Artikelen

Hitachi Capital Mobility stopt als hoofdsponsor FC Emmen

Met ingang van volgend seizoen zal Hitachi Capital Mobility niet meer als hoofdsponsor op het shirt van FC Emmen te zien zijn.

Koninklijk Theater Carré en GROHE tekenen partnership

GROHE en Koninklijk Theater Carré zijn een partnership aangegaan. GROHE helpt daarmee aan de vernieuwing van de artiestenkleedkamers en draagt bij aan een duurzaam theaterbezoek.

Markteffect neemt Dynamic Concepts Consultancy over

Marktonderzoekbureau Markteffect uit Eindhoven heeft branchegenoot Dynamic Concepts Consultancy per 1 februari 2020 overgenomen. Dynamic Concepts Consultancy zal volledig geïntegreerd worden in de vestiging van Markteffect die in het centrum van Eindhoven gelegen is.

Marcel van de Goor naar Team TOC

Per 1 april start Marcel van de Goor bij sportevenementenbureau Team TOC.

Reclamebureau TCC gaat verder als Fightclub

Het Bredase reclamebureau The Communication Company, bestuurd door Cees Faes, gaat na exact 30 jaar verder als Fightclub. Ook het jonge development bureau The Red Corner gaat mee in deze samensmelting.

The Rent Company sluit aan bij Heroes Den Bosch

The Rent Company is per direct een nauwe samenwerking aangegaan met Heroes Den Bosch als premium partner en wordt daarmee onderdeel van het Data City platform.

ABN AMRO en Young Impact breiden samenwerking uit

ABN AMRO breidt de samenwerking met Young Impact uit en verbindt zich als hoofdsponsor aan Young Impact Day 2020, dé nationale actiedag waarop tienduizenden jongeren in actie zullen komen voor de wereld om hen heen.

Kearney business partner van Right to Play

Adviesbureau Kearney is de komende drie jaar business partner van Right To Play.

Du Bruin partnership & sponsoring manager Ahoy

Rotterdam Ahoy heeft in Nathalie Du Bruin een nieuwe Partnership & Sponsoring Manager gevonden. Du Bruin is onlangs gestart met haar werkzaamheden voor de Rotterdamse evenementenlocatie.

Replay Official Sponsor formal & fashion wear AFC Ajax

Kledingmerk Replay en AFC Ajax hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend voor de komende vier (voetbal)seizoenen. Vanaf juli 2020 is Replay Official Sponsor en draagt zorg voor de formal & fashion wear van Ajax. Naast dat Replay de Ajax-spelers, -directie en -bestuurders jaarlijks in het nieuw steekt, zullen ze ook een exclusieve collectie voor fans introduceren.

Teijin en Envision Virgin Racing gaan samenwerken

De Teijin Groep en Envision Virgin Racing maakten vandaag bekend dat zij een meerjarig sponsorcontract aangaan om de deelname van het team in het ABB FIA Formule-E kampioenschap te steunen. De Nederlandse coureur Robin Frijns rijdt voor Envision Virgin Racing.

Sportsponsoring naar nieuw record van $48,4 miljard

De wereldwijde bestedingen in sportsponsoring gaan dit jaar met 5% groeien en komen daarmee boven de $ 48 miljard. Het is de sterkste groei in tien jaar, en meer dan de groei in andere traditionele media. Dat blijkt uit de Global Ad Trends van WARC.

Jumbo start kaartencampagne rondom Super Friday

Supermarktketen Jumbo organiseert samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020 een Super Friday om iedereen de kans te geven kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Jumbo biedt klanten toegangskaarten voor het evenement met 50 procent korting bij aankoop van geselecteerde producten. Op Super Friday maken de de racewagens de meeste minuten op de baan maken en zijn er volop optredens van artiesten.

Eurovisie Songfestival: Once-in-a-lifetime sponsoring

Het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei wordt een evenement dat zowel in omvang als inhoud uniek is, ook voor sponsors. Jacqueline Heemskerk (Manager Partnerships Eurovision Song Contest 2020), en Hadewijch van den Berg (legal advisor, sponsorships en sales bij de NOS), zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor de landelijke sponsorwerving van het festival.

Eneco Nationaal Partner Eurovisie Songfestival

Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020. De duurzame Nederlandse energieonderneming is het derde bedrijf dat zich, naast de BankGiro Loterij en Corendon, als Nationale Partner aan het muzikale evenement verbindt.