Artikelen

Continu en AA Drink founding partners KNLTB Padel

Continu Professionals en AA Drink worden de eerste founding partners van KNLTB Padel. De samenwerkingen werden beklonken tijdens de Decathlon Copa de Padel in Utrecht. Continu en AA Drink tekenden een overeenkomst om de komende 3 jaar samen met de KNLTB verder bouwen aan de groei van de padelsport in Nederland.

‘The King of Beers’ in Willem II-stadion

Willem II heeft onlangs de samenwerking met bierbrouwerij AB InBev verlengd. De bierbrouwerij is inmiddels ruim 30 jaar aan de club verbonden en met deze verlenging blijft de trouwe samenwerking met het bedrijf in tact. Als onderdeel van de nieuwe overeenkomst doet vanaf januari 2022 Bud zijn intrede en stroomt vanaf dat moment Bud door de tapkranen van het Koning Willem II stadion.

Brand New Live organiseert Eredivisie Speler van het Jaar

Na een intensieve bureaupitch en maanden voorbereiding organiseert Brand New Live samen met tv-partner FABRIQ voor Eredivisie CV en ESPN het vernieuwde en toonaangevende voetbal-event Eredivisie Speler van het Jaar 2020-2021.

Nationale-Nederlanden en het Nederlands Fotomuseum organiseren portfoliodag

Het Nederlands Fotomuseum organiseert op maandag 27 september samen met corporate partner Nationale-Nederlanden de jaarlijkse portfoliodag.

Dutch Grand Prix uniek podium voor VolkerWessels

Een van de opvallende sponsors van de aanstaande Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix is VolkerWessels. Het familiebedrijf gebruikt de sponsoring als podium om het verhaal van VolkerWessels te vertellen. Bovendien geeft het partnership mogelijkheden voor het versterken van de company pride van de 17.000 medewerkers en wordt het bedrijf er mee in de etalage gezet voor nieuwe werknemers.

MVR Brand Partnerships wordt 10WAVES

MVR Brand Partnerships heet vanaf vandaag 10WAVES. De naamsverandering gaat gepaard met een nieuw logo. Samen met de vernieuwde uitstraling moet de nieuwe naam gaan zorgen voor een grotere naamsbekendheid en een duidelijkere positionering van het bedrijf. De naamswijziging is een onderdeel van de transitie van de onderneming die tot doel heeft om gericht en duurzaam te innoveren en daarmee haar toegevoegde waarde te vergroten.

Kristel van der Linden naar het Mauritshuis

Na 19 jaar EY start Kristel van der Linden per 1 september als hoofd Business Development bij het Mauritshuis.

Holland Casino zet Alles op Oranje tijdens de F1 Heineken Dutch Grand Prix

Holland Casino heeft als Official Event Supplier van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix een impactvolle merkactivatie neergezet. De activatie is een reusachtig roulettewiel op de rotonde bij het circuit in Zandvoort, met alle coureursnummers en natuurlijk een Oranje 33. De activatie wordt gerealiseerd door merkactivatiebureau Kumpany in samenwerking met The Social Club, Stu&Dio en Dentsu.

Mascot Official Event Supplier Heineken Dutch Grand Prix

MASCOT® WORKWEAR en Dutch Grand Prix hebben voor de komende drie jaar een “Official Event Supplier”-samenwerkingsovereenkomst ondertekend.

Jumbo-Visma introduceert Business Peloton

Team Jumbo-Visma introduceert met het Business Peloton de eerste business club in de wieler- en schaatswereld. Een zakelijk netwerkplatform dat bedrijven de mogelijkheid biedt om op een laagdrempelige manier onderdeel te worden van Team Jumbo-Visma.

Mandemakers Groep langer sponsor PSV

De Mandemakers Groep verlengt haar partnership met PSV tot en met het seizoen 2021-2022. Daarmee is het Brabantse familiebedrijf voor het negende jaar op rij betrokken bij PSV. Wim de Ruiter (Holding Directeur DMG) en Frans Janssen (Commercieel Directeur PSV) ondertekenden vandaag de nieuwe samenwerking.

Coolblue is hoofdsponsor Solar Team van TU Eindhoven

Coolblue is de nieuwe hoofdsponsor van het Solar Team van de TU Eindhoven. Dit jaar bouwt het studententeam met hulp van de online retailer een rijdend huis op zonne-energie.

Heineken breidt vrouwensponsoring uit in voetbal en autosport

Heineken breidt zijn UEFA sponsoring uit en voegt de UEFA Women's Champions League en UEFA Women's EURO 2022 en 2025 toe aan de bestaande samenwerking. Bovendien wordt Heineken sponsor van de W Series, het internationale single-seater autoportkampioenschap voor 's werelds beste vrouwelijke coureurs.

Grand Prix Zandvoort in heel Nederland live te zien

Ziggo maakt de uitzending van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix in Zandvoort voor heel tv-kijkend Nederland beschikbaar, ook voor klanten van andere telecombedrijven. Van donderdag 2 tot en met dinsdagochtend 7 september 2021 zijn alle zes Ziggo Sport Totaal kanalen voor iedereen in Nederland tijdelijk te zien. Zo kunnen huishoudens zonder een Ziggo abonnement het hele raceweekend thuis op tv mee beleven.

Predator naamgever eLeague Eerste Divisie

Acer verbindt zich met haar gamingmerk Predator voor de tweede keer als hoofdpartner aan de esports variant van de Keuken Kampioen Divisie, die dit jaar verdergaat onder de nieuwe naam: Predator eLeague - presented by Keuken Kampioen Divisie.