Artikelen

Mandemakers verlengt opnieuw met RKC

Mandemakers Keukens blijft de langstzittende hoofdsponsor binnen het betaalde voetbal en prijkt ook dit seizoen op de tenues van RKC Waalwijk.

Miele langer partner van PSV

PSV heeft het Official Supplier contract met Miele Nederland verlengd. De Nederlandse tak van de Duitse fabrikant blijft daarmee ook de komende twee jaar verbonden aan PSV.

EasyJet nieuwe sponsor Team Anema

EasyJet wordt de nieuwe sponsor van het schaatsteam van Jillert Anema.

AGU nieuwe kledingpartner Team LottoNL-Jumbo

Het Nederlandse AGU wordt de nieuwe fietskledingpartner van Team LottoNL-Jumbo.

Riwald Recycling nieuwe shirt- en hoofdsponsor Telstar

Telstar en Riwald Recycling hebben overeenstemming bereikt over het shirt en hoofdsponsorschap van de Witte Leeuwen.

Strandfestival ZAND wordt ‘hartverantwoord'

De aankomende editie van Strandfestival ZAND wordt het allereerste ‘hartverantwoorde festival’ van Nederland.

Gran Casino Nuland bekrachtigt hoofdsponsoring FC Den Bosch

Van der Valk Nuland – ’s-Hertogenbosch heeft deze week met Gran Casino Nuland de al eerder aangekondigde contractverlenging van het hoofdsponsorschap van FC Den Bosch officieel getekend.

Triple Double krijgt versterking

Sportmarketingbureau Triple Double heeft zich onlangs versterkt met Ton van der Leeden en Wijnand van der Waal. Per 1 augustus zijn ook Lenny Renne en Jim Cox in dienst gekomen van Triple Double.

Vibes of the Week #33

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Deloitte komende drie jaar sponsor van het NK Schaken

Het Nederlands Kampioenschap Schaken, dat deze zomer weer in Amsterdam werd afgewerkt door ’s lands beste grootmeesters, heeft Deloitte voor nog eens drie jaar aan zich weten te binden als sponsor.

Expedia nieuwe partner UEFA Champions League

De Expedia Group is een nieuwe partner van de UEFA Champions League. Het contract met de online-reisorganisatie is voor drie seizoenen gesloten tot en met 2020/21. Expedia betaalt naar schatting 60 miljoen euro per jaar.

Longread: Rabobank wil ervaringen bieden die passen bij de Lowlands-bezoeker

Met de Brasserie 2050, de grootste silent disco op donderdag, een uitgebreidere en nieuwe locatie voor de What’s Happening-stage met Kunstbende en een bijdrage aan het wetenschapsprogramma is Rabobank dit jaar op meerdere fronten op Lowlands aanwezig. Sponsorstrateeg bij Rabobank Tom van Kuyk en hoofd partnerships bij Mojo Marcel Surendonk vertellen over de samenwerking. Uitgangspunt is wat men een kritische festivalbezoeker voor ervaringen kan bieden die passen bij Rabobank en Lowlands.

Hockeyseizoen opent opnieuw met ABN AMRO Cup

Voor de elfde keer is de ABN AMRO Cup het prestatietoernooi waarmee de teams zich voorbereiden op het nieuwe hockeyseizoen.

Peugeot Blauwendaal partner van het ITF Rotterdam Open

Van maandag 20 tot en met zondag 26 augustus 2018 staat op Tennispark Victoria de tiende editie van de Rotterdam Open op de kalender. Dit jaar is Peugeot Blauwendaal een partnerschap aangegaan met het toernooi.

Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern"

Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelopen maanden ontwikkelde hij een nieuwe commerciële strategie voor de club gebaseerd op drie pijlers: binding met de fans en de regio, de ontwikkeling van een mediaplatform en een digitale transformatie. En met succes!