Artikelen

Mandemakers ook volgend seizoen hoofdsponsor RKC Waalwijk

Ook komend seizoen is De Mandemakers Groep hoofdsponsor van RKC Waalwijk.

Zorg van de Zaak nieuwe hoofdsponsor FC Utrecht

Zorg van de Zaak heeft zich woensdag officieel als hoofdsponsor aan FC Utrecht verbonden. Eén van Nederlands grootste dienstverleners op het gebied van bedrijfsgezondheidszorg gaat met de Utrechtse club een verbintenis voor drie seizoenen aan, met een optie voor nog twee seizoenen, waarbij de samenwerking verder moet gaan dan alleen de naamgeving op het shirt.

Verlenging samenwerking Ajax en VriendenLoterij

De directie van Ajax en de VriendenLoterij hebben hun handtekening gezet onder een vernieuwd contract. Daardoor zijn beide partijen officieel tot 1 juli 2017 aan elkaar verbonden.

DSM zorgt voor beschermende wielerbroeken van Team Giant-Alpecin

In het kader van de samenwerking tussen Koninklijke DSM en Team Giant-Alpecin kunnen de wielrenners van het team dit jaar tijdens de Tour de France nieuwe beschermende wielerbroeken dragen.

Grand Départ in cijfers

Op 4 juli start de Tour de France in Utrecht. Sponsorreport maakt alvast het eerste financiële klassement op met de euro's en de cijfers achter de komma van de Grand Départ.

HSB Bouw nieuwe shirtsponsor FC Volendam

HSB Bouw is komend seizoen shirtsponsor van voetbalclub FC Volendam.

Essent, Rabobank en KLM sponsoren Jheronimus Bosch-tentoonstelling

Het Noordbrabants Museum in ’s-Hertogenbosch presenteert van 13 februari tot en met 8 mei 2016 de internationale tentoonstelling JheronimusBosch - Visioenen van een genie. Essent, Rabobank en KLM zijn sponsors van de tentoonstelling.

DELA hoofdsponsor EK Damesvolleybal

Coöperatie DELA maakt vandaag bekend hoofd- en titelsponsor te worden van het Europees Kampioenschap volleybal voor dames. DELA is al sinds 2006 sponsor van de Nederlandse Volleybalbond (Nevobo).

VDL langer hoofdsponsor FC Eindhoven

FC Eindhoven en VDL Groep hebben hun overeenkomst opengebroken en verlengd met twee extra jaren, waardoor VDL nog minimaal drie seizoenen als hoofdsponsor verbonden zal zijn aan FC Eindhoven.

T-Mobile en Sony sponsoren het WK Beachvolleybal

T-Mobile sponsort dit jaar samen met Sony als eventpartner het WK Beachvolleybal in Nederland. Van vrijdag 26 juni t/m zondag 5 juli strijden de beste beachvolleybalteams om de wereldtitel. Er wordt gespeeld op unieke locaties in Den Haag op de Hofvijver, Amsterdam op de Dam, Apeldoorn op het Marktplein en in Rotterdam voor het voormalige cruiseschip SS Rotterdam.

Deloitte verlengt sponsoring Golffederatie

Deloitte is ook de komende twee jaar partner van de Nederlandse Golf Federatie. Deloitte is geen hoofdsponsor meer, maar zal zich de komende periode op het domein zakelijk richten. De sponsorbijdrage van Deloitte zal daarmee wel minder zijn dan afgelopen jaren.

Brand Bier ook langer sponsor Oerol en Into the Great Wide Open

Brand Bier heeft niet alleen de sponsoring met Pinkpop met drie jaar verlengd, maar blijft ook langer partner bij Oerol en Into the Great Wide Open.

Lotto partner Officiële Toerversie Utrecht

Lotto, onderdeel van kansspelorganisatie De Lotto, is officieel partner van de Toerversie Utrecht die op 28 juni plaatsvindt. Meer dan 13 duizend toerfietsers hebben zich inmiddels aangemeld voor de toerwedstrijd. Het is de derde van de zes toertochten die Lotto dit jaar omarmt met ‘De 6 van Lotto’.

KPN neemt Hi-festivalsponsoring over en lanceert Music State

Met het verdwijnen van Hi als merk neemt KPN de sponsoring van de verschillende muziekfestivals van Mojo door Hi over. Daarmee wordt KPN de komende drie jaar sponsor van onder andere Pinkpop, Down The Rabbit Hole en Lowlands. Tegelijkertijd lanceert KPN ‘Music State’, een nieuw onlinemuziekmagazine waarin ontdekken centraal staat.

PepsiCo wordt sponsor UEFA Champions League

PepsiCo's wereldwijde 'flagship'-merken Lay's, Gatorade en Pepsi MAX bundelen hun krachten met de UEFA Champions League in het vandaag aangekondigde nieuwe partnerschap van PepsiCo met het prestigieuze Europese toernooi voor clubvoetbal.