Artikelen

Sponsorship/Sales – Golazo Events en Golazo Media

Ter uitbreiding van de afdeling Sponsorship/Sales van Golazo Events en Golazo Media in Nederland zijn we op zoek naar een enthousiaste collega. In deze gevarieerde commerciële rol ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van 'new business'. Golazo – Your next move!

Samenwerking tussen KNLTB en UnitedConsumers

De KNLTB en UnitedConsumers bundelen hun krachten om tennis- en padelspelers aantrekkelijke voordelen te bieden op zorgverzekeringen en energiecontracten, ondersteund door de beste service.

Vredestein officieel mouwsponsor AS Monaco

Apollo Tyres Ltd heeft een sponsorovereenkomst getekend voor één seizoen met AS Monaco, een van de meest succesvolle clubs van het Franse voetbal, om de zichtbaarheid van het premium merk Vredestein Tyres te verbeteren.

Emirates verlengt de samenwerking met DP World Tour

Emirates en de DP World Tour hebben hun contract verlengd, hierdoor blijft de luchtvaartmaatschappij tot eind 2031 aan als officiële airline en marketing partner van het vooraanstaande golftoernooi. Emirates is momenteel betrokken bij een wereldwijd netwerk van wedstrijden van de DP World Tour, verspreid over meerdere continenten, met als hoogtepunt de beroemde DP World Tour Championship - een van de meest prestigieuze golftoernooien, dat plaatsvindt in Dubai.

Chocomel official eventpartner van de langebaan schaatswedstrijden

Vanaf de start van het internationale schaatsseizoen 2024-2025, dat vandaag aanvangt met de eerste wereldbekerwedstrijd in Japan, kondigen Chocomel en House of Sports een official eventpartnership aan voor de langebaanschaatswedstrijden. Daarmee verbindt Chocomel zich voor 2 seizoenen aan alle nationale en internationale schaatswedstrijden.

Samenwerking Nederlandse Boekenbon en lezerscommunity Hebban.nl

De Nederlandse Boekenbon wordt de eerste hoofdsponsor van hebban.nl, de grootste lezerscommunity van Nederland en Vlaanderen. Vanaf 1 januari 2025 verbindt dé cadeaukaart voor lezend Nederland zich voor minimaal twee jaar aan het platform. De lezerscommunity, bestaande uit een website, een app en een sterke aanwezigheid op sociale media, is sinds 2021 onderdeel van de CPNB.

Samenwerking tussen EasyToys en Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd.nl gaat samenwerken met EasyToys, de grootste erotische webshop van Nederland. Inwoners van Groningen en Den Haag kunnen vanaf nu een groot deel van het assortiment bestellen via de website of app van Thuisbezorgd.nl en binnen een uur laten bezorgen.

Tien lessen in tien jaar Triple Double

Dit jaar verdween de naam Triple Double uit de sponsormarkt en dat vraagt om een moment van reflectie. Wat maakte Triple Double succesvol en welke lessen zijn in de loop der jaren geleerd? De afgelopen tien jaar waren gevuld met zowel hoogte- als dieptepunten, waardevolle inzichten en ontmoetingen met mensen die hebben geïnspireerd en richting gegeven.

Sensodyne slaat de handen ineen met het Mauritshuis

Haleon, een wereldleider in consumentengezondheid, weet een bijzondere interactie tussen wetenschap en kunst samen te brengen met het Mauritshuis. Als nieuwe projectpartner van het museum toont Haleon Nederland hoe hun tandpastamerk Sensodyne zich inzet voor de bescherming en het behoud van zowel gevoelige tanden als de collectie van het Mauritshuis. Deze samenwerking benadrukt de precisie en expertise die essentieel zijn bij tandherstel en kunstrestauratie, die verder tot leven wordt gebracht in een speciale campagnevideo.

Bijlmer Run en Sikkelcelfonds zetten samenwerking voort

Na een succesvol debuut in 2024 verlengen de Bijlmer Run en het Sikkelcelfonds hun samenwerking. De samenwerking tijdens de editie in mei dit jaar werd enthousiast ontvangen door zowel de organisaties als de deelnemers en leidde tot meer bewustwording én een aanzienlijk bedrag voor onderzoek. Dit succes heeft geleid tot de voortzetting van de samenwerking voor de Bijlmer Run in 2025, met ook nu de focus op het vergroten van bewustzijn en het inzamelen van fondsen.

Markteffect en DirectResearch samen verder als Markteffect

Per 1 januari 2025 gaan zusterondernemingen Markteffect (Eindhoven) en DirectResearch (Amsterdam) samen verder onder de naam Markteffect. Sinds 2019 is er tussen beide bedrijven sprake van een steeds intensievere samenwerking. Om zo relevant mogelijk voor opdrachtgevers te zijn en blijven, is ervoor gekozen om als één merk de toekomst tegemoet te zien.

Avond vol triomfen voor de gehandicaptensport in Theater Amsterdam

Op maandagavond 18 november vond in Theater Amsterdam de 16e editie van het jaarlijkse benefietdiner voor de gehandicaptensport plaats. Dit keer stond de avond in het teken van het thema ‘De Weg naar Triomphe’, een ode aan de prestaties van Paralympische atleten en hun weg naar de Spelen van Parijs 2024. Maar het was niet alleen topsport die centraal stond. Tijdens de avond werden ook de winnaars van de Uniek Sporten Talentverkiezing 2024 bekendgemaakt, waarmee de breedtesporttalenten van Nederland in het zonnetje werden gezet. Deze avond is er een prachtig bedrag opgehaald van € 366.891* voor sporters met een beperking.

Cinekid en bol brengen cultuur en film naar kinderen

De opvallend kleurrijke opblaasbioscoop van Cinekid gaat voor het eerst op tour langs scholen die zijn aangesloten bij het Jeugdeducatiefonds. Dit zijn scholen waarbij zeker de helft van de kinderen onder de armoedegrens leeft. De tour komt tot stand dankzij de samenwerking tussen Bollebozen, een initiatief van bol dat zich inzet voor gelijke kansen voor kinderen met focus op het bevorderen van leesplezier, en Cinekid, ’s werelds grootste film- en mediafestival voor kinderen. Vanuit een gezamenlijke missie om kinderen gelijke toegang te geven tot cultuur en educatie hebben de organisaties hun kennis en krachten gebundeld. Cinekid ontwikkelde een mobiele opblaasbioscoop en Bollebozen maakt educatieve online televisieprogramma’s. Deze twee initiatieven worden in de tour samengebracht. De tour start met tien verschillende basisscholen in Nederland.

SnowWorld breidt verder uit in Duitsland

SnowWorld, de Europese marktleider op gebied van indoor sneeuwbanen, kondigt aan dat zij een tweede indoor sneeuwbaan in Duitsland overnemen. Snow Dome Bispingen, gelegen ten zuiden van Hamburg, is naast Alpenpark Neuss (Düsseldorf) de tweede locatie in Duitsland van de groep. De locatie beschikt over een 300 meter lange piste, stoeltjeslift en een uitgebreid aanbod van restaurants, vergaderzalen en een hotel en blokhutpark.

KitKat wordt Officiële Chocoladereep van de Formule 1

Nestlé en de Formule 1 hebben een nieuw partnerschap aangekondigd waarbij KitKat de officiële chocoladereep van de Formule 1 wordt. Deze meerjarige samenwerking is de grootste mondiale merkdeal van Nestlé tot nu toe en markeert een belangrijke stap voor de producent én voor KitKat, een van de populairste chocoladerepen wereldwijd.