Artikelen

Nieuwe functie Mario Kadiks binnen Golazo

De 40ste editie op 24 oktober wordt de laatste NN Marathon Rotterdam onder regie van Mario Kadiks. De CEO van Golazo Sports Nederland krijgt op eigen verzoek binnen het bedrijf een nieuwe functie. Kadiks (62) gaat een belangrijke adviseursrol vervullen en zal zich onder meer bezighouden met de strategische ontwikkeling van het Europese sport- en gezondheidsbedrijf.

Sunflower Flash Amsterdam

Op dinsdag 22 juni vindt de Sunflower Flash Amsterdam plaats waarmee het Van Gogh Museum en zijn partner Takii Seed het publiek een zonnige zomer willen wensen vol zonnebloemeninspiratie. De meesterbloemisten van The Wunderkammer hebben hun creatieve uiting gegeven aan Van Goghs wereldberoemde inspiratiebron: de zonnebloem.

Big Green Egg Open: podium voor vrouwengolf

Big Green Egg is sinds 2020 partner van de NGF en ook titelsponsor van het aanstaande Big Green Egg Open vrouwengolftoernooi. Met het toernooi maakt na zes jaar afwezigheid de Ladies European Tour haar comeback in Nederland.

JEX eerste Official Training Partner Feyenoord

Voor het eerst in het bestaan van de club heeft Feyenoord een Official Training Partner aan zich weten te binden. Het Rotterdamse softwarebedrijf JEX staat vanaf het nieuwe seizoen op alle adidas-trainingskleding die door de spelers en staf van zowel Feyenoord 1 als de elftallen van Feyenoord Academy zal worden gedragen.

Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie één league-organisatie

De meerderheid van de Eredivisie- en Eerste Divisieclubs heeft ingestemd met het besluit om samen toe te werken naar een nieuwe voetbalorganisatie die zich sterk maakt om beide competities zowel sportief, commercieel, organisatorisch, sociaal als merk te laten groeien.

KLM doet stap terug bij KLM Open

KLM is dit jaar geen naamgever en hoofdsponsor meer van het KLM Open. KLM blijft wel als businesspartner aan het toernooi verbonden dat nu Dutch Open heet.

Canon gaat samenwerken met Nederlands Fotomuseum

Het Nederlands Fotomuseum gaat samenwerken met Canon. De technologie van het bedrijf draagt bij aan het behoud van het Nederlands fotografisch erfgoed. Zo zal Canon apparatuur onder andere worden ingezet bij het digitaliseren van het archief van het museum.

TOTO nieuwe hoofdsponsor Dutch Open Darts en partner NDB

TOTO is de nieuwe hoofdsponsor en naamgever van de Dutch Open Darts. TOTO en de Nederlandse Darts Bond (NDB) gaan een verbintenis aan voor één jaar, met de intentie het hoofdsponsorschap langdurig voort te zetten. De TOTO Dutch Open Darts, het grootste dartstoernooi van de wereld, vindt plaats op 3, 4 en 5 september 2021 in Assen.

Nationale-Nederlanden begroet alle lopers met video

Door de Corona-pandemie konden al de fysieke hardloopevenementen waar Nationale-Nederlanden partner is het afgelopen jaar niet doorgaan. Met de video 'Niets is mooier dan de echte finish' laat Nationale-Nederlanden als Supporter van alle hardlopers zien dat men er naar uitkijkt lopers weer te kunnen begroeten op haar evenementen.

Knaken official cryptocurrency partner Ajax en Feyenoord

Knaken heeft een partnershipovereenkomst getekend met zowel Ajax als Feyenoord. Knaken is de komende drie seizoenen Official Cryptocurrency Partner van beide clubs. Knaken is een (bij De Nederlandse Bank geregistreerde) aanbieder van cryptocurrencies.

HEMA stelt geluk op de fiets centraal in Tour-campagne

HEMA is sinds 2020 sponsor van Team Jumbo-Visma. Onder de noemer ‘fan van fietsen’ komt HEMA in aanloop naar de Tour de France met verschillende initiatieven om het partnership met Team Jumbo-Visma te laden.

SuperGame nieuwe hoofdsponsor MVV

SuperGame is de nieuwe hoofdsponsor van MVV Maastricht. SuperGame en MVV gaan een partnership aan dat beide partijen komend voetbalseizoen aan elkaar verbindt.

Het Rijksmuseum en JCDecaux verlengen hun samenwerkingsverband

In 2016 sloten het Rijksmuseum en JCDecaux Nederland hun samenwerkingsverband. Beide partijen ervaren de samenwerking als waardevol en hebben besloten het partnerschap met twee jaar te verlengen.

Baker McKenzie verlengt samenwerking Rijksmuseum met 5 jaar

Ook de komende vijf jaar blijft advocatenkantoor Baker McKenzie betrokken bij de verrijking van de fotocollectie van het Rijksmuseum en steunen zij onder andere de overzichtstentoonstelling van Amerikaanse fotografie van 1839 tot nu, die het Rijksmuseum voorbereidt.

N.E.C. en KlokGroep langer aan elkaar verbonden

KlokGroep prijkt ook de komende twee seizoenen op het shirt van N.E.C. De Nijmeegse hoofdsponsor en N.E.C. hebben de samenwerking met twee jaar verlengd, met de optie voor een extra seizoen. Eerder deze week werd de verlengde samenwerking ondertekend.