Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Opel en Feyenoord openen Geboorteloket
Op woensdag 5 september opent Feyenoord in samenwerking met sponsor Opel, de deuren van het Feyenoord-Geboorteloket.
Sport
04 september 2018
Nike kiest controversiële NFL-speler in campagne
Nike heeft de protesterende NFL-speler Colin Kaepernick gekozen als een van de gezichten van zijn nieuwe campagne.
Sport
04 september 2018
ATPI official travel partner Invictus Games
ATPI Sports Events is aangesteld als de officiële travel partner voor de Invictus Games in Sydney.
Bureaus
04 september 2018
Schaap
en Citroen official timekeeper bij Feyenoord
Feyenoord verbindt juweliershuis Schaap en Citroen als Official Timekeeper aan de club. Schaap en Citroen is de komende drie jaar zichtbaar op diverse tijdselementen in het stadion en online, zoals op het scorebord in De Kuip en bij de countdown in liveblogs op Feyenoord.nl en in de Feyenoord App.
Sport
03 september 2018
Drysdale
managing partner bij Marvin & Miles
Per 1 september is Marnix Drysdale toegetreden als managing partner van Marvin & Miles.
Mensen
Bureaus
01 september 2018
Sjoerd
van Schooten naar Ajax
Sjoerd van Schooten (RTL) wordt de nieuwe partnership manager bij Ajax.
Mensen
31 augustus 2018
Vibes
of the Week #35
De nieuwe Vibes van de Week van Sponsorreport-partner SportVibes.
Sport
31 augustus 2018
Heineken
en ID&T verlengen samenwerking
Heineken en festivalorganisatie ID&T hebben hun samenwerking voor twaalf verschillende Nederlandse festivals met tenminste vijf jaar verlengd. De twee werken al ruim 15 jaar samen.
Entertainment
31 augustus 2018
JLL
vastgoedpartner
Dam Tot Dam Park
Vastgoedorganisatie JLL is vanaf 2018 de vastgoedpartner van het Dam tot Dam Park.
Sport
30 augustus 2018
Rotterdam
The Hague Airport en Feyenoord gaan samenwerking aan
Rotterdam The Hague Airport is vanaf heden Official Airport van Feyenoord. De Rotterdamse luchthaven wordt binnenkort voorzien van een Feyenoord Fanshop en diverse uitingen op prominente plekken.
Sport
28 augustus 2018
L’OR en Nederlands Film Festival verlengen samenwerking
Koffiemerk L’OR en het Nederlands Film Festival (NFF) verlengen hun gouden samenwerking door voor de derde keer samen het L’OR Gouden Kalveren Gala te realiseren. In aanloop naar het NFF gaat L’OR deze week ‘on tour’ met het indrukwekkende grote Gouden Kalf.
Kunst & cultuur
27 augustus 2018
Vibes
of the Week #34
De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes
Sport
24 augustus 2018
Ajax en Vrumona verlengen samenwerking
Ajax en Vrumona hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het suppliership. De frisdrankfabrikant en -leverancier en Ajax blijven tot minimaal 2021 aan elkaar verbonden.
Sport
24 augustus 2018
HIT Profit nieuwe hoofdsponsor Almere City FC
HIT Profit uit Oisterwijk is de nieuwe hoofdsponsor van Almere City FC. De Brabantse onafhankelijke inkoopcombinatie voor ondernemend Nederland op gebied van energie, verzekeringen en telecom staat het komend seizoen op het uit- en thuisshirt van de betaald voetbalorganisatie.
Sport
23 augustus 2018
Mandemakers
verlengt opnieuw met RKC
Mandemakers Keukens blijft de langstzittende hoofdsponsor binnen het betaalde voetbal en prijkt ook dit seizoen op de tenues van RKC Waalwijk.
Sport
23 augustus 2018
Vorige
1
...
223
224
225
...
352
Volgende