Artikelen

FC Emmen terug in hummel

FC Emmen speelt het komende eredivisieseizoen in nieuwe tenues van het merk hummel. Vandaag zetten de kersverse partners hun handtekening onder een samenwerkingsovereenkomst voor ten minste drie seizoenen. De shirts worden eind juni gepresenteerd en gaan dan ook in de verkoop.

Wie wordt de opvolger van KPN?

KPN stopt volgend jaar na 10 jaar als hoofdsponsor van de KNSB. De schaatsbond is vol vertrouwen dat er een of meer opvolgers worden gevonden. “Dit is een unieke propositie die één keer in de tien jaar langskomt”, zegt Manager Commerciële Zaken bij de KNSB Jeroen Kraaij.

Daelmans en Bavaria partners Archery2019

Daelmans Stroopwafels heeft zich als partner verbonden aan de Hyundai WK (Para) Handboogschieten 2019 die van 3 tot en met 16 juni plaatsvinden in ’s-Hertogenbosch. De wereldwijde marktleider van stroopwafels zal tijdens het evenement op diverse manieren zichtbaar zijn, onder meer via speciaal gepersonaliseerde stroopwafelblikken voor de winnaars. Ook Bavaria verbindt zich aan het evenement.

Fonds Gehandicaptensport goede doel La Vuelta Holanda 2020

Fonds Gehandicaptensport is door de organisatie van La Vuelta Holanda 2020 gekozen tot het goede doel van het evenement. Via de diverse activiteiten rondom de start van de Ronde van Spanje hoopt men zo veel mogelijk geld op te halen voor de gehandicaptensport in ons land.

Cavallaro Napoli fashion partner AZ Alkmaar

Cavallaro Napoli is ook de komende seizoenen de strategisch fashion partner van AZ. AZ en de Italiaanse kledingleverancier verlengden de verbintenis met drie jaar. Cavallaro Napoli levert de zakelijke heren- en dameskleding aan AZ.

Domino’s nieuwe partner edivisie

Met de sterke groei in het aantal winkels en de stijgende vraag naar bezorgmaaltijden, zoekt Domino’s de komende jaren duizenden nieuwe medewerkers. Het grootste bezorgrestaurant van Nederland gaat daarom een partnership aan met de edivisie, de officiële FIFA esports-competitie van Nederland.

vfonds verbindt zich aan de Invictus Games met 2 miljoen euro

Het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg (vfonds) en Stichting Power of Freedom hebben donderdag 9 mei, tijdens het One Year to Go event in het Zuiderpark, de officiële handtekeningen gezet voor het partnership voor de Invictus Games The Hague 2020 presented by Jaguar Land Rover. Daarmee wordt het vfonds net als het Ministerie van Defensie een van de Founding Partners van het evenement.

Dutch Grand Prix benoemt Tijmen Bos tot commercieel directeur

Tijmen Bos is benoemd als Commercieel Directeur van de Dutch Grand Prix. Samen met zijn team zal Bos verantwoordelijk zijn voor o.a. sponsoring, ticketing en hospitality.

KNKV en RCN Vakantieparken starten samenwerking

Samen met RCN Vakantieparken gaat het KNKV verenigingsvrijwilligers in het zonnetje zetten en het zomerprogramma Tour de Camping naar een hoger plan tillen. Hiervoor tekenden beide partijen vorige maand een contract tijdens de Korfbal Leaguefinale in de Ziggo Dome.

Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix: de sponsors

Na een afwezigheid van 35 jaar keert de Formule 1 terug naar Nederland. Met Heineken als titelsponsor zal de officiële naam van het evenement luiden: Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Welke rol krijgen de verschillende sponsors van de race?

F1 naar Zandvoort, Heineken titelsponsor

De Formule 1 komt definitief terug naar Zandvoort. Dat is vanochtend bekendgemaakt. Heineken wordt titelsponsor van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix. Andere event supporters worden Jumbo, Pon, CM.com, VolkerWessels en Talpa Network.

Biljartbond start innovatieve projecten voor blijvende impact

Willem La Riviere heeft als directeur van de Nederlandse Biljartbond de uitdaging de biljartsport in Nederland zichtbaarder te maken en voor meer groepen aantrekkelijker. En daar slaagt hij goed in via tal van innovatieve projecten. Op 11 juni laat hij dat zien tijdens het seminar 'De Kracht van Klein'.

Brand Bier blikt terug op 50 jaar Pinkpop

Pinkpop, het oudste popfestival van Nederland, bestaat dit jaar 50 jaar. Brand Bier was van begin af aan het bier op het festival. De 50e verjaardag wordt gebruikt om ‘terug te blikken’.

Van Lanschot wordt hoofdpartner van het Van Gogh Museum

Van Lanschot wordt hoofdpartner van het Van Gogh Museum. De nieuwe overeenkomst komt voort uit de succesvolle samenwerking de afgelopen vijfeneenhalf jaar tussen het museum en de wealth manager.

Havenbedrijf Rotterdam blijft sponsor Harbour Run

Havenbedrijf Rotterdam is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van de Harbour Run, de ‘obstacle run’ op en om de haventerminals rondom de RDM Campus op Rotterdam, Heijplaat.