Artikelen

433 social media-partner edivisie

De edivisie en 433 slaan de handen ineen om het digitale bereik voor de edivisie binnen en buiten Nederland via de 433-social media-kanalen aan te jagen.

ISU kiest Infront als mediarechtenpartner

De International Skating Union (ISU) heeft Infront gekozen als de mediarechtenpartner voor de komende vier seizoenen.

Nederlandse presentaties op IEGWorld2019

Op het aanstaande sponsorcongres in Chicago IEGWorld2019 zullen Tom van Kuyk, sponsorstrateeg bij Rabobank, en Remco Barbier, hoofd branding bij NN Group, presentaties verzorgen.

Renee Balkema start Goed|Raak

Renee Balkema is het adviesbureau Goed|Raak gestart. Onder die naam gaat hij merken en ondernemers helpen met vraagstukken op het gebied van marketing en communicatie.

Red Bull nieuwe innovatiepartner Team Jumbo-Visma

Team Jumbo-Visma is een partnership aangegaan met Red Bull. Het Oostenrijkse bedrijf wordt per direct de innovatiepartner van de equipe van coach Jac Orie.

Nuon Solar Team krijgt naam Vattenfall

Met de verandering van het Nuon-merk naar die van het Zweedse moederbedrijf Vattenfall, verandert ook de naam van het Solar Team in Vattenfall Solar Team.

Martijn Kabbes verlaat Fonds Gehandicaptensport

Martijn Kabbes zal per 1 februari Fonds Gehandicaptensport verlaten en zijn sportmarketingbureau MK Sponsormatch weer oppakken.

Real Madrid weer rijkste club

Na een afwezigheid van twee jaar staat Real Madrid weer aan de top van de Deloitte Money League met een recordomzet van 750,9 miljoen euro.

Vitesse en Osonyq tekenen overeenkomst

Vitesse en sportdrankproducent Osonyq hebben vrijdagavond de handtekeningen gezet onder een overeenkomst van tweeënhalf jaar, waarmee Osonyq official Sports Drink Supplier van Vitesse wordt.

Office Centre nieuwe partner Feyenoord

Feyenoord en Office Centre gaan een partnership met elkaar aan voor minimaal drieënhalf jaar.

Shell en Rijksmuseum Boerhaave partners in talentontwikkeling

Vandaag ondertekenden Shell Nederland en Rijksmuseum Boerhaave een driejarige samenwerkingsovereenkomst. Het museum is verheugd over de samenwerking die zich richt op talentontwikkeling en inclusiviteit.

Sponsoruitgaven gaan stijgen

In samenwerking met Nielsen Sports heeft Sponsorreport de Nederlandse sponsorwereld anno 2019 onderzocht. Voorzichtige conclusie is dat voor het eerst in jaren de sponsorbestedingen in 2019 weer gaan stijgen.

Reineke Boot nieuwe directeur SAIL Event Partners

Reineke Boot is de nieuwe directeur SAIL Event Partners. Zij wordt eindverantwoordelijk voor de algehele productie van de tiende editie van SAIL Amsterdam die in augustus 2020 wordt gehouden.

Tjitske Benedictus meest invloedrijk in sponsoring

Tjitske Benedictus, Hoofd Sponsoring, Events en Activatie bij ING Nederland, is door Sponsorreport uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.

Interview Ruben Beekmans (CPNB)

Ruben Beekmans werkt inmiddels 6 jaar bij de CPNB als marketeer. Afgelopen jaar heeft hij samen met Manager Merk, Marketing & Communicatie Annette Reijersen van Buuren sponsoring verder vorm gegeven. Nu gaat hij zich daar als sponsor manager volkomen op richten. Het laat het toegenomen belang van sponsoring zien voor de CPNB.