Artikelen

Adecco selecteert 1730 vrijwilligers voor EK Vrouwen

Als partner van WEURO 2017 heeft Adecco 1730 vrijwilligers geselecteerd voor het aankomende EK voetbal vrouwen. Deze selectie kwam tot stand na een periode van scouting en werving van het Talent Team van Adecco.

Opel blijft strategisch partner Feyenoord

Opel blijft de komende drie jaar als Strategisch Partner aan Feyenoord verbonden. Nadat beide partijen eerder al hun intentie uitspraken om de samenwerking na afloop van het vierjarige hoofdsponsorschap (2013-2017) voort te zetten, is dit definitief bekrachtigd met de ondertekening van een nieuwe overeenkomst.

KNHB en ONVZ investeren in vitaliteit

ONVZ Zorgverzekeraar en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) gaan samenwerken om vitaliteit op het hockeyveld te bevorderen. Daarmee wordt ONVZ official partner met als aandachtsgebied vitaliteit en gezondheid.

Helft danceliefhebbers bezoekt ten minste één event per jaar

Nederland blijft goed verdienen aan de Dance-industrie. Nadat de exportwaarde in vijf jaar tijd ongeveer verdrievoudigde lijkt nu een moment van stabilisatie en gematigde groei bereikt. De totale export van dance voegde in 2016 130 miljoen euro toe aan de Nederlandse economie en kan in 2020 uitkomen op 150 miljoen. Dit blijkt uit onderzoek van het ING Economisch Bureau.

Vivo official smartphone sponsor WK 2018 en 2022

De Chinese telefoonproducent Vivo wordt de official smartphone sponsor van de FIFA World Cups in 2018 en 2022. Het bedrijf zal ook al te zien bij de Confederations Cup die deze maand in Rusland wordt gespeeld.

Omzet theaterpodia licht gestegen

De omzet van de Nederlandse schouwburgen en concertgebouwen over 2016 is licht gestegen. Dat laten cijfers van de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties (VSCD) zien.

Naamsponsor Johan Cruijff Arena blijft mogelijk

Ajax, de Arena en de gemeente Amsterdam houden de mogelijkheid open alsnog een sponsor naast de naam van Johan Cruijff op de Amsterdam Arena te zetten. Dat blijkt uit de definitieve tekst van de overeenkomst tussen de partijen die 30 mei is verstuurd naar de Amsterdamse gemeenteraad.

Kumpany breidt uit met videocontent team

Activatiebureau Kumpany breidt haar in-house diensten verder uit met de start van een eigen videocontent team.

Masita kledingleverancier FC Den Bosch

Het Limburgse Masita Sportswear is vanaf het seizoen 2017-2018 kledingleverancier van FC Den Bosch. De overeenkomst met het gerenommeerde kledingmerk gaat in per 1 juli en heeft een totale duur van vier seizoenen, tot de zomer van 2021.

Rabobank Tribunetruck bij het hockeyveld

Bezoekers van de play-offs in de Hoofdklasse Hockey kunnen er niet omheen: de oranje tribunetruck van Rabobank. Het is de eyecatcher van een activatie die Kumpany ontwikkelde in aanloop naar het EK Hockey in Amsterdam. Hockeyclubs maken kans op hun eigen clubtribune om het toernooi in augustus op een unieke manier te beleven.

AkzoNobel exclusief leverancier coatings Volvo Ocean Race

AkzoNobel is de officiële leverancier van coatings en lakken voor de 2017-2018 editie van de Volvo Ocean Race. Alle boten die in de komende editie meedoen, worden gecoat met producten uit het assortiment van International en Awlgrip – afkomstig uit AkzoNobel’s fabrieken in Sassenheim en Wapenveld.

CreativeColors nieuwe zaalsponsor Cultuurpodium Boerderij

Cultuurpodium Boerderij uit Zoetermeer heeft in stadsgenoot CreativeColors een nieuwe naam gevende zaalsponsor gevonden. CreativeColors is één van de grootste bedrijven in Nederland voor het drukken van grote posters, buitenreclame, doeken en bestickering.

Gratis met Sponsorreport naar de KunstRai

Van woensdag 31 mei tot en met maandag 5 juni (2e Pinksterdag) vindt in de Amstelhal van Amsterdam RAI de 33ste editie plaats van de KunstRAI/Art Amsterdam, de beurs voor hedendaagse autonome en toegepaste kunst. Abonnees van Sponsorreport kunnen, in samenwerking met sponsoringadviseur Kees de Voogd, de beurs gratis bezoeken.

Samenwerking PLUS en 24 Kitchen

Supermarktketen PLUS en 24Kitchen gaan een strategische samenwerking aan waarbij het faciliteren van goed eten en het bieden van inspiratie centraal staan.

Dura Vermeer blijft Legacy Partner CHIO Rotterdam

Dura Vermeer verbindt zich voor de komende drie jaar als Legacy Partner aan het CHIO, het vijfsterren spring- en dressuurpaardensportevenement in Rotterdam. Het is daarmee de verlenging van een samenwerking, die al in 1948 is gestart.