Artikelen

Airpress broeksponsor bij SC Heerenveen

Vanaf zondag 15 januari speelt sc Heerenveen met een nieuwe naam op de broek. Airpress, specialist in compressoren, zal de rest van het seizoen op de broeken prijken.

PSV bespaart op energiekosten via hoofdsponsor

Dankzij een nieuw energiecontract met hoofdsponsor energiedirect.nl bespaart PSV liefst 140.000 euro op de jaarlijkse energiekosten. Energiedirect.nl en de regerend landskampioen ondertekenden de nieuwe overeenkomst voorafgaand aan de wedstrijd PSV-Excelsior.

ABN AMRO en Ahoy verlengen opnieuw samenwerking ABN AMRO WTT

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy hebben vandaag het sponsorcontract van het ABN AMRO World Tennis Tournament voor twee jaar verlengd. Hierdoor zal ABN AMRO ook in 2018 en 2019 als titelsponsor betrokken zijn bij het toernooi. De bijdrage van de bank blijft ongewijzigd en bedraagt 2,9 miljoen euro per jaar.

Molecaten verlengt hoofdsponsorschap PEC Zwolle

Molecaten heeft besloten de optie te lichten om het hoofdsponsorschap bij PEC Zwolle te verlengen tot en met de zomer van 2018. Ook zit er een nieuwe optie in de overeenkomst voor nog een seizoen. Dit betekent dat het logo van Molecaten de inmiddels vertrouwde positie op de voorkant van het shirt ook de komende periode siert.

Dagmar van Stiphout versterkt Triple Double

Triple Double heeft zich per direct versterkt met senior sportmarketeer Dagmar van Stiphout. Dagmar krijgt de verantwoordelijkheid voor een aantal klanten en zal zijn kennis en ervaring ook inzetten voor de kwalitatieve ontwikkeling van de snel groeiende klantenteams.

CM Payments ook volgend seizoen hoofdsponsor NAC

CM Payments is ook tijdens het seizoen 2017/2018 de hoofdsponsor van NAC Breda. Dat kwamen beide partijen onlangs overeen. CM Payments heeft twee contracten getekend. Een op JupilerLeague-niveau en een op Eredivisie-niveau. Daaraan zit ook een andere bijdrage gekoppeld.

Deloitte opvolger Rabobank Bachvereniging

De Nederlandse Bachvereniging is met ingang van januari 2017 een intensieve sponsorrelatie aangegaan met Deloitte. Hoofdsponsor Rabobank zal het medio 2017 aflopende contract niet verlengen.

Plantina nieuwe partner Beachvolleybal Team Nederland

Afgelopen zondag heeft Plantina Vitaminen bij de NK Beach indoor in Aalsmeer een overeenkomst getekend met de Nevobo, de Nederlandse Volleybalbond.

ENGIE hoofdsponsor EYE Filmmuseum

ENGIE Nederland, energieleverancier en marktleider in technische dienstverlening, is de komende twee jaar hoofdsponsor van EYE. ENGIE en EYE Filmmuseum zullen zich inzetten voor de duurzame gebiedsontwikkeling van Overhoeks en omgeving.

Philips Lighting official supplier KNHB

Philips Lighting is official supplier geworden van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

ABN AMRO past Corporate Communicatie afdeling aan

ABN AMRO heeft een aantal wijzigingen binnen de Corporate Communicatie-afdeling van de bank doorgevoerd. Door het samenvoegen van de verantwoordelijkheid voor het merk ABN AMRO met de afdeling Sponsoring & Events en de ABN AMRO Foundation, ontstaat een nieuwe afdeling ''Brand, Sponsoring é Foundation''. Ernst Boekhorst wordt Manager Brand, Sponsoring & Foundation.

Team LottoNL-Jumbo en M Line verlengen

Team LottoNL-Jumbo en M Line hebben hun samenwerking met twee jaar verlengd tot en met 2018. De matrassenfabrikant ondersteunt de gecombineerde schaats- en wielerploeg sinds 2014.

TeamNL gaat Toyota rijden

NOC*NSF en Toyota importeur Louwman & Parqui beginnen het nieuwe jaar sportief. De importeur overhandigt vandaag 50 Toyota’s Aygo, Yaris benzine/hybride en Auris TS Hybride modellen aan evenzoveel Nederlandse Olympische en Paralympische sporters van TeamNL.

SRC Reizen partner Van Gogh Museum

SRC Reizen wordt partner van het Van Gogh Museum. Wibo Anema (directeur SRC Reizen) en Axel Rüger (directeur Van Gogh Museum) tekenden een partnerovereenkomst voor een periode van twee jaar.

Peter Rovers vertrekt bij PSV

Manager Commercie Peter Rovers vertrekt per 1 februari aanstaande bij PSV. Rovers was ruim vijf jaar actief in het management van PSV. In die periode was hij verantwoordelijk voor Marketing, Media en Merchandising en de laatste jaren ook voor Commercie.