Artikelen

Partnershipomzet Ajax daalt door corona

De partnershipomzet van Ajax is dit halfjaar gedaald met € 2,9 miljoen naar € 14,5 miljoen. De daling komt voornamelijk door de tegemoetkoming aan partners als het gevolg van het niet ten volle kunnen genieten van de voordelen van de associatie met Ajax. De netto-omzet van Ajax bedraagt € 78,7 miljoen, een daling van € 31,7 miljoen.

Jeugd doet gooi naar naam BeNe League Basketball

Aankomend seizoen start de BeNe League Basketball, een nieuwe competitie met een unieke competitieformule. De naam voor de competitie werd nog niet bedacht, maar daar kunnen jonge fans nu verandering in brengen.

EasyToys langer op shirt FC Emmen

EasyToys blijft in ieder geval tot de zomer van 2022 shirtsponsor van FC Emmen. Dat de twee hun relatie voortzetten laten ze weten in een Valentijnsbericht.

Robey Sportswear kledingpartner van FC Volendam

Robey Sportswear wordt met ingang van het nieuwe seizoen voor drie jaar de nieuwe kledingpartner van FC Volendam en alle teams van de jeugdopleiding.

TikTok wordt official UEFA EURO 2020 sponsor

Mobiele videoapp TikTok is het eerste digitale entertainmentplatform dat partner wordt van UEFA EURO. TikTok wil het platform worden waarop voetbalfans hun passie kunnen delen als het toernooi gespeeld wordt.

MVR Brand Partnerships nieuwe sponsorship agency Mercedes-AMG Petronas F1 Team

Vanaf 1 februari 2021 wordt Michiel van Rijn verantwoordelijk voor sponsoring & partnerships in de Benelux voor het succesvolle Mercedes-AMG Petronas F1 Team van zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton.

Booking.com officiële reispartner Eurovisie Songfestival 2021

Digitale reisplatform Booking.com is een nieuwe samenwerking aangegaan met de European Broadcasting Union als officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival 2021. Het Eurovisie Songfestival 2021 vindt op 18, 20 en 22 mei 2021 plaats in Rotterdam Ahoy.

Aanmelding gratis SponsorRingen awardshow open

Het is vanaf nu mogelijk om je gratis aan te melden voor de online awardshow van de SponsorRingen op maandag 1 maart.

Pure Energie eerste naamgever Vrouwen Eredivisie

De Vrouwen Eredivisie heet vanaf vandaag de Pure Energie Eredivisie Vrouwen. De groene energieleverancier is het eerste bedrijf dat zich als naamgever verbindt aan de hoogste competitie van het Nederlandse vrouwenvoetbal.

Allianz wordt grootste partner ooit van de Belgische atletiek

Allianz is de nieuwe hoofdsponsor van atletiek in België voor een periode van minimaal 4 jaar. Het wereldwijde verzekeringsbedrijf, met een lange traditie in sportsponsoring, heeft besloten om samen te werken met nagenoeg alle geledingen in de Belgische atletiek: de Memorial Van Damme, de nationale en regionale federaties en diverse atleten. De Cheetahs, Rani Rosius, Peter Genyn en Kim Gevaert worden Allianz ambassadeurs. Vorige maand besloot Allianz Nederland om de watersport in alle breedte te omarmen.

Nominaties SponsorRingen bekend

Ondanks het bijzondere sponsorjaar 2020 heeft de Stichting SponsorRingen 59 inzendingen mogen ontvangen in de Categorieën en Specialismen.

Jasper Admiraal: “De zon gaat absoluut doorbreken dit jaar”

Jasper Admiraal is met ingang van 1 februari managing director en partner van merkactivatiebureau Kumpany en videobureau BetterMatter, naast eigenaar Jan Paul de Wildt. 2021 moet het jaar worden van de aangescherpte positionering van het bureau.

Invictus Games opnieuw uitgesteld

De Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover, zijn opnieuw uitgesteld. Het evenement dat plaats zou vinden van 29 mei tot 5 juni 2021 wordt verplaatst naar het voorjaar van 2022.

Jasper Admiraal nieuwe managing director Kumpany

Jasper Admiraal treedt aan als managing director en partner bij merkactivatiebureau Kumpany en videobureau BetterMatter in Amsterdam. Admiraal is per direct verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de bureaus, en richt zich onder meer op de innovatie en de verdere digitale doorontwikkeling van de Kumpany propositie. Jan Paul de Wildt blijft CEO van het bureau en richt zich op de strategische groei van de onderneming.

NN & Golazo introduceren NN Running Day: Valentine’s Edition

Na vier succesvolle edities van NN Running Day met ruim 40.000 deelnemende hardlopers staat de volgende editie op 12, 13 en 14 februari in het teken van Valentijnsdag. Mister Love Robert ten Brink is voor deze speciale editie aangehaakt om deelnemers bemoedigend toe te spreken tijdens hun run en neemt hen virtueel mee naar de meest romantische steden van Europa. Inmiddels hebben al ruim 5000 deelnemers zich ingeschreven.