Artikelen

Ekris BMW en MINI nieuwe autopartner Vitesse

Vitesse is vanaf aankomend seizoen verbonden aan BMW, MINI en premium partner Ekris. Vitesse en Ekris gaan een samenwerking aan voor de lange termijn.

Amsterdam ook volgend jaar speelstad EURO 2020

Amsterdam blijft definitief ook volgend jaar nog steeds verbonden aan EURO 2020, dat met een jaar werd uitgesteld vanwege het coronavirus. Alle betrokken partijen zeggen zich te blijven inzetten voor de organisatie van EURO 2020 om in nauwe samenwerking met UEFA een mooi toernooi neer te zetten in 2021.

Wandelbond presenteert De Alternatieve Vierdaagse

De Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) introduceert een nieuwe wandel.nl-app waarmee heel Nederland van 21-24 juli mee kan doen met De Alternatieve Vierdaagse. In samenwerking met KWBN draagt sportmarketingbureau House of Sports zorg voor de organisatie. De Alternatieve Vierdaagse is mede mogelijk gemaakt door Univé, Droomparken, DPG Media en Lowa.

KPMG en Johan Cruijff Arena breiden samenwerking uit

KPMG en Johan Cruijff ArenA breiden hun samenwerking uit met een nieuwe vijfjarige verbintenis.

Looije wordt rugsponsor bij ADO Den Haag

Looije Verpakkingen heeft niet alleen het contract met ADO Den Haag opengebroken en verlengd, maar staat vanaf komend seizoen ook op de rug van de wedstrijdshirts van de club. Een jaar geleden maakte Looije al de stap naar broeksponsor. Om slechts drie maanden later ook nog door te groeien tot Strategisch Partner.

EK Petanque 2022 naar ’s-Hertogenbosch

De Europese Kampioenschappen Petanque worden in 2022 gehouden in ’s-Hertogenbosch. Een gezamenlijk bid van de Nederlandse Jeu de Boules Bond (NJBB), de gemeente ’s-Hertogenbosch, BrabantSport, het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, NOC*NSF, More2Win en sportevenementenbureau Team TOC werd door de Europese petanquefederatie verkozen boven een bid uit Spanje. De EK Petanque 2022 in ’s-Hertogenbosch staan van 13 tot en met 17 juli 2022 op de kalender.

Congres: Sponsoring en marketing in het nieuwe normaal

Sponsorreport en SPORTNEXT organiseerden in juni een serie van drie korte, actuele, inspirerende en verbindende online middagcongressen. Op drie dagen werd je helemaal bijgepraat over de vragen die er momenteel leven in de sport, cultuur- en entertainmentsector op het gebied van sponsoring en marketing.

Geen Sportgala in 2020

NOS en NOC*NSF schuiven het NOS|NOC*NSF Sportgala van 2020 een jaar door naar 2021. De reden is dat er vanwege het coronavirus inmiddels zoveel sport is afgelast of uitgesteld dat er geen sprake is van een volwaardig sportjaar. Ook bestaat er nog veel onzekerheid over de rest van het (sport)jaar. De wél geleverde topprestaties uit 2020 tellen nu mee voor de sportverkiezingen van 2021.

Ziggo Buikschuifbaan wint twee Esprix's

De Ziggo Buikschuifbaan heeft gisteren bij de uitreiking van de Esprix Awards twee keer brons gewonnen. 3 Jaar Miele Powerwash won eveneens brons.

Fans en atleten NN Running Team samen in virtuele teammarathon

Het NN Running Team lanceert in samenwerking met haar partners NN Group en Maurten op 6 en 7 juni het evenement MA RA TH ON. Een wereldwijde teammarathon waarbij in deelnemers kans maken om samen met NN Running Team-sterren als Eliud Kipchoge, Kenenisa Bekele, Abdi Nageeye en Bashir Abdi als teamgenoot een virtuele teammarathon te lopen. Met de campagne #RUNASONE is de boodschap duidelijk: loop alleen, maar in een team.

Column: 'Liefde in tijden van corona'

De coronacrisis heeft een enorme impact op onze industrie. De verliezen zijn groot. Niemand weet wat ons nog te wachten staat. Maar op allerlei plekken in het land laten grote en kleine partijen zien wat de essentie van een partnership is, zegt Marcel Beerthuizen.

GASSAN nieuwe Time Partner AZ

GASSAN is de nieuwe Time Partner van AZ. Het juweliershuis tekende zaterdag j.l. een verbintenis tot medio 2023.

Ook juni-nummer Sponsorreport als gratis download

Ook het nieuwe juni-nummer van Sponsorreport is als gratis download te lezen.

Uitvaartverzekeraar Dela hoofdsponsor Roparun

Coöperatie DELA wordt de nieuwe hoofdsponsor van de Roparun. DELA gaat de Roparun in elk geval de komende drie jaar helpen om verder uit te bouwen in Nederland.

Missie H2 met Toyota op weg naar Tokyo

Ons land positioneren als Nederland Waterstofland en de duurzame mogelijkheden van waterstof onder de aandacht brengen. Dat is de kern van Missie H2. De samenwerking met TeamNL is daarvoor met tenminste een jaar verlengd. Bovendien heeft Toyota zich bij Missie H2 aangesloten. Michiel Bal, woordvoerder van Gasunie namens Missie H2 en Martijn van de Ven, Manager Marketing Communicatie bij Toyota, lichten de samenwerking toe.