Artikelen

FC Utrecht en Tele2 verlengen samenwerking

Tele2 en FC Utrecht hebben op woensdag 24 januari 2018, tijdens de wedstrijd FC Utrecht – Feyenoord, in Stadion Galgenwaard bekendgemaakt dat hun partnership is verlengd.

Philips en de Hartstichting gaan samenwerking aan

Philips en de Hartstichting starten een driejarige strategische samenwerking. Samen willen ze het leven van hart- en vaatpatiënten en risicogroepen in Nederland verbeteren, door tijdig hulp en een zo goed mogelijke behandeling te bieden.

Drie dagen Jumbo Schaatsdagen

Jumbo is deze winter ‘Presenting Partner’ van de Coolste Baan van Nederland. Vanaf deze week kunnen klanten uit de regio Amsterdam gratis tickets bemachtigen voor de Jumbo Schaatsdagen.

Ook Feyenoord gaat Chinees

Na Ajax slaat ook Feyenoord de vleugels uit naar China. De club heeft dinsdag in de Chinese hoofdstad Beijing een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten met het bedrijf Viva China voor het opzetten van een ‘Feyenoord Viva Football Academy’ in meerdere steden in het Aziatische land.

Hans Erik Tuijt meest invloedrijk in sponsoring

Director Global Sponsorships bij Heineken International Hans Erik Tuijt is door Sponsorreport uitgeroepen tot de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.

200 grootste concerten trekken 2,6 miljoen bezoekers

MOJO Concerts, AFAS Live en Guus Meeuwis zijn respectievelijk de grootste organisator, grootste accommodatie en grootste concertreeks van 2017. De 200 grootste concerten verkopen in 2017 140 miljoen euro aan tickets en trekken daarmee 2,6 miljoen bezoekers.

Vibes of the Week #3

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

AGU reikt schaatspakken uit aan elf nationale teams

AGU heeft in Erfurt haar nieuwe schaatspakken uitgereikt aan elf nationale teams die deelnemen aan de ISU World Cup van 19 tot en met 21 januari. Deze teams zullen volgende maand in Zuid-Korea ook in AGU-wedstrijdpakken schaatsen.

GelreDome kiest voor Jupiler

GelreDome, het voetbalstadion van Vitesse en evenementenlocatie, start een exclusieve samenwerking met biermerk Jupiler. Afgelopen 10 jaar was Heineken de exclusieve bierleverancier.

ARAG steunt Hulphond Nederland

ARAG steunt Hulphond Nederland bij de opleiding en inzet van hulphonden voor mensen met een fysieke of geestelijke zorgvraag.

Golazo neemt aandeel in Triple Double

Het Belgische sportmarketingbureau Golazo heeft een substantieel aandeel genomen in Triple Double en gaat daarmee als mede-aandeelhouder participeren in het sportmarketingbureau.

Hightech schaatsstoel KPN helpt allerjongsten het ijs op

Telecomprovider en ICT-dienstverlener KPN introduceert vandaag samen met meervoudig Olympisch kampioen Sven Kramer een hypermoderne versie van de klassieke stoel die kinderen helpt overeind te blijven op het ijs.

Opel onderzoekt DNA Feyenoord-supporters

Op initiatief van Opel gaat presentator en Feyenoord-supporter Sander de Kramer uitzoeken of het Feyenoord-gen écht bestaat en neemt de proef op de som bij 168 supporters, in Het Grote Feyenoord DNA-onderzoek.

Players United Events & Consultancy versterkt zich

Players United Events & Consultancy heeft zich versterkt met Robin van Vliet (Strategy & Concept) en Niels Savenije (Community & HR). De twee nieuwe functies geven invulling aan de huidige groei van het bureau.

Windsurfer Kiran Badloe gesteund door GHI

Kiran Badloe, de 23-jarige fulltime RS:X-windsurfer van TeamNL, wordt bij zijn grootste uitdaging van zijn leven: een plek op de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo, gesteund door een nieuwe sponsor, GHI B.V.