Artikelen

Evi van Lanschot blijft sponsor Keizer en Meppelink

Evi van Lanschot is ook komend jaar sponsor van het beachvolleyballduo Sanne Keizer en Madelein Meppelink.

'Holland Casino wedpartner van Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie'

De Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie staan op het punt een sponsorcontract af te sluiten met Holland Casino op het gebied van sportwedden. Dat meldt De Telegraaf. Volgens de krant wordt de miljoenendeal vandaag officieel bekend gemaakt.

KNCB benoemt Milena van Not tot algemeen directeur

De Koninklijke Nederlandse Cricket Bond heeft Milena van Not tot algemeen directeur benoemd.

Renault opnieuw partner The voice of Holland

Renault is dit nieuwe, elfde seizoen net als vorig jaar officieel en exclusief automotive partner van het tv-programma The voice of Holland.

BEAT Cycling verlengt met Agu en Koga

Wielerploeg BEAT Cycling verlengt de samenwerkingen met Agu en Koga. Van BinckBank en Isostar moest afscheid genomen worden, maar de ploeg zou al een nieuwe hoofdsponsor hebben gevonden.

TenCate Grass en Heracles Almelo verlengen historische samenwerking

Heracles Almelo heeft het contract met Partner in Business TenCate Grass opnieuw verlengd. De nieuwe verbintenis loopt tot medio 2022. Topman Michael Vogel van TenCate Grass ondertekende onlangs de nieuwe overeenkomst. Namens Heracles Almelo zetten algemeen directeur Rob Toussaint en commercieel manager Tom Uitzetter hun handtekening.

Philips en Rijksmuseum verlengen met vijf jaar

Philips en Rijksmuseum hebben hun twintigjarige samenwerking met vijf jaar verlengd. Dit betekent dat het gezondheidstechnologiebedrijf tot in ieder geval 2026 nauw bij het museum betrokken blijft als founder en innovation partner.

Kleine daling sponsorinkomsten NOC*NSF

NOC*NSF verwacht in 2021 een kleine daling van de totale sponsorgelden (cash + in natura) van 1,27 miljoen naar 20,5 miljoen euro. De daling komt door de in natura sponsoring die daalt met 2 miljoen euro. De cashinkomsten uit sponsoring groeien juist naar 13,1 miljoen euro. Rabobank gaat een nieuwe meerjarige sponsoring aan met NOC*NSF. Dat blijkt uit de jaarcijfers die de sportkoepel publiceerde.

KPN terug als partner edivisie

KPN, de hoofdsponsor van de Eredivisie, verbindt zich vanaf dit seizoen als Official Partner aan de edivisie. Hiermee wordt het partnership herstart; KPN was in de seizoenen 2017-2018 en 2018-2019 ook al Official Partner van de edivisie. Ook H&M is een nieuwe Official Partner van de edivisie

MVV krijgt zes shirtsponsors op voorzijde tenue

Daar waar normaliter 1 shirtsponsor de voorzijde van een betaalde voetbalorganisatie siert, zijn er dat bij MVV Maastricht sinds afgelopen zaterdag liefst zes. De bedrijven MIDDAG, Domino’s, Sjef Ubaghs, Naga Solar, DS Metaal Maastricht BV en en TCC zijn in het unieke project gestapt.

Evenementensector teleurgesteld over uitstel testevenementen

Tijdens het voortgangsgesprek met de ministeries van OCW, EZK, VWS, Justitie en Veiligheid met de Alliantie van Evenementenbouwers en Eventplatform bleek dat de evenementenbranche nog niet mag beginnen met de zogenaamde testevenementen.

OPPO is nieuwe sponsor van The voice of Holland

OPPO, een van de grootste smart device merken ter wereld, gaat een geïntegreerde sponsorsamenwerking aan met The voice of Holland.

Van Lanschot maakt 2e serie Empty Concertgebouw Sessions mogelijk

Het Concertgebouw presenteert samen met hoofdsponsor Van Lanschot Kempen een nieuwe serie Empty Concertgebouw Sessions-concerten vanuit een leeg Concertgebouw.

FC Utrecht verwelkomt ENGIE als Innovatiepartner

ENGIE sluit zich per direct en voor meerdere seizoenen als Innovatiepartner aan bij FC Utrecht. Het internationale services- en energiebedrijf, waarvan het Nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in het onder de rook van Utrecht gelegen Bunnik, gaat onder meer een voortrekkersrol vervullen op het gebied van duurzaamheid in het gebied rondom Stadion Galgenwaard.

SponsorRingen verbreedt SponsorRingen-awards met specialismen

Meer waardering voor de specialismen in ons vakgebied en een virtuele Awardshow in februari 2021. Dat zijn de twee meest in het oog springende veranderingen die de Stichting SponsorRingen heeft aangekondigd.