Artikelen

Heineken verlengt sponsoring KNHB

Heineken Nederland BV heeft het contract met de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) als official partner verlengd tot en met de Rabobank Hockey World Cup 2014.

Jupiler ook in Melkweg

In het Amsterdamse poppodium Melkweg stroomt vanaf deze maand Jupiler door de tapkranen. Dit wordt op 13 juni gevierd met een vertoning van de muziekdocumentaire ‘The Sound of Belgium’ en aansluitend de clubnacht Cable. Het is voor het eerst in haar 43-jarige geschiedenis dat Melkweg een Belgisch bier als hoofdmerk heeft.

Douwe Egberts en Stadsschouwburg Utrecht verlengen sponsorovereenkomst

Stadsschouwburg Utrecht en Douwe Egberts hebben hun sponsorovereenkomst met drie jaar verlengd met ingang van 1 januari 2014.

Unilever en Blijdorp verlengen samenwerking

Op 14 mei verlengden Unilever en Diergaarde Blijdorp in Rotterdam hun samenwerking tot eind 2014. Al sinds 2001 werken Unilever en Blijdorp samen om consumenten en bezoekers te informeren over het belang van duurzaam leven.

Samenwerking AkzoNobel en Cruyff Foundation

AkzoNobel is een driejarig samenwerkingsverband aangegaan met de Cruyff Foundation voor de ondersteuning van haar projecten om overal ter wereld sport toegankelijker te maken voor kinderen.

Vacansoleil stopt wielrensponsoring

Vacansoleil heeft definitief besloten te stoppen met de sponsoring van de Vacansoleil-DCM wielerploeg.

Essent blijft FC Groningen hoofdsponsor

Essent blijft tot medio 2017 als hoofdsponsor verbonden aan FC Groningen.

ING verlengt Rijksmuseum sponsoring

ING heeft het hoofdsponsorcontract met het Rijksmuseum met drie jaar verlengd.

Achmea ook partner Mission Olympic

Als onderdeel van het sponsorship dat Achmea voor vier jaar heeft afgesloten met NOC*NSF wordt de verzekeraar per direct partner van Mission Olympic.

Achmea wordt Partner in Sport

Achmea is de zevende Partner in Sport geworden van NOC*NSF. Met het sponsorschap willen Achmea en haar merken een aantoonbare bijdrage leveren aan het stapsgewijs vergroten van de sportparticipatie in Nederland.

50 Grootste sponsors besteden 262,7 miljoen aan sponsorrechten

De 50 grootste sponsors van Nederland besteden in 2012 in totaal 262,7 miljoen euro aan sponsorrechten. Dat blijkt uit de nieuwste SponsorMonitor 2013.

AkzoNobel partner restauratieatelier Van Gogh Museum

AkzoNobel is vanaf de heropening van het Van Gogh Museum op 1 mei a.s. partner van het restauratieatelier van het museum voor de duur van drie jaar. Ook draagt AkzoNobel, via het merk Sikkens, bij aan verf voor het museum. Directeur van het Van Gogh Museum, Axel Rüger en Ton Büchner, CEO van AkzoNobel ondertekenden hiervoor een overeenkomst.

Jupiler verlengt sponsoring Jupiler League

De Coöperatie Eerste Divisie (CED), belangenbehartiger van alle clubs in de Jupiler League, en Jupiler hebben hun samenwerking verlengd tot en met het seizoen 2013/2014.

XXImo nieuwe hoofdsponsor FC Twente

XXImo, een unieke mobiliteitsoplossing voor de zakelijke reiziger, is de komende twee jaar de nieuwe hoofdsponsor van FC Twente.

Douwe Egberts nieuwe sponsor Rijksmuseum

Douwe Egberts Nederland is vanaf vandaag de nieuwe sponsor van het Rijksmuseum voor een periode van 5 jaar.