Artikelen

CPNB nieuwe eigenaar lezerscommunity Hebban.nl

Stichting CPNB neemt lezerscommunity Hebban.nl over. Een jaar intensief samenwerken als partners is zo goed bevallen dat beide partijen de overname als de beste volgende stap zien in de groei en ontwikkeling van het lezersplatform.

Hoofdsponsor Ziggo blijft langer aan Ajax verbonden

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande overeenkomst met een jaar verlengd. De huidige overeenkomst liep tot en met juni 2022, de nieuwe overeenkomst loopt tot en met juni 2023. Aan de overige voorwaarden zijn geen aanpassingen gedaan.

PSV kiest voor BMW en Driessen Autolease

Spelers en medewerkers van PSV rijden vanaf komend seizoen in een BMW. De club heeft met Driessen Autolease en BMW Van Laarhoven een akkoord bereikt over een samenwerking van vier seizoenen. Ook heeft de club de VriendenLoterij verbonden aan de PSV Foundation.

NewCold nieuwe hoofdsponsor Bobsleebond

De Bob en Sleebond Nederland heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden in NewCold, een logistiek bedrijf voor gekoelde opslag. Het bedrijf heeft zich tot en met de Olympische Winterspelen van 2022 aan de bond verbonden, met de optie het contract te verlengen tot en met de Winterspelen van Milaan in 2026.

MTS Euro Products wordt hygiëne partner van Team Jumbo-Visma

MTS Euro Products verbindt zich tot en met 2024 als Official Partner aan Team Jumbo-Visma. Per heden zal MTS Euro Products de atleten en staf van de succesvolle wieler- en schaatsploeg op het gebied van hygiëne ondersteunen met kennis en voorzien van een hoogwaardige selectie hygiëneproducten.

Auke van Rossum aan de slag bij Kumpany

Auke van Rossum is sinds deze week aan de slag gegaan als creatief directeur van merkactivatiebureau Kumpany.

Evenementenbranche roept op tot garantiefonds

De Alliantie van Evenementenbouwers, waarin de organisatoren van publieksevenementen op het gebied van sport, cultuur en entertainment zich hebben verenigd kondigt in een paginagrote advertentie een groot aantal events in 2021 aan, waarbij de organisatoren graag weer veel bezoekers ontvangen. Er is echter een grote disclaimer: toezeggingen en een garantiefonds naar Duits model vanuit de overheid, zijn onontbeerlijk.

Esther Vergeer Foundation en IT4Kids gaan samenwerken

De Esther Vergeer Foundation en Stichting IT4Kids gaan in 2021 samenwerken met als doel om kinderen met een beperking een sportkans te geven. Dit verwezenlijken de partijen door kinderen, met leeftijdsgenoten, te laten tennissen tijdens het jaarlijkse tenniskamp van de Esther Vergeer Foundation.

Albert Heijn voetbalplaatjes spaaractie is dit jaar een thuiswedstrijd

Een van de populairste spaaracties van Albert Heijn is vandaag weer begonnen. Klanten van Albert Heijn sparen de komende weken voetbalplaatjes van alle voetbalteams uit de Eredivisie én spelers van de Oranje mannen en de Oranje Leeuwinnen. Nieuw dit jaar is dat klanten hun eigen plaatje kunnen maken in de AH Voetbal App.

Muziekids gaat samenwerken met MVR Brand Partnerships

Stichting Muziekids & MVR Brand Partnerships gaan samenwerken om het werk van Muziekids meer bekendheid te geven. Vanaf 1 januari 2021 zal Michiel van Rijn (37) MVR Brand Partnerships, overal waar mogelijk, Muziekids onder de aandacht brengen.

BUKO nieuwe hoofdsponsor Telstar

Telstar en BUKO hebben vanmiddag hun handtekening gezet onder een contract waarbij BUKO vanaf 1 januari 2021 tot en met het seizoen 2022-2023 hoofdsponsor wordt van de Witte Leeuwen. Hiermee wordt BUKO naamgever van het stadion en prijkt het logo op de borst van zowel de uit- als thuisshirts van het eerste elftal. Daarnaast gaat BUKO een inhoudelijke rol spelen bij de sociaal maatschappelijke projecten van Telstar.

Schaatsbaan in tuin Sjinkie Knegt

Met een bijzondere schaatsbaan, Sjinkie’s IJspaleis, in de tuin van Sjinkie Knegt, is het startschot gegeven voor GAMMA als nieuwe partner van vier topschaatsers én als eventpartner van diverse schaatsevenementen in zowel het langebaanschaatsen als het shorttrack.

More2Win op een maatschappelijke missie in de sport

Maatschappelijke impact maken in de wereld van sport vraagt om een heldere visie. More2Win ondersteunt organisaties in de sport om echt te kunnen sturen op die impact. Dit jaar verruimde het bureau zijn focus van enkel sportevenementen naar de sportsector breed. Samen met de komst van Michiel van Rijn van Alkemade is More2Win daarmee helemaal klaar voor zijn missie in 2021.

Sportlife verlengt samenwerking met Fonds Gehandicaptensport

Sportlife heeft de samenwerking met Fonds Gehandicaptensport verlengd per 1 januari 2021. Sportlife is al sinds 10 jaar 1% FairShare® partner en ondersteunt met hun bijdrage onder andere het G-hockeyplan.

Corona slaat diepe krater in festivallandschap

Corona heeft een diepe krater geslagen in het festivallandschap in Nederland. Het aantal festivals is terug op het niveau van 1985. Dat blijkt uit de Festival Monitor, het jaarlijkse onderzoek naar de feiten en cijfers van de Nederlandse festivalmarkt.