Artikelen

Feyenoord en Heineken verlengen partnership

Feyenoord en Heineken Nederland hebben hun langdurige partnership opengebroken en verlengd tot en met seizoen 2024-2025. De club trekt al ruim 27 jaar samen met de brouwer op. De vernieuwde samenwerking geldt ook voor de frisdranken van Heinekens dochteronderneming Vrumona, waaronder Pepsi, 7-Up, Sisi en Sourcy.

M line wordt Official Sleep Supplier van AFC Ajax

AFC Ajax en M line hebben donderdag een partnership-overeenkomst ondertekend. Met het tekenen van de overeenkomst is M line vanaf komend seizoen voor vier jaar Official Supplier van de club. M line gaat de samenwerking met Ajax onder andere inzetten om het belang van goede nachtrust voor het leveren van (topsport)prestaties te benadrukken.

Coop start Eurovisie Songfestival-campagne

Coop is dit jaar nationaal partner van het Eurovisie Songfestival 2021, met dit jaar als thema Open Up. Op 3 mei is de supermarktketen gestart met een campagne rondom het festival.

Energiedirect.nl komt met PSV Dobberpak

De komende weken maken PSV-fans kans op een luchtbed in de vorm van het thuistenue van de Eindhovense club. Rugsponsor energiedirect.nl heeft het PSV Dobberpak samen met PSV ontwikkeld en geeft 700 exemplaren weg. Fans kunnen deelnemen aan de actie via de website van energiedirect.nl.

Hoofdsponsor Rabobank verlengt contract met HDM

Rabobank heeft het hoofdsponsorcontract met hdm en het shirtsponsorschap van HDM Heren 1 verlengd met twee seizoenen. Het verheugt HDM zeer dat de samenwerking een vervolg krijgt en verder geïntensiveerd zal worden. Rabobank heeft als missie “Growing a better world together”. De lokale leefomgeving is voor het realiseren van deze missie een belangrijk aandachtsgebied.

FedEx wordt UEFA Champions League partner

FedEx heeft met UEFA een driejarige sponsorovereenkomst gesloten voor de UEFA Champions League tot en met 2024. FedEx gaat ook de UEFA Foundation for Children ondersteunen. FedEx was afgelopen zes jaar partner van de UEFA Europa League.

Missie H2 kiest koers richting Tokyo

Met minder dan 100 dagen te gaan tot de uitgestelde Olympische Spelen in Tokyo, grijpen de koplopers van Nederland Waterstofland het moment aan om aandacht te vragen voor de kracht van Nederland als waterstofland. Onder de noemer Missie H2, een initiatief van Gasunie, Groningen Seaports, Remeha, Shell, Stedin Groep, Toyota en Port of Amsterdam, wordt samen met de ambassadeurs van TeamNL bekendheid gegenereerd voor waterstof als pijler onder de klimaatambities van Nederland. De campagne met als boodschap ‘Samen maken we Nederland Waterstofland’ is 15 april gelanceerd. Henk Jacobs, Voorzitter van Kernteam Missie H2, gaat in op de achtergronden van de campagne.

Pieter Kuijpers start Teamplayers Concepts

Na 10 jaar verlaat Pieter Kuijpers Triple Double om samen met een aantal bekende voetballers Teamplayers Concepts te starten.

Sponsors vieren landskampioenschap Ajax

Hoofdsponsor Ziggo en partner Bud hebben het 35e landskampioenschap van Ajax aangegrepen voor een felicitatiecampagne.

Heineken zorgt voor Formule 1-thuisbeleving

Heineken, global partner van de Formule 1, heeft een competitie uitgeschreven voor fans om hun eigen Pit Wall Bar voor thuis te winnen.

HOKA nieuwe sportswearpartner NN Marathon Rotterdam

HOKA ONE ONE®, onderdeel van Deckers Brands, is benoemd als officiële sportswear-partner van de NN Marathon Rotterdam. Als partner wil HOKA de ervaring van de marathondeelnemers verbeteren en de interesse in het evenement te verbreden door HOKA’s sterke fanbase in de hardloopcommunity te activeren.

T-Mobile Nederland en Join us bundelen krachten in strijd tegen eenzaamheid onder jongeren

Vandaag zetten T-Mobile Nederland en stichting Join us hun handtekening onder een samenwerking voor minstens drie jaar. Join us zet zich in om eenzaamheid onder jongeren te verminderen, door hen met elkaar in contact te brengen én sociaal sterker te maken.

Allen & Overy hoofdsponsor Eye Filmmuseum

Internationaal advocatenkantoor Allen & Overy is vanaf 1 mei 2021 drie jaar hoofdsponsor van Eye Filmmuseum. Allen & Overy en Eye gaan zich inzetten voor het behoud van het cultureel filmerfgoed, de realisering van spraakmakende tentoonstellingen, onderwijsprogramma's en het bevorderen van talent.

Hanneke Jaanen versterkt management Triple Double

Per 1 juni versterkt Hanneke Jaanen Triple Double als Client Director Brands. De afgelopen jaren heeft Jaanen leiding gegeven aan de media en content afdeling van PSV. Daar was zij verantwoordelijk voor de contentstrategie en media-formats van de club uit Eindhoven.

Tom Coronel, Andy van der Meijde en Barend van Deelen ‘De Mannen van TABAC’

TABAC heeft Tom Coronel, Andy van der Meijde en Barend van Deelen (538) gestrikt als de nieuwe ambassadeurs van het mannencosmeticamerk. Gezamenlijk vertegenwoordigen zij de doelgroepen: voetbal, sport en lifestyle.