Artikelen

Opel en Feyenoord openen Geboorteloket

Op woensdag 5 september opent Feyenoord in samenwerking met sponsor Opel, de deuren van het Feyenoord-Geboorteloket.

Nike kiest controversiële NFL-speler in campagne

Nike heeft de protesterende NFL-speler Colin Kaepernick gekozen als een van de gezichten van zijn nieuwe campagne.

ATPI official travel partner Invictus Games

ATPI Sports Events is aangesteld als de officiële travel partner voor de Invictus Games in Sydney.

Schaap en Citroen official timekeeper bij Feyenoord

Feyenoord verbindt juweliershuis Schaap en Citroen als Official Timekeeper aan de club. Schaap en Citroen is de komende drie jaar zichtbaar op diverse tijdselementen in het stadion en online, zoals op het scorebord in De Kuip en bij de countdown in liveblogs op Feyenoord.nl en in de Feyenoord App.

Drysdale managing partner bij Marvin & Miles

Per 1 september is Marnix Drysdale toegetreden als managing partner van Marvin & Miles.

Sjoerd van Schooten naar Ajax

Sjoerd van Schooten (RTL) wordt de nieuwe partnership manager bij Ajax.

Vibes of the Week #35

De nieuwe Vibes van de Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Heineken en ID&T verlengen samenwerking

Heineken en festivalorganisatie ID&T hebben hun samenwerking voor twaalf verschillende Nederlandse festivals met tenminste vijf jaar verlengd. De twee werken al ruim 15 jaar samen.

JLL vastgoedpartner Dam Tot Dam Park

Vastgoedorganisatie JLL is vanaf 2018 de vastgoedpartner van het Dam tot Dam Park.

Rotterdam The Hague Airport en Feyenoord gaan samenwerking aan

Rotterdam The Hague Airport is vanaf heden Official Airport van Feyenoord. De Rotterdamse luchthaven wordt binnenkort voorzien van een Feyenoord Fanshop en diverse uitingen op prominente plekken.

L’OR en Nederlands Film Festival verlengen samenwerking

Koffiemerk L’OR en het Nederlands Film Festival (NFF) verlengen hun gouden samenwerking door voor de derde keer samen het L’OR Gouden Kalveren Gala te realiseren. In aanloop naar het NFF gaat L’OR deze week ‘on tour’ met het indrukwekkende grote Gouden Kalf.

Vibes of the Week #34

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Ajax en Vrumona verlengen samenwerking

Ajax en Vrumona hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het suppliership. De frisdrankfabrikant en -leverancier en Ajax blijven tot minimaal 2021 aan elkaar verbonden.

HIT Profit nieuwe hoofdsponsor Almere City FC

HIT Profit uit Oisterwijk is de nieuwe hoofdsponsor van Almere City FC. De Brabantse onafhankelijke inkoopcombinatie voor ondernemend Nederland op gebied van energie, verzekeringen en telecom staat het komend seizoen op het uit- en thuisshirt van de betaald voetbalorganisatie.

Mandemakers verlengt opnieuw met RKC

Mandemakers Keukens blijft de langstzittende hoofdsponsor binnen het betaalde voetbal en prijkt ook dit seizoen op de tenues van RKC Waalwijk.