Artikelen

Vivo official smartphone sponsor WK 2018 en 2022

De Chinese telefoonproducent Vivo wordt de official smartphone sponsor van de FIFA World Cups in 2018 en 2022. Het bedrijf zal ook al te zien bij de Confederations Cup die deze maand in Rusland wordt gespeeld.

Omzet theaterpodia licht gestegen

De omzet van de Nederlandse schouwburgen en concertgebouwen over 2016 is licht gestegen. Dat laten cijfers van de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties (VSCD) zien.

Naamsponsor Johan Cruijff Arena blijft mogelijk

Ajax, de Arena en de gemeente Amsterdam houden de mogelijkheid open alsnog een sponsor naast de naam van Johan Cruijff op de Amsterdam Arena te zetten. Dat blijkt uit de definitieve tekst van de overeenkomst tussen de partijen die 30 mei is verstuurd naar de Amsterdamse gemeenteraad.

Kumpany breidt uit met videocontent team

Activatiebureau Kumpany breidt haar in-house diensten verder uit met de start van een eigen videocontent team.

Masita kledingleverancier FC Den Bosch

Het Limburgse Masita Sportswear is vanaf het seizoen 2017-2018 kledingleverancier van FC Den Bosch. De overeenkomst met het gerenommeerde kledingmerk gaat in per 1 juli en heeft een totale duur van vier seizoenen, tot de zomer van 2021.

Rabobank Tribunetruck bij het hockeyveld

Bezoekers van de play-offs in de Hoofdklasse Hockey kunnen er niet omheen: de oranje tribunetruck van Rabobank. Het is de eyecatcher van een activatie die Kumpany ontwikkelde in aanloop naar het EK Hockey in Amsterdam. Hockeyclubs maken kans op hun eigen clubtribune om het toernooi in augustus op een unieke manier te beleven.

AkzoNobel exclusief leverancier coatings Volvo Ocean Race

AkzoNobel is de officiële leverancier van coatings en lakken voor de 2017-2018 editie van de Volvo Ocean Race. Alle boten die in de komende editie meedoen, worden gecoat met producten uit het assortiment van International en Awlgrip – afkomstig uit AkzoNobel’s fabrieken in Sassenheim en Wapenveld.

CreativeColors nieuwe zaalsponsor Cultuurpodium Boerderij

Cultuurpodium Boerderij uit Zoetermeer heeft in stadsgenoot CreativeColors een nieuwe naam gevende zaalsponsor gevonden. CreativeColors is één van de grootste bedrijven in Nederland voor het drukken van grote posters, buitenreclame, doeken en bestickering.

Gratis met Sponsorreport naar de KunstRai

Van woensdag 31 mei tot en met maandag 5 juni (2e Pinksterdag) vindt in de Amstelhal van Amsterdam RAI de 33ste editie plaats van de KunstRAI/Art Amsterdam, de beurs voor hedendaagse autonome en toegepaste kunst. Abonnees van Sponsorreport kunnen, in samenwerking met sponsoringadviseur Kees de Voogd, de beurs gratis bezoeken.

Samenwerking PLUS en 24 Kitchen

Supermarktketen PLUS en 24Kitchen gaan een strategische samenwerking aan waarbij het faciliteren van goed eten en het bieden van inspiratie centraal staan.

Dura Vermeer blijft Legacy Partner CHIO Rotterdam

Dura Vermeer verbindt zich voor de komende drie jaar als Legacy Partner aan het CHIO, het vijfsterren spring- en dressuurpaardensportevenement in Rotterdam. Het is daarmee de verlenging van een samenwerking, die al in 1948 is gestart.

ABN AMRO Foundation partner Jeugdeducatiefonds

De ABN AMRO Foundation is de komende drie jaar partner van het Jeugdeducatiefonds.

Heineken partner Formule 1-beleving op Circuit Zandvoort

Heineken en Circuit Zandvoort gaan per direct een vijfjarige strategische sponsorovereenkomst aan. Heineken ziet het circuit als het hart van de autosport in Nederland en daarmee als de aangewezen plek om de Formule 1 ook in ons land te activeren.

eSports in Nederland onderzocht

Aan de vooravond van eSports Day publiceert Nielsen Sports een uitgebreid onderzoek naar de stand van zaken in eSports in Nederland onder de titel 'eSports, de hype voorbij?'

Cars Jeans nieuwe hoofdsponsor ADO Den Haag

ADO Den Haag heeft in Cars Jeans een nieuwe hoofdsponsor gevonden voor de komende drie seizoenen. Het kledingmerk zal op de voorkant van het wedstrijdtenue gaan prijken en binnen afzienbare tijd wordt het stadion ook omgedoopt tot Cars Jeans Stadion.