Artikelen

Dura Vermeer blijft Legacy Partner CHIO Rotterdam

Dura Vermeer verbindt zich voor de komende drie jaar als Legacy Partner aan het CHIO, het vijfsterren spring- en dressuurpaardensportevenement in Rotterdam. Het is daarmee de verlenging van een samenwerking, die al in 1948 is gestart.

ABN AMRO Foundation partner Jeugdeducatiefonds

De ABN AMRO Foundation is de komende drie jaar partner van het Jeugdeducatiefonds.

Heineken partner Formule 1-beleving op Circuit Zandvoort

Heineken en Circuit Zandvoort gaan per direct een vijfjarige strategische sponsorovereenkomst aan. Heineken ziet het circuit als het hart van de autosport in Nederland en daarmee als de aangewezen plek om de Formule 1 ook in ons land te activeren.

eSports in Nederland onderzocht

Aan de vooravond van eSports Day publiceert Nielsen Sports een uitgebreid onderzoek naar de stand van zaken in eSports in Nederland onder de titel 'eSports, de hype voorbij?'

Cars Jeans nieuwe hoofdsponsor ADO Den Haag

ADO Den Haag heeft in Cars Jeans een nieuwe hoofdsponsor gevonden voor de komende drie seizoenen. Het kledingmerk zal op de voorkant van het wedstrijdtenue gaan prijken en binnen afzienbare tijd wordt het stadion ook omgedoopt tot Cars Jeans Stadion.

Vijfde team voor Volvo Ocean Race

De vijfde deelnemer aan de Volvo Ocean Race 2017-18 zal onder de naam Team Sun Hung Kai/Scallywag varen en vertegenwoordigt Hong Kong. Dat werd vandaag bekendgemaakt. De campagne krijgt ondersteuning van Seng Huang Lee en Sun Hung Kai & Co, de in Hong Kong gevestigde eigenaar van het supermaxi racejacht Scallywag.

Dijkstra Draisma langer hoofdsponsor van SC Cambuur

Bouwgroep Dijkstra Draisma heeft de samenwerking met SC Cambuur als hoofdsponsor met twee seizoenen verlengd.

Hein Barnhoorn interim directeur Nederlands Filmfestival

Het bestuur van het Nederlands Filmfestival heeft vandaag bekend gemaakt dat Hein Barnhoorn tot en met december 2017 de rol van Algemeen Directeur ad interim gaat vervullen.

IOC en Omega verlengen Olympisch partnership tot en met 2032

Het International Olympisch Comité (IOC) heeft de wereldwijde samenwerking met ''official timekeeper'' Omega verlengd tot en met 2032. Het huidige contract liep nog tot en met 2020.

3M stopt als hoofdsponsor Olympia’s Tour

Olympia’s Tour moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. 3M, dat de afgelopen twee jaar de oudste rittenkoers van Nederland sponsorde, heeft aangegeven andere keuzes te willen maken en beëindigt de samenwerking.

Prins Petfoods nieuwe rugsponsor Vitesse

Prins Petfoods wordt komend seizoen de nieuwe rugsponsor van Vitesse. Het familiebedrijf uit Veenendaal dat gespecialiseerd is in 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen vervangt daarmee Smipe, dat de afgelopen 2,5 jaar de achterkant van het shirt sierde.

Zwitserleven hoofdsponsor Dutch Junior Open 2017

Van 19 tot en met 22 juli 2017 wordt de 33e editie van het Dutch Junior Open gespeeld op Golfclub Toxandria te Molenschot. Dit jaar is Zwitserleven de nieuwe hoofdsponsor van het Dutch Junior Open. De inschrijving voor het Zwitserleven Dutch Junior Open is inmiddels gestart.

Atletiekunie en Campina ontwikkelen beweegprogramma voor basisscholen

De Atletiekunie heeft samen met Campina het Ren.Spring.Gooi programma ontwikkeld, een atletiekprogramma voor kinderen op basisscholen om beter te bewegen.

Aegon eerste commerciële partner Fries Museum

Aegon wordt de eerste commerciële partner van het Fries Museum. Op 10 mei 2017 ondertekenen Aegon en het museum in Leeuwarden een meerjarig partnerschap. In 2017 en 2018 gaan het museum en Aegon nauw samenwerken om met de aankomende grote tentoonstellingen over Mata Hari en M.C. Escher een breed publiek te bereiken.

AkzoNobel beschermt en kleurt Het Koninklijk Concertgebouw

AkzoNobel is voor een periode van vijf jaar nieuwe sponsor van Het Koninklijk Concertgebouw. Als onderdeel van de samenwerking zal AkzoNobel met verf- en decoratieve producten van Sikkens de komende jaren bijdragen aan de instandhouding van de monumentale concertzaal in Amsterdam.