Artikelen

KNLTB lanceert nieuwe toptennis marketing strategie

De KNLTB wil toptennis als aanjager voor tennisbeleving inzetten en daarmee bijdragen aan de groei van tennis in Nederland in alle facetten. Voorafgaand aan het Fed Cupduel tussen Nederland en Canada in ’s-Hertogenbosch lanceert de KNLTB vandaag de nieuwe marketing strategie voor toptennis.

Tom Taminiau naar Golazo

Tom Taminiau is per 1 februari in dienst getreden als commercieel manager bij Golazo Nederland, het van oorsprong Belgische sport-, media- en entertainmentmarketingbureau.

ABN AMRO gaat 50.000 tennisballen recyclen

ABN AMRO is op zoek naar 50.000 gebruikte tennisballen. De bank gaat deze recyclen en hiervan een Playground maken voor de Krajicek Foundation, waarvan ABN AMRO partner is.

VriendenLoterij doneert 500.000 euro voor Nationale BoekenBoost

VriendenLoterij-ambasadeur Johnny de Mol heeft een cheque van 500.000 euro uitgereikt aan de Stichting CPNB en Stichting Lezen. Deelnemers aan de VriendenLoterij maken daarmee De Nationale BoekenBoost mogelijk.

Asito 10 jaar naamgever stadion en hoofdsponsor Heracles

Asito en Heracles Almelo gaan tot minimaal 1 juli 2029 met elkaar door. De schoonmaakorganisatie wordt per 1 juli aanstaande voor tien jaar naamgever van het stadion van de club en verlengt tegelijkertijd het huidige hoofdsponsorschap voor de duur van die periode.

Geen overheidssubsidie voor Formule 1 in Nederland

Het kabinet betaalt niet mee aan een Formule 1-race in Nederland. De financiering van de race op circuit Zandvoort kan volgens minister Bruins bij elkaar gebracht worden via sponsoring door bedrijven en de verkoop van tickets.

Samenwerking FlexPower en StrongmanRun

Fisherman’s Friend StrongmanRun en FlexPower slaan de handen ineen. In 2019 is FlexPower de partner voor StrongmanRun in Hellendoorn op het gebied van pijnverlichting.

NaGa Solar rugsponsor bij MVV

Op de wedstrijdshirts van het eerste elftal van MVV Maastricht staat sinds 13 januari NaGa Solar op de rug.

Opnieuw Jumbo Racedagen met Max Verstappen

De ‘Jumbo Racedagen, driven by Max Verstappen’ komen terug voor een vierde editie. Jumbo Supermarkten, Circuit Zandvoort, Red Bull Nederland en Verstappen Management slaan opnieuw de handen ineen en organiseren op zaterdag 18 en zondag 19 mei wederom het grootste familie race-evenement van Nederland.

Acushnet, Ricoh en Monte Rei verlengen partnerschap NGF

De afgelopen jaren waren de samenwerkingen tussen Acushnet, Ricoh en Monte Rei Golf & Country Club met de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie zodanig goed dat ze per januari 2019 hun samenwerkingen continueren voor een jaar.

TEN HAVE Change Management verlengt overeenkomst met KNHB

De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) heeft afgelopen zaterdag tijdens het Nationaal Hockeycongres een nieuw contract ondertekend met TEN HAVE Change Management. De overeenkomst tussen beide partijen is verlengd tot en met 2021.

433 social media-partner edivisie

De edivisie en 433 slaan de handen ineen om het digitale bereik voor de edivisie binnen en buiten Nederland via de 433-social media-kanalen aan te jagen.

ISU kiest Infront als mediarechtenpartner

De International Skating Union (ISU) heeft Infront gekozen als de mediarechtenpartner voor de komende vier seizoenen.

Nederlandse presentaties op IEGWorld2019

Op het aanstaande sponsorcongres in Chicago IEGWorld2019 zullen Tom van Kuyk, sponsorstrateeg bij Rabobank, en Remco Barbier, hoofd branding bij NN Group, presentaties verzorgen.

Renee Balkema start Goed|Raak

Renee Balkema is het adviesbureau Goed|Raak gestart. Onder die naam gaat hij merken en ondernemers helpen met vraagstukken op het gebied van marketing en communicatie.