zwanger & Co. Beter Bed is hierin ook te vinden.

Mascot Workwear intensiveert samenwerking met SC Heerenveen

Mascot Workwear en sc Heerenveen intensiveren hun samenwerking. Tijdens het seizoen 2020/2021 prijkt de naam van Mascot Workwear achterop de shirts van sc Heerenveen. Mascot was al partner van de club, sinds oktober vorig jaar.

Jumbo en Team Jumbo-Visma lanceren Tour de Kans

Jumbo Supermarkten nodigt Nederlanders uit om de komende weken iedere dag samen met de wielerhelden van Team Jumbo-Visma te winnen. Samen met Team Jumbo-Visma introduceert Jumbo het online spel 'Tour de Kans'.

HEMA fan van fietsen tijdens Tour de France

HEMA start vandaag de ‘fan van fietsen’ online en social campagne rondom Team Jumbo-Visma en de Tour de France.

Ajax en YIBO Sports ondertekenen regionaal partnerschap

YIBO Sports wordt de exclusieve Official Betting Partner van Ajax in Azië. Ajax en YIBO Sports hebben een regionaal partnerschap getekend voor seizoen 2020-2021 en 2021-2022.

Rabobank lanceert tweede editie van Rabo ClubSupport

Rabobank start op 31 augustus de tweede editie van Rabo ClubSupport. Met RaboClubSupport ondersteunt de bank de toekomstbestendigheid van clubs en verenigingen door middel van kennis, netwerk en financiële middelen. De tweede editie wordt ondersteund met een uitgebreide 360-graden campagne.

Serie Meesterpianisten stopt na 33 jaar

De serie Meesterpianisten in het Koninklijk Concertgebouw stopt na 33 jaar. COVID-19 dwingt Riaskoff Concert Management tot opgeven.

Hockey Hoofdklasse Heren heet voortaan Tulp Hoofdklasse Heren

Tulp Keukens is de nieuwe naamgevend sponsor van de Hockey Hoofdklasse Heren. De hoogste heren competitie van het Nederlandse hockey heet de komende drie seizoenen Tulp Hoofdklasse Heren. Tulp Keukens in Rijssen en onderdeel van De Mandemakers Groep, verbindt zich tevens als supplier aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

ING launching partner Vrouwen Eredivisie

ING wordt Launching Partner van de Vrouwen Eredivisie voor de komende twee seizoenen. Het initiatief is onderdeel van de bestaande samenwerking van ING met de KNVB.

CM.com wordt naamgever Circuit Zandvoort

CM.com verbindt zich als naamgevend sponsor aan Circuit Zandvoort. Het partnerschap vloeit voort uit de succesvolle samenwerking die CM.com is gestart met de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix.