Artikelen

CM.com en Lowlands starten pilot met mobiel betalen

CM.com, specialist in Conversational Commerce-oplossingen, maakt mobiel bestellen en betalen op Lowlands mogelijk voor festivalbezoekers.

Mizuno en Rijksmuseum werken samen aan runningschoen

De nieuwe hardloopschoen Wave Ultima 11 Amsterdam van Mizuno is letterlijk en figuurlijk uit de kunst. Deze officiële schoen van de TSC Amsterdam Marathon 2019 is tot stand gekomen in samenwerking met het Rijksmuseum en geïnspireerd op De Nachtwacht van Rembrandt. Dit alles in het kader van Rembrandtjaar 2019.

NN Group kijkt trots terug op North Sea Jazz

NN Group was dit jaar voor het tweede jaar hoofdsponsor en naamgever van North Sea Jazz. Remco Barbier, hoofd branding bij NN Group, kijkt trots terug op een bruisend en ook voor NN succesvol festival.

Nieuwe sponsors voor Lowlands

Op Lowlands zijn dit jaar naast de vaste sponsors Heineken, Coca-Cola, Bacardi en Rabobank ook een aantal nieuwe sponsors te vinden, zoals Nespresso, Samsung en CM.com.

Energiedirect.nl ook rugsponsor van PSV vrouwen

Energiedirect.nl is komend seizoen ook rugsponsor van de PSV Vrouwen.

Het belang van een SponsorRing (2)

Players United, Nationaal Ouderenfonds en Kappé wonnen vorig jaar een gouden SponsorRing in de categorie smart budget. Youri van Rijswijk (Managing Director Players United) vertelt wat de SponsorRing de verschillende partners nog meer opleverde.

Rabobank en Centraal Museum verlengen samenwerking

Op 27 juni 2019 zijn Rabobank Utrecht en het Centraal Museum Utrecht voor de derde keer een nieuwe samenwerking aangegaan. De Rabobank steunt het Centraal Museum al sinds 2013. De samenwerking is nu met twee jaar verlengd.

HSB verlengt hoofdsponsorschap FC Volendam met drie jaar

FC Volendam heeft het hoofdsponsorschap van HSB met drie seizoenen verlengd. Tussentijds zal de samenwerking meermaals worden geëvalueerd.

Budweiser sponsor van Ajax

Budweiser, onderdeel van Bierbrouwerij AB InBev, neemt de komende jaren bij Ajax de plaats in van AB InBev biermerk Jupiler.

Roompot Vakanties niet langer hoofdsponsor na 2019

Roompot Vakanties zal volgend jaar niet meer te zien zijn in het profpeloton. Het neemt na vijf jaar afscheid als hoofdsponsor van het team.

Budweiser komt naar Nederland

Bierbrouwerij AB InBev kondigt maandag 22 juli aan het iconische Amerikaanse merk Bud in Nederland te lanceren.

Miele PowerWash opnieuw op Lowlands

De Miele PowerWash staat ook dit jaar weer op Lowlands. Voor de derde, en volgens Miele voor de allerlaatste keer.

PSV sluit partnerschap met EA Sports

PSV gaat een partnerschap aan met Electronic Arts (EA). De producent van de EA SPORTS FIFA-spellen verbindt zich voor drie jaar aan PSV.

Column: gezocht: partner voor inclusiviteit

In de culturele sector wordt, ook als het om sponsoring gaat, veel vergaderd over de belangrijkste thema’s van deze tijd. Anna Kesler merkt dat de vraag 'Hoe inclusief zijn we nou echt als instelling?' vaak voorbijkomt.

Non-spot radio in de lift

De non-spotbestedingen op de radio zijn in het tweede kwartaal van 2019 3,6 miljoen euro, een toename van 1,1 miljoen euro ten opzichte van 2018. Dat blijkt uit cijfers van het RAB (Radio Advies Bureau).