Artikelen

Acer verbindt zich aan Keuken Kampioen Divisie esports

Acer is een samenwerkingsverband aangegaan met de Keuken Kampioen Divisie en Gamers First. Samen organiseren zij de Keuken Kampioen Divisie Esports Predator Fan Competitie (KKDEPFC).

Triple Double maakt UEFA #ThankYou campagne

Begin augustus zijn de UEFA Champions League, Women’s Champions League en Europa League hervat. Triple Double realiseerde een #ThankYou-campagne voor UEFA om alle mensen die werkzaam zijn in de frontlinie in de strijd tegen COVID-19 te danken

Justin Goetzee naar CM.com

Justin Goetzee start als Projectmanager Sport bij CM.com om de doorontwikkeling van de divisie CM Sport te ondersteunen.

Deloitte verlengt steun aan The Ocean Cleanup met drie jaar

Ook de komende drie jaar staat Deloitte The Ocean Cleanup bij in zijn strijd tegen plastic afval. Het internationale accountants- en advieskantoor heeft zijn partnership met de innovatieve schoonmaak-ngo verlengd tot en met 2023.

Albert Heijn en Champ brengen Nederland in beweging

Albert Heijn gaat 14 augustus van start met de Back in Shape campagne. Tijdens deze grootste sportcampagne van het jaar, kunnen consumenten een tijdelijk abonnement kopen in alle Albert Heijn winkels en zo (weer) kennismaken met de mooiste sportscholen, groepslessen en bootcamps in heel Nederland. Ruim 800 sportlocaties nemen deel.

PSV en Coca-Cola sluiten nieuwe verbintenis

Official Sponsor Coca-Cola European Partners Nederland (CCEP) en PSV hebben elkaar gevonden in een nieuwe, langdurige samenwerking. Het frisdrankconcern verlengt het contract met de club tot medio 2025. Beide partijen hebben uitgesproken de onderlinge samenwerking te willen intensiveren.

Arno de Jong (TOTO): “Dit is de vertaling van onze positie als partner van het Nederlandse voetbal”

TOTO verraste afgelopen weken de hele voetbal- én sponsorwereld met het afsluiten van maar liefst tien partnerships met Eredivisieclubs. PSV, Feyenoord, Sparta Rotterdam, Willem II, FC Utrecht, FC Groningen, SC Heerenveen, ADO Den Haag, FC Twente en RKC Waalwijk sloten allemaal een drie- tot vijfjarig contract met TOTO en dragen komende seizoenen de TOTO-badge op de mouw van hun shirt. Met de deals versterkt TOTO haar band met het Nederlandse clubvoetbal. Maar sorteert het tegelijkertijd voor op de opening van de online kansspelmarkt die volgend jaar verwacht wordt. Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij Nederlandse Loterij, gaat in op de totstandkoming van de opvallende sponsorcampagne.

Dafne Schippers voegt zich bij Team Visa

Visa, de wereldwijde exclusieve betaalpartner van de Olympische Spelen, verwelkomt Nederlands atlete en oud-wereldkampioene Dafne Schippers bij Team Visa – een groep van 100 Olympiërs en Paralympiërs uit meer dan 50 landen.

SponsorMonitor: Groei sponsorbestedingen in 2019, zorgen voor de toekomst

In 2019 kwamen de sponsorbestedingen in Nederland uit op € 780 miljoen, een stijging van 2,5% ten opzichte van een jaar eerder. Totdat het Covid19 virus wereldwijd toesloeg, stond de sponsorsector op het punt zelfs fors door te groeien naar het niveau van topjaar 2012. Dat blijkt uit de nieuwste SponsorMonitor 2020 van Respons in samenwerking met Sponsorreport.

Heineken 0.0 neemt Europa League sponsoring over van Amstel

Heineken 0.0% neemt de sponsoring van de UEFA Europa League over van Amstel bij de hervatting van de competitie op 5 augustus. Het partnership wordt het grootste sponsorship van een niet-alcoholisch biermerk.

Cyclon en NTFU zetten fietsplezier op één

Cyclon is vanaf 1 juli preferred supplier van wielersportbond NTFU voor schoonmaak- en onderhoudsproducten. Beide partijen willen het fietsplezier van wielersporters, en specifiek de NTFU-leden, vergroten door ze te helpen bij het klein onderhoud aan hun fiets. Om de samenwerking kracht bij te zetten, maakten Cyclon en NTFU samen bij het Omnisport te Apeldoorn de grootste racefiets van Nederland schoon.

FC Utrecht verwelkomt OPPO als Official Partner

OPPO is vanaf vandaag Official Partner van FC Utrecht. Het smart device merk heeft zich voor twee seizoenen verbonden aan de Eredivisieclub uit de Domstad.

Toto ook partner van PSV

Als tiende en laatste Eredivisie-club heeft ook PSV een sponsorcontract gesloten met TOTO.

Simpel.nl verlengt partnerships in korfbal

Ook het komende seizoen is Simpel.nl supporter van het Nederlandse korfbal. Het partnership met het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond, dat al loopt vanaf 2016, is met een jaar verlengd. Ook de samenwerking met internationals Jet Hendriks en Mick Snel wordt uitgebreid t/m seizoen 2020/21. De verlenging werd bekend gemaakt tijdens de ‘Simpel Talents on Tour’ activatie.

Big Green Egg nieuwe partner NGF

Big Green Egg Europe, het bedrijf achter de premium kamado barbecue, is onlangs officieel partner geworden van de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie.