Artikelen

The Ocean Race jaar uitgesteld

De start van de 14e editie van de Ocean Race, voorheen de Volvo Ocean Race, is met een jaar uitgesteld naar oktober 2022. Voor de zomer van 2021 wordt een Europese race overwogen.

Keuken Kampioen verlengt voor onbepaalde tijd sponsoring Eerste Divisie

Na twee seizoenen hebben Keuken Kampioen en de Coöperatie Eerste Divisie besloten om het partnership voor onbepaalde tijd te verlengen.

Nederlands Openluchtmuseum komende vijf seizoenen maatschappelijk partner Vitesse

Het Nederlands Openluchtmuseum is de komende vijf seizoenen maatschappelijk partner van Vitesse. Het in Arnhem gevestigde museum gaat samen met Vitesse en haar maatschappelijke afdeling Vitesse Betrokken verscheidene regionale projecten oppakken.

Philips en Rijksmuseum brengen Nachtwacht naar verpleeghuizen

Levensgrote replica’s van de Nachtwacht zijn deze zomer te bewonderen bij dertig verpleeg- en verzorgingshuizen in heel Nederland. De actie is opgezet door het Rijksmuseum en Philips. Samen willen ze hiermee bewoners een hart onder de riem steken, die deze zomer vaak niet de mogelijkheid hebben om de deur uit te gaan voor een cultureel uitje, zoals het bezoek aan een museum.

De coronapuzzel van Olivier Smit bij Vitesse

De Eredivisie werd in maart abrupt beëindigd vanwege het coronavirus. Vitesse was op dat moment met meerdere partners in gesprek over de samenwerking in het seizoen 2020-21. Wat betekende corona voor de sponsorcontracten en hoe vielen alle puzzelstukjes voor het aankomende seizoen op hun plaats? Een kijkje in de sponsorkeuken van Vitesse met commercieel directeur Olivier Smit.

Imre van Leeuwen neemt evenementenbureau Arling over

Per 1 augustus draagt Patricia Verbakel Arling over aan de nieuwe eigenaar Imre van Leeuwen. Arling, actief op het gebied van events en marketingcommunicatie voor met name de hortisector, blijft onder eigen naam opereren in de markt. Het Westlandse event- en marketingbureau verhuist naar het, pas vernieuwde, kantoor van iQ Events en SportVibes in Delft.

Rabobank ook komend seizoen aan N.E.C. verbonden

Rabobank is al sinds 1997 verbonden als ‘official partner’ van N.E.C. en zal ook het aankomende seizoen verbonden blijven aan de de club. Afgelopen woensdag werden de handtekeningen gezet onder de nieuwe overeenkomst.

Burgers' Zoo verlengt samenwerking met Vitesse

Ook komend seizoen blijft Vitesse samenwerken met Koninklijke Burgers’ Zoo. Het Arnhemse dierenpark heeft het contract met minimaal één seizoen verlengd. Koninklijke Burgers’ Zoo zal in seizoen 2020|2021 op de linkerschouder van het shirt te zien zijn, waar eerder Voetbalshop stond.

Hurkmans groep nieuwe hoofdsponsor Fortuna Sittard

Hurkmans Groep is komend seizoen de hoofdsponsor van Fortuna Sittard.

adidas en KNHB verlengen samenwerking tot en met 2024

Het partnership tussen adidas en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) is met vier jaar verlengd. Hiermee geven beide partijen een vervolg aan een jarenlange, succesvolle samenwerking die al in 1999 werd gestart.

IOC en Atos verlengen wereldwijd Olympisch partnership

Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) en Atos hebben hun wereldwijd partnership verlengd tot en met 2024.

DelfSail 2021 verwelkomt met NDC mediagroep vierde hoofdsponsor

NDC mediagroep wordt de vierde hoofdsponsor van DelfSail2021. In Groningen tekenden Pier Baarsma, algemeen directeur van de NDC mediagroep en de bestuursleden Jan Koolhof (voorzitter) en Johan Smit (penningmeester) van de stichting Delfsail de sponsorovereenkomst.

Menzis verlengt sponsoring 4 Mijl van Groningen

Menzis verlengt de sponsoring van de Menzis 4 Mijl van Groningen met drie jaar. De editie die gepland stond op zondag 11 oktober, gaat vanwege de coronacrisis niet door. De 34e editie vindt nu plaats op zondag 10 oktober 2021.

KLM Open 2020 afgelast

Het KLM Open, dat van 17 tot en met 20 september 2020 gespeeld zou worden op Bernardus Golf in Cromvoirt, is afgelast.

Hiphop-artiesten op Eredivisiebal

Dit seizoen staat een elftal aan talentvolle Nederlandse hiphop-artiesten op de officiële Derbystar Eredivisiebal. De muzieklabels Top Notch en Noah’s Ark zijn dit jaar door Eredivisie Media & Marketing (EMM) gevraagd om de vorm te geven. Op de vorige editie sierden etsen van Rembrandt het leder - naar een nieuwe generatie kunstenaars.