Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Office Centre nieuwe partner Feyenoord
Feyenoord en Office Centre gaan een partnership met elkaar aan voor minimaal drieënhalf jaar.
Sport
24 januari 2019
Shell en Rijksmuseum Boerhaave partners in talentontwikkeling
Vandaag ondertekenden Shell Nederland en Rijksmuseum Boerhaave een driejarige samenwerkingsovereenkomst. Het museum is verheugd over de samenwerking die zich richt op talentontwikkeling en inclusiviteit.
Kunst & cultuur
Maatschappij
23 januari 2019
Sponsoruitgaven gaan stijgen
In samenwerking met Nielsen Sports heeft Sponsorreport de Nederlandse sponsorwereld anno 2019 onderzocht. Voorzichtige conclusie is dat voor het eerst in jaren de sponsorbestedingen in 2019 weer gaan stijgen.
Onderzoek
22 januari 2019
Reineke Boot nieuwe directeur SAIL Event Partners
Reineke Boot is de nieuwe directeur SAIL Event Partners. Zij wordt eindverantwoordelijk voor de algehele productie van de tiende editie van SAIL Amsterdam die in augustus 2020 wordt gehouden.
Mensen
21 januari 2019
Tjitske Benedictus meest invloedrijk in sponsoring
Tjitske Benedictus, Hoofd Sponsoring, Events en Activatie bij ING Nederland, is door Sponsorreport uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.
Mensen
21 januari 2019
Interview Ruben Beekmans (CPNB)
Ruben Beekmans werkt inmiddels 6 jaar bij de CPNB als marketeer. Afgelopen jaar heeft hij samen met Manager Merk, Marketing & Communicatie Annette Reijersen van Buuren sponsoring verder vorm gegeven. Nu gaat hij zich daar als sponsor manager volkomen op richten. Het laat het toegenomen belang van sponsoring zien voor de CPNB.
Mensen
Kunst & cultuur
21 januari 2019
Basic-Fit en edivisie worden partners
De edivisie en Basic-Fit slaan de handen ineen om esports in Nederland nog steviger op de kaart zetten. Door de samenwerking moet Basic-Fit toegang krijgen tot de jonge doelgroep van de esportscompetitie, terwijl de edivisie het belang van fysieke topconditie onder gamers beter in beeld kan brengen. Basic-Fit sluit het partnership voor een langere periode af.
esports & gaming
21 januari 2019
Volkswagen partner De Nationale Voorleesdagen
Volkswagen introduceert samen met de CPNB ‘Snelweg Sprookjes’, een interactieve luisterapp speciaal voor kinderen. Snelweg Sprookjes is tot stand gekomen in samenwerking met De Nationale Voorleesdagen en bekende kinderboekenschrijvers onder wie Herman en Babette van Veen.
Maatschappij
Kunst & cultuur
17 januari 2019
DEGIRO opnieuw hoofdsponsor van Rugby Nederland
Rugby Nederland en DEGIRO hebben wederom hun handtekening gezet onder een sponsorcontract. Daardoor zijn beide partijen officieel tot 31 december 2019 aan elkaar verbonden en prijkt het logo van DEGIRO nog een seizoen op de shirts.
Sport
17 januari 2019
KPN naamgever KPN eDivisie Cup
De landelijke competitie van de voetbalgame FIFA, de eDivisie, wordt aangevuld met een open toernooi, de KPN eDivisie Cup. KPN organiseert het toernooi in samenwerking met de Eredivisie CV.
Activaties
esports & gaming
15 januari 2019
TenCate Grass continueert samenwerking KNHB
TenCate Grass, de ontwikkelaar, fabrikant en wereldwijde leverancier van innovatieve kunstgrassystemen, continueert haar ondersteuning als ‘Official Sponsor’ van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).
Sport
15 januari 2019
Mascha van Werven Manager Partnerships & Commercie NOC*NSF
NOC*NSF stelt Mascha van Werven per 7 maart aan als Manager Partnerships & Commercie. Mascha werkt nu bij Vitesse Arnhem als Head of Marketing en heeft daarvoor o.a. bij de KNSB gewerkt in de functie van Manager Marketing, Communicatie en Media.
Mensen
Sport
15 januari 2019
DSW drie jaar langer hoofdsponsor Excelsior
Zorgverzekeraar DSW blijft ook de komende drie jaar hoofdsponsor van Excelsior Rotterdam.
Sport
15 januari 2019
Covebo nieuwe stadionnaamgever VVV Venlo
Met ingang van 14 januari 2019 heet het stadion van VVV-Venlo ‘Covebo Stadion - De Koel -’. Covebo neemt als naamgever de plaats in van Seacon Logistics dat wel hoofdsponsor blijft. Het contract met de uitzendorganisatie loopt tot en met seizoen 2020-2021.
Sport
15 januari 2019
Commerciële inkomsten steeds belangrijker voor voetbalkampioenen
De commerciële inkomsten van landskampioenen worden steeds belangrijker, zo blijkt uit het nieuwe KPMG-rapport The Europeans Champions Report 2019.
Onderzoek
Sport
15 januari 2019
Vorige
1
...
220
221
222
...
365
Volgende