Artikelen

Coca-Cola tot en met 2032 IOC-partner

Het IOC, Coca-Cola en de Chinese zuivelgigant China Mengniu Dairy Company gaan gezamenlijk een partnership aan tot 2032. Het is voor het eerst dat het IOC twee bedrijven in een gezamenlijk partnership heeft.

Almere City FC vernieuwt met periodesponsoring

Op de voorkant van het shirt van Almere City FC staan in het seizoen 2019/2020 vier afwisselende sponsornamen.

Esther Vergeer Foundation op shirt Excelsior

Excelsior Rotterdam speelt komend seizoen met de naam van de Esther Vergeer Foundation op het shirt. Dit wordt mogelijk gemaakt door hoofdsponsor DSW Zorgverzekeraar, die de ruimte op het shirt schenkt aan een goed doel in de zorg. De Esther Vergeer Foundation geeft kinderen met een handicap de kans om ‘gewoon’ te sporten; net als ieder ander kind.

HANOS nieuwe tenuesponsor PEC Zwolle

HANOS is de nieuwe rugsponsor van PEC Zwolle. De horecagroothandel staat aan de vooravond van het achtste seizoen als sponsor van de club en zal vanaf heden onderaan op de achterkant van het blauw-witte tenue pronken.

Grolsch en Military Boekelo-Enschede verlengen contract

Koninklijke Grolsch en Military Boekelo-Enschede hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Grolsch is hiermee de komende jaren de exclusieve bier- en drankenleverancier van de Military Boekelo-Enschede en tevens één van de hoofdsponsoren van het paardensportevenement in de Twente.

Tiende seizoen NICOVERKEN bij Sparta

Sparta Rotterdam en NICOVERKEN zijn overeengekomen om het contract als co-sponsor wederom te verlengen.

Samenwerking PEC Zwolle met Travelbags naar hoger niveau

PEC Zwolle en Travelbags blijven ook het komende seizoen aan elkaar verbonden. Sinds de jaargang 2017/2018 prijkt de naam Travelbags onderaan op de achterkant van het shirt. Het partnership gaat nu een volgende fase in en wordt verder geïntensiveerd. Komend seizoen zal de naam bovenaan op de achterkant van het tenue zichtbaar zijn.

Reijersen van Buuren Communicatievrouw 2019

Annette Reijersen van Buuren, manager Merk, Marketing & Communicatie bij Stichting CPNB, is door Logeion verkozen tot Communicatievrouw van 2019.

ESET Nederland ook in de Eredivisie co-sponsor Sparta

Sparta Rotterdam en ESET Nederland hebben de samenwerking opnieuw met één jaar verlengd. Ook het komende seizoen zal het IT-beveiligingsbedrijf als co-sponsor aan Sparta verbonden blijven.

ATPI hospitality supplier Sail Amsterdam

De komende 10e jubileumeditie verwacht SAIL Amsterdam 2020 weer vele zakelijke gasten te mogen ontvangen. ATPI wordt hospitality supplier van Sail om gasten een relevante en onvergetelijke ervaring te bieden.

Eindhoven zet serieus in op Formula E race

Met het ondertekenen van een Letter of Interest formaliseerde Stijn Steenbakkers, Wethouder Economie, Brainport, Innovatie, Onderwijs en Sport van de gemeente Eindhoven, de interesse van Eindhoven aan Formula E Holdings om een Formula E race in de stad te organiseren.

VNOM nieuwe co-sponsor Sparta Rotterdam

VNOM is de nieuwe co-sponsor van Sparta Rotterdam in het seizoen 2019-2020. Het logo van de bemiddelaar in de techniek prijkt vanaf dit seizoen aan de onderzijde van de rug van de wedstrijdshirts van Sparta Rotterdam en haar jeugdopleiding. Tevens ontvangen zij gedurende het seizoen in een eigen Business Loge relaties op wedstrijddagen.

Evenementenhal en Grolsch verlengen samenwerking

Evenementenhal (locaties Hardenberg en Gorinchem), onderdeel van Easyfairs Nederland, en Koninklijke Grolsch hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Hiermee zetten ze de succesvolle samenwerking van de afgelopen jaren voort.

Easyjet verlengt sponsoring schaatsploeg

Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft het contract met de schaatsploeg met één jaar verlengd. De intentie van easyJet is om het team te sponsoren tot aan de Olympische Winterspelen van 2022 in Peking.

Sportbonden presenteren de Kantinebaas

In de bedrijfskantine van het Ministerie van VWS lanceerden deze week de Nederlandse Tafeltennisbond (NTTB), de Koninklijke Nederlandse Biljart Bond (KNBB), de Nederlandse Dart Bond (NDB) en digitaal sportmarketingbureau Sportunity hun initiatief De Kantinebaas app.