Artikelen

XXImo stopt hoofdsponsoring FC Twente

XXImo stopt met de hoofdsponsoring van FC Twente. Het bedrijf kan zich ''niet verenigen met de huidige situatie bij de voetbalclub''.

Ferrero''s Kinder+Sport partner Nationale Sportweek

Ferrero''s Kinder+Sport is de komende vijf jaar partner van de Nationale Sportweek. De samenwerking wordt op 14 april tijdens een bijeenkomst over de toekomst van de Nationale Sportweek bij het Olympisch Stadion in Amsterdam door Kinder+Sport en NOC*NSF gepresenteerd.

Hans Erik Tuijt voorzitter EHL

Hans Erik Tuijt volgt Jons Hensel op als voorzitter van de Euro Hockey League.

Karwei partner bij VT Wonen Doe Het Zelf

Het tijdschrift VT Wonen krijgt een tweede tv-show op SBS 6 met de naam VT Wonen Doe Het Zelf. Het programma wordt gemaakt in samenwerking met bouwmarkt Karwei.

Greenchoice werkt samen met DGTL

Tijdens het festival DGTL op 4 en 5 april kunnen mensen hun mobieltjes of tablets makkelijk en veilig laten ‘logeren’ en opladen met 100% groene stroom in het Greenchoice Electric Hotel. Het hotel is onderdeel van DGTL Powerwharf: een duurzame proeftuin waar de eerste stappen richting 100% groene festivalstroom worden gezet.

ABN AMRO beëindigt sponsoring KLM Open en Deloitte Ladies Open

ABN AMRO heeft besloten om de sponsoring van het KLM Open en het Deloitte Ladies Open na 2015 niet te verlengen. De bank was sinds 2007 partner van de golftoernooien.

SKODA versterkt band met wielersport

ŠKODA is vanaf heden de nieuwe officiële partner van de groene trui voor de beste sprinter in zowel de Tour de France als de Vuelta a España.

Pas de Deux Renault en Nederlands Dans Theater

Om de komst van de nieuwe model van de Renault Espace te vieren organiseert Renault vanaf 20 maart tot en met 18 april exclusieve Espace previews voor genodigden in diverse theaters waar Nederlands Dans Theater (NDT) optreedt.

KNVB en Nike onthullen nieuw uittenue Nederlands elftal

KNVB en kledingsponsor Nike presenteren vandaag het nieuwe uit-tenue van het Nederlands elftal. Het nieuwe uit-tenue combineert de nationale kleuren oranje en wit met een uniek grafisch ontwerp dat staat voor de snelheid en aanvallende manier van spelen van Oranje. Op de borst pronkt de oranje leeuw.

NOC*NSF gaat samenwerking aan met Campina

NOC*NSF is een samenwerking aangegaan met Campina. De sportkoepel onderschrijft hiermee het belang van goede voeding, met name op het gebied van zuivel.

North Sea Jazz en BNP Paribas verlengen partnership

BNP Paribas Nederland en Stichting BNP Paribas hebben de sponsorsamenwerking met het North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. BNP Paribas is al sinds 2011 partner van het festival.

Smirnoff global partner Live Nation en sponsor Pinkpop en We Are Electric

Live Nation Entertainment heeft een meerjarig sponsorcontract afgesloten met Smirnoff dat de official partner wordt bij 26 muziekfestivals over de hele wereld, waaronder Pinkpop en We Are Electric.

Adidas grootste sportsponsor in Duitsland

Meer dan 60% van alle sponsoruitgaven in Duitsland gaat naar sport. Daarmee is sportsponsoring opnieuw de drijvende kracht in de Duitse sponsormarkt. Adidas was in 2014 de grootste sportsponsor in Duitsland. Dat blijkt uit het onderzoek ‘Sportsponsors in Duitsland’ van Repucom.

Unieke recruitmentcampagne van PwC met KNVB

In samenwerking met de KNVB en Players United heeft PwC een nieuw arbeidsmarktconcept ontwikkeld, ‘PwC’s Oranje Selectie’.

Toyota in 2016 TOP-sponsor van het IOC

De Japanse autofabrikant Toyota wordt TOP-sponsor van het Internationaal Olympisch Comité.