Artikelen

Samsung viert festivalseizoen met 'Unfold Your World'

Samsung wil deze zomer met de spectaculaire Samsung Tunnel Experience Unfold Your World voor een onvergetelijke festivalervaring zorgen. Festivalgangers die aanwezig waren op Amsterdam Open Air konden al een kijkje nemen. Ook op Woo Hah! en Solar kan in een mysterieuze tunnel van bijna 23 meter lang genoten worden van een bijzondere ervaring met muziek, lichtspektakels, digital art en technologie.

KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK 2022

De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven. Samen transformeren zij de Johan Cruijff ArenA tot het ‘Huis van Oranje’.

Upstairs wordt hoofdsponsor van Bospop

Upstairs en Bospop gaan samenwerken. Beide hebben namelijk een jubileum te vieren! Upstairs viert dit jaar het 25-jarig jubileum en het muziekfestival bestaat 40 jaar. Om die reden is er een samenwerking tussen beide partijen uit Weert en wordt het VIP Skydeck de komende drie jaar het Upstairs Skydeck.

CTS GROUP nieuwe hoofdsponsor AZ Jeugdopleiding

CTS GROUP is de nieuwe hoofdsponsor van de AZ Jeugdopleiding. De logistiek dienstverlener uit Nieuw-Vennep zal minstens twee seizoenen zichtbaar zijn op de shirts van AZ Onder 11 tot en met Jong AZ. De overeenkomst bevat een optie voor een derde seizoen. Met CTS GROUP hebben de Alkmaarders bij de jeugd een opvolger gevonden voor shirtsponsor AFAS Software.

VNOM verlengt co-sponsoring Sparta

VNOM verlengt het co-sponsorschap met Sparta Rotterdam tot ten minste het seizoen 2022-2023. Het gespecialiseerd technisch uitzend- en detacheringsbureau gaat voor het 4e seizoen op rij de samenwerking en blijft komend seizoen zichtbaar op de achterkant van het Sparta-tenue.

Meer purpose gedreven sportpartnerships sinds COVID-19

Een nieuw Brits onderzoek laat zien dat sportsponsorships sinds het begin van de Covid-19 pandemie steeds meer gericht zijn op partnerships met een purpose.

Ziggo Sport en Tallon Griekspoor gaan samenspelen

Tallon Griekspoor en Ziggo Sport gaan een samenwerking aan. Dat maken beide partijen vandaag bekend. De samenwerking helpt Griekspoor zijn wedstrijden en sponsors extra bekendheid te geven. Via Ziggo Sport kunnen tennisliefhebbers Griekspoor deze week zien spelen op het Libéma Open in Rosmalen en over enkele weken op Wimbledon.

Unibet ontvangt vergunning voor Nederland

Unibet heeft vandaag een vergunning van de Nederlandse Kansspelautoriteit gekregen om online casino spellen en weddenschappen op sport in Nederland aan te bieden.

AZ verlengt met Partner in Business Zell-Gerlos

AZ en Zell-Gerlos blijven nog zeker drie jaar aan elkaar verbonden. De overeenkomst met de Partner in Business is verlengd tot medio 2025. Vertegenwoordigers van AZ en het Oostenrijkse ski- en recreatiegebied tekenden in het AFAS Stadion een nieuwe verbintenis.

Basic-Fit hoofdsponsor Amsterdam City Swim

Basic-Fit wordt de nieuwe hoofdsponsor van de Amsterdam City Swim.

Clubs kunnen weer inschrijven voor de Rabo ClubSupport stemcampagne

Iedereen verdient een club! Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom ondersteunt de coöperatieve Rabobank al 20 jaar verenigingen door heel Nederland. Clubs door heel Nederland kunnen zich weer inschrijven om mee te doen aan de jaarlijkse Rabo ClubSupport stemcampagne. Dit kan tot en met 14 juni. Daarna krijgen Rabobank leden de kans om te stemmen op hun favoriete club.

Ajax krijgt met GigaNet van Ziggo voor het eerst rugsponsor

Ajax en Ziggo intensiveren wederom de samenwerking. Vanaf komend seizoen zal niet alleen Ziggo op de voorkant van het Ajax-shirt staan, maar ook GigaNet op de rug. Het logo van het netwerk van Ziggo komt onder het rugnummer te staan en zal zichtbaar zijn in de Eredivisie- en bekerwedstrijden.

Magnum mixt Maan, Lee Towers en Concertgebouworkest

Maan, Lee Towers en het Koninklijk Concertgebouworkest lanceren een nieuwe versie van de klassieker I Can See Clearly Now, geremixt door ijsmerk Magnum.

Holland Casino hoofdsponsor Rotterdam Unlimited Zomercarnaval

Holland Casino is de nieuwe hoofdsponsor van Rotterdam Unlimited Zomercarnaval. Dit grootste multiculturele straatfestival van Europa vindt van dinsdag 26 tot en met zaterdag 30 juli plaats in hartje Rotterdam, met dit jaar de 35ste editie van de Zomercarnaval Straatparade. Het evenement trekt gemiddeld meer dan een half miljoen bezoekers.

EY partner van het 75e Holland Festival

Accountants- en adviesorganisatie EY is sponsoring partner van het 75e Holland Festival. Daarbij wordt speciaal de voorstelling Antarctica omarmt omdat duurzaamheid EY aan het hart ligt.