Artikelen

Leeuwarden2020 op shirts Nederlandse Ultimate frisbee teams

Het Leeuwarden2020-logo van de WK Ultimate Frisbee 2020, volgend jaar van 11 tot en met 18 juli in Leeuwarden, prijkt in de aanloop naar de WK in eigen land op de shirts van alle vertegenwoordigende teams van de Nederlandse Frisbee Bond (NFB). Tijdens de WK in de Friese hoofdstad maakt de WK-organisatie plaats voor een nieuwe sponsor.

Ajax integreert marketing en brand partnerships

Vanaf 1 mei zijn binnen Ajax de afdelingen marketing en brand partnerships (voorheen sponsoring) samengevoegd. Op deze manier wil Ajax nog beter inspelen op de veranderende vraag van de commerciële partners. Sponsorreport was benieuwd naar de beweegredenen van de integratie van beide afdelingen en vroeg Ajax om wat achtergrondinformatie.

Poliakov Vodka festivalpartner van Pinkpop

Poliakov Vodka is dit jaar festivalpartner van Pinkpop. Poliakov Vodka zal gedurende het 3-daagse festival verkrijgbaar zijn aan alle bars op het festival, dat dit jaar zijn 50e editie beleeft.

Francine Hijmans naar De Noordzee

Deze week is Francine Hijmans bij Stichting De Noordzee gestart als Manager Partnerships & Fondsenwerving.

NH Hotels zet samenwerking met NHV voort

NH Hotel Group en het Nederlandse Handbal Verbond (NHV) hebben het sponsorcontract voor het merk NH Hotels met één jaar verlengd.

GroenLeven stopt als hoofdsponsor van SC Heerenveen

GroenLeven stopt als hoofdsponsor van SC Heerenveen. Dat meldt de Leeuwarder Courant. Het bedrijf zou zich niet kunnen vinden in de voorwaarden die de club en Sportstad hebben gesteld. Het bedrijf gaat de komende drie jaar wel verder als sponsor.

Hyundai hoofdsponsor WK (Para) Handboogschieten 2019 in Den Bosch

's-Hertogenbosch vormt van 3 tot en met 16 juni het decor voor de Hyundai wereldkampioenschappen (Para) Handboogschieten 2019. Hyundai is een van de hoofdsponsors van de mondiale titelstrijd, waaraan ruim duizend handboogschutters uit bijna honderdtwintig landen zullen deelnemen.

BN'ers steunen OranjeLeeuwinnen in KPN-videoboodschap

Nederland heeft zich vanavond als een blok achter de OranjeLeeuwinnen geschaard. Zowel een groot aantal Bekende Nederlanders als onbekende Nederlanders wenste de voetbalvrouwen in een videobelboodschap van KPN veel succes op het naderende WK in Frankrijk.

Nederlands Openluchtmuseum opent Fairtrade café

Dinsdag 28 mei zijn in het Nederlands Openluchtmuseum de deuren officieel geopend van het Fairtrade café voor het publiek.

ING start Oranjeleeuwinnen-campagne

Op zaterdag 1 juni begint ING met een nieuwe campagne rondom de OranjeLeeuwinnen, die de rol van ING als hoofdsponsor van het Nederlands voetbal opnieuw moet onderstrepen.

Albert Heijn en de KNVB gaan weer samenwerken

Albert Heijn en de KNVB gaan opnieuw intensief samenwerken. Dat maakten beide partijen bekend aan de vooravond van het wereldkampioenschap voetbal voor vrouwen in Frankrijk. De retailer was eerder ook van 2012 tot en met 2016 partner van de bond.

Ajax zegt sponsorcontract met Zillertal op

Ajax heeft besloten het contract met Zillertal op te zeggen. De reden hiervoor is de gebeurtenis met Abdelhak Nouri in 2017.

Biljart- en dartsbond lanceren Competitieveiling.nl

Op 11 juni, tijdens de live sessie van Sponsorreport 'De Kracht van Klein', lanceren de Biljart- en de Dartsbond gezamenlijk Competitieveiling.nl.

Rituals X Rijksmuseum

Met Rituals en het Rijksmuseum gaan twee iconische Nederlandse merken samenwerken en creëren ze een exclusieve collectie producten voor home en body als rijk eerbetoon aan de 17e eeuw. De collectie van negen home en body producten is geïnspireerd op zeventiende-eeuws Delfts aardewerk dat te zien is in het Rijksmuseum en is vanaf 3 juni verkrijgbaar.

Ajax nieuwe sponsor van Cruyff Foundation

Ajax is sponsor geworden van de Cruyff Foundation. Het nieuws werd dinsdag bekendgemaakt door Edwin van der Sar tijdens de jaarlijkse Schalenavond op de Toekomst. De samenwerking geldt voor een periode van drie seizoenen (2018-2019 t/m 2020-2021).