Artikelen

BCD Travel nieuwe mede-hoofdsponsor van Singer Laren

BCD Travel, opgericht door John Fentener van Vlissingen, is de komende vijf jaar - naast ABN AMRO en de BankGiro Loterij - mede-hoofdsponsor van Singer Laren.

Burger King lanceert de ‘Roast Whopper’

Als warming up voor het tv-programma van 'The Comedy Central Roast of Ali B.' introduceren Burger King en Comedy Central ‘The Roast Whopper’. Deze limited edition burger komt beschikbaar in alle 67 Burger King restaurants.

Freo nieuwe shirtsponsor TeamNL Handbaldames

Online leenspecialist Freo uit Eindhoven verbindt haar naam tot eind 2021 aan het Nederlandse handbaldames team. De sponsorovereenkomst is, nét voordat de selectie van bondscoach Emmanuel Mayonnade afreist naar Japan om een gooi te doen naar het wereldkampioenschap, gesloten. De nummer één van het toernooi plaatst zich rechtstreeks voor de Olympische Spelen 2020 in Tokio.

Sligro en KNVB verlengen contract

Sligro en KNVB verlengen hun partnershipcontract tot 31 december 2022. Sinds 2015 zijn Sligro en de KNVB partners in een gezamenlijke ambitie, het stimuleren van een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal.

Bookspot stopt sponsoring Literatuurprijs

Onlineboekhandel Bookspot stopt met de sponsoring van de literatuurprijzen voor fictie en non-fictie. Het contract met de Stichting Jaarlijkse Literatuurprijs wordt na twee jaar niet verlengd. Dat meldt NRC.

Sligro en KNVB verlengen sponsoring

Sligro en KNVB verlengen hun partnershipcontract tot 31 december 2022. Sinds 2015 zijn Sligro en de KNVB partners in een gezamenlijke ambitie, het stimuleren van een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal.

McDonald's en Kinderfonds presenteren de McNificents

Het Ronald McDonald Kinderfonds en McDonald’s vieren op woensdag 27 november hun jarenlange samenwerking op een wel heel bijzondere manier. McDonald’s vervangt op McHappy Day, 27 november, de iconische Happy Meal-speeltjes door de McNificents. Drie echte superhelden, Fleur (11), Juliën (9) en Keano (11), stonden model voor deze stoere actiepoppetjes.

Bauhaus versterkt fundament onder curlingmannen

De Nederlandse Curling Bond (NCB) heeft met bouwmarkt Bauhaus een nieuwe sponsor met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd. Karin Cardinaal is marketingmanager van Bauhaus: “Wij herkennen ons als Bauhaus sterk in de ambities van het curlingteam.”

Cavallaro Napoli is nieuwe Fashion Supplier KNLTB

Het Italiaanse merk Cavallaro Napoli is de komende jaren Official Fashion Supplier van de KNLTB.

IOC en Airbnb sluiten Olympisch partnership

Airbnb wordt partner van het TOP-programma van het IOC en ondersteunt de duurzaamheidsdoelstellingen van de Olympische beweging. Airbnb sluit een overeenkomst tot en met 2028. De samenwerking moet ook zorgen voor extra inkomsten voor atleten.

Veel R&D geeft meer rendement in F1 dan veel reclame

Autofabrikanten die veel in R&D investeren halen meer voordeel uit deelname aan de F1 dan autofabrikanten die veel in reclame investeren. Dat blijkt uit onderzoek van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM) en Erasmus School of Economics (ESE).

BAUHAUS nieuwe sponsor Nederlandse curlingmannen

Vlak voor aanvang van het Europees Kampioenschap in Zweden heeft de Nederlandse Curling Bond (NCB) met BAUHAUS een nieuwe sponsor met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd.

ADO en CSU verlengen partnership

ADO Den Haag en CSU hebben hun bestaande partnerschap vroegtijdig met twee jaar verlengd én geïntensiveerd. De partijen zullen derhalve, in de uitgebreide vorm, minimaal tot medio 2022 aan elkaar verbonden zijn.

Heineken wordt partner van EURO 2020 en verlengt Champions League sponsoring

Door de nieuwe overeenkomst met UEFA wordt Heineken de Officiële Bier Partner van UEFA EURO 2020. Met de verlenging van het UEFA Champions League contract is Heineken opnieuw drie jaar (2021 t/m 2024) sponsor van de clubcompetitie. Ook Amstel krijgt een uitgebreidere rol in de samenwerking.

Kinderen met beperking openen OranjeLeeuwinnen EK-wedstrijd

Dinsdagavond 12 november mochten voor het eerst in de geschiedenis 23 jonge G-voetballers aan de hand van de OranjeLeeuwinnen mee het veld op om samen de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Slovenië te openen.