Artikelen

SMB Willems verlengt partnership Vitesse

Vitesse tekende voorafgaand aan de wedstrijd Vitesse tegen Feyenoord een nieuwe schoonmaakonderhoud- en sponsorovereenkomst met SMB Willems.

Kerstcampagne Droomparken en Feyenoord van start

In de nieuwe kerstcommercial van Feyenoord hoofdsponsor Droomparken zien we de kerstman voorbereidingen treffen voor kerst met de Feyenoord-selectie. Een ovenhandschoen voor keeper Vermeer, een ‘dassie voor Dicky’ en natuurlijk de beroemde barbecuetang voor ‘het lappie van John’. Wie de kerstman daadwerkelijk is wordt pas aan het einde van de video bekend.

EK 2021 voetbal voor vrouwen bij NOS

Het EK voetbal voor vrouwen is in 2021 live te volgen bij de NOS. De NOS heeft de rechten voor het volgende Europees kampioenschap bemachtigd.

CPNB start samenwerking met lezersplatform Hebban.nl

Stichting CPNB en onlinelezersplatform Hebban.nl slaan de handen ineen. Doel is de Nederlander te inspireren meer te lezen. Dit wordt bereikt door samen te werken en elkaars activiteiten te versterken en te vergroten.

Tommy Hilfiger sponsort Sail Amsterdam 2020

Het Amerikaanse PVH, moederbedrijf van kledingmerk Tommy Hilfiger, verbindt zich als sponsor aan SAIL Amsterdam 2020.

NTFU en FuturumShop werken samen aan een sterkere wielersport

NTFU en FuturumShop slaan de handen ineen voor een sterkere wielersport. De grootste online specialist voor wielrenners en mountainbikers brengt het aanbod van de wielersportbond bij haar klanten onder de aandacht én beloont NTFU-leden voor hun lidmaatschap. De samenwerking met FuturumShop is het resultaat van een nieuwe partnershipstrategie van de NTFU die in samenwerking met sportmarketing & analytics bureau MIsportscompany is ontwikkeld.

Nederlandse Loterij maakt TeamNL-hotel mede mogelijk

Nederlandse sporters die volgend jaar klaar zijn op de Olympische Spelen in Tokio hoeven niet meer meteen naar huis te vliegen. NOC*NSF heeft met medewerking van de Nederlandse Loterij kamers geboekt in een hotel in de Japanse hoofdstad.

Amslod hoofdsponsor Drentse Fiets4Daagse

E-bike leverancier Amslod heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan de Drentse Fiets4Daagse. Daarmee voert het evenement voortaan de naam ‘Amslod Drentse Fiets4Daagse’.

KNSB verspreidt vijftig Schoolschaatsboxen voor 'de leukste schaatsles'

De KNSB heeft samen met partner Trachitol een Schoolschaatsbox ontwikkeld. Deze kunststof kist bevat diverse materialen waarmee (gym)docenten en schaatsinstructeurs ‘de leukste schaatsles’ kunnen aanbieden aan kinderen t/m 12 jaar oud.

DPD Nederland hoofdsponsor EK Squash 2020

Het grootste squashtoernooi van Europa, het EK Squash komt in 2020 naar Nederland. Europa’s beste spelers zullen het in de week van 29 april t/m 2 mei in teamverband tegen elkaar opnemen. De organisatie van het kampioenschap is in handen van de Nederlandse Squash Bond, Squash Time Eindhoven en pakketdienst DPD, die zich als hoofdsponsor heeft verbonden aan de sport.

TivoliVredenburg en Vrumona blijven partners

TivoliVredenburg en Vrumona gaan in combinatie met Unilever opnieuw een partnership aan voor vijf jaar. Daarmee wordt de huidige samenwerkingsovereenkomst van ruim twintig jaar verlengd.

Frits van Eerd (Jumbo) Sponsor Personality van het Jaar

Frits van Eerd, de directeur van Jumbo Supermarkten, is bij de uitreiking van de SponsorRingen uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar.

Influencers of Sports en FlowSports starten samenwerking

Influencers of Sports, het bureau voor influencers uit de sport, werkt vanaf heden samen met het managementbureau FlowSports. FlowSports is een toonaangevend bureau in het vrouwenvoetbal en behartigt de belangen van profvoetbalsters, om op alle vlakken het maximale uit hun carrière te halen.

Sligro en ADO Den Haag gaan nieuwe samenwerking aan

ADO Den Haag en Sligro slaan hun handen ineen en gaan een samenwerking met elkaar aan. Afgelopen week hebben beide partijen een handtekening gezet onder een verbintenis die tot medio 2024 loopt. Sligro, de organisatie die valt onder moederbedrijf Sligro Food Group, zal dus de komende jaren haar producten leveren aan zowel het Cars Jeans Stadion, ons trainingscomplex en ons jeugdcomplex ‘De Aftrap’.

Sponsors Den Bosch maken ruimte voor anti-racisme boodschap

Shirtsponsors van FC Den Bosch hebben ruimte gemaakt voor een anti-racisme boodschap op het shirt van de club.